Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πλευρική Προσθήκη Πάρκινγκ


 

Recommended Posts

Καλημέρα σας,

 

Είμαι νέος μηχανικός και νέος χρήστης σε φόρουμ. Έκανα μια έρευνα για τυχόν εφάμιλα θέματα με το δικό μου αλλά δεν βρήκα κάτι και γιαυτό θα ήθελα την βοήθεια σας.

Καταρχάς δεν δουλεύω ακόμα σε κάποιο γραφείο γιατι ετοιμάζομαι για μεταπτυχιακό,αλλά μελέτησα με το πρόγραμμα Fespa και κατασκευάσα την διώροφη κατοικία των γονιών μου.Ωστόσο, αποφασίστηκε μετέπειτα η πλευρική προσθήκη ενός πάρκινγκ στην υφιστάμενη κατασκευή και χρειάζομαι την βοήθεια σας ως εμπειρότεροι μελετητές και κατασκευαστές.

 

Βάση του σχεδίου, το πάρκιγκ προστείθεται στην δυτική όψη του σπιτιού σε επαφή με τα τοιχεία υπογείου.Η πλάκα του δαπέδου θα βρίσκεται στην ίδια στάθμη με το υπόγειο αλλά η οροφή θα βρίσκεται χαμηλότερα απο το δάπεδο του ισογείου ώστε να σκεπαστεί με χώμα.

Η επίλυση που επιλέγω είναι η εξής:Η οροφή του πάρκιγκ χωρίζεται σε δύο τμήματα.Το ένα τμήμα στηρίζεται σε 2 υποστυλώματα(40εκ*40εκ) και σε ένα τοιχείο που βρίσκεται σε επαφή με το έδαφος και διαμορφώνεται με υποστυλώματα 40εκ*40εκ στις άκρες.Με την σειρά τους τα υποστυλώματα στηρίζουν 2 παράλληλα ανεστραμμένα δοκάρια(αριστερά και δεξιά),και ένα δοκάρι που βρίσκεται σε επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον(νότια).

Όσον αφορά το δεύτερο τμήμα της πλάκας που βρίσκεται σε άμεση επαφή με τα τοιχώματα υπογείου της κατοικίας,επιλέγω να στηρίξω την πλάκα πάνω στο ένα εκ των δυο ανεστραμμένων δοκών(δεξί) και σε τοιχώματα 15εκ που θα κολλήσω με βλήτρα(δεν γνωρίζω διατομές και ανα πόσο) στα τοιχεία της υφιστάμενης κατασκευής και θα πατάνε και πάνω στις πεδιλοδοκούς της.

 

Οι απορίες μου είναι διάφορες.Όπως:

-Είναι σωστή η λύση?

-Ανά πόσο τοποθετώ τα βλήτρα?

-Χρειάζεται κάποιος αρμός?

-Τι κάνω με την επαφή της πλάκας στα τοιχεία του υπογείου της κατοικίας?