Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πλευρική Προσθήκη Πάρκινγκ


 

Recommended Posts

τι εννοείς με την κολώνα στην ένωση των δυο κτιρίων?και που θα στειρίζεται η δεξιά πλάκα που είναι σε επαφή με την κατοικία?

Τι δεν καταλαβαίνεις; Όλη η προσθήκη θα πρέπει να είναι ανεξάρτητη και άρα θα θέλει κολώνες σε κάποια σημεία και κυρίως στις γωνίες. Ανέβασε ένα πιό λεπτομερή ξυλότυπο διότι εγώ δεν έχω καταλάβει πιο είναι το νέο και πιό το "παλιό" τμήμα και τα ξαναλέμε, να δούμε τί γίνεται...

 

Α, δεν ξέρω και πολλά από αρχιτεκτονικά, αλλά μήπως το υπόγειο δεν μπορει να υπερβαίνει το περίγραμμα του κτιρίου;

Link to comment
Share on other sites

Κατανοώ την σημασία να γίνει ανεξάρτητη κατασκευή για μια πιο σίγουρη επιλογή.

Θεωρείται οτι θα υπάρχει πρόβλημα με την αρχική λύση που έχω δώσει,και αν ναι που?

Δηλαδή δεν μπορεί να γίνει και αν τελικά γίνεται μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε με το θέμα των βλήτρων και των αρμών?

 

ειναι ξεκάθαρο!!!! έχεις αποφασίσει να το κάνεις με βλήτρα, αν δεν το έχεις ήδη ξεκινήσει. (σου λένε άλλες λυσεις οι συνάδελφοι και εσύ γυρνάς στα βλήτρα)

 

Λοιπόν καν' το γιατί δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση να σου πει ΚΑΝΕΝΑΣ λογικά σκεπτόμενος μηχανικος να το κάνεις έτσι,

 

εκτός..................από μένα

 

εγώ σου λέω κάν' το και ανέβασε μας φωτογραφίες, όλα αυτά βοηθάνε στη διάδοση της γνώσης

 

edit: αφού θες με το στανιό να το πακτώσεις στο υπάρχον γιατί δεν το κάνεις: Μεταλλικό? Ξύλινο? Με αλουμίνιο? Με τέντα? Με κολλητό κοντέινερ?

 

edit2: κάνε ένα check μη ξεχάσατε κανα πρόβολο γιατί εκεί σε βλέπω, πας για προένταση

Link to comment
Share on other sites

 

Α, δεν ξέρω και πολλά από αρχιτεκτονικά, αλλά μήπως το υπόγειο δεν μπορει να υπερβαίνει το περίγραμμα του κτιρίου;

 

Γίνεται αλλά θα πρέπει η οροφή να βρίσκεται 1m τουλάχιστον κάτω από τη στάθμη του εδάφους...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον γιάυτό επιλέγει και ανισοσταθμία...οπότε πάει είτε σε χώρο με 1,80-2,00μ καθαρό ή σε....ανισόσταθμη θεμελίωση και αν δεν υπήρχε πρόβλεψη και οι πεδιλοδοκοί στην πλευρά οπου θα κολλήσει το νέο κτίριο έχουν πέσει αμφίπλευρες (με πέλμα και προς τις δυό μεριές) τότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει....

Όπως και να έχει είναι κατασκευαστικά πάρα πολύ δύσκολο αν υπάρχει φτερό πεδικοδοκού...

Link to comment
Share on other sites

Στην εικόνα φαίνεται η υπάρχουσα κατάσταση καθώς και η πόρτα που προανέφερα στο υπόγειο για να συνδέεται η κατοικία με την νέα κατασκευή του πάρκινγκ.Δεν έχει γίνει τίποτα περαιτέρω.

Αρχικός σκοπός ήταν από το σημείο Α να κατασκευαστεί στην περασιά τοίχος αντιστίριξης για να μπαζωθεί από πίσω(αριστερά του τοίχου) καθώς η κεντρική είσοδος της κατοικίας είναι πάνω από την πόρτα που φαίνεται-στο ισόγειο.

Έπειτα αποφασίστηκε αντί για να μπαζωθεί να κατασκευαστεί σε επαφή ένας χώρος για πάρκινγκ μεταξύ της περασιάς Α και Β με ελευθερο ύψος 2.4μ.-εξού και η χαμηλότερη στάθμη της οροφής του υπογείου- και να μπαζωθεί από πάνω για να υπαρχεί όπως αρχικά είχε επιλεχθεί η κεντρική είσοδος της κατοικίας.

Φυσικά η επιλογή του να κολλήσω τοιχεία με βλήτρα(στα τοιχεία που έχουν πράσινο χρωματισμό) δεν ήταν κάτι που απλά μου κατέβηκε στο μυαλό.Πήγα βρήκα προ εξαμήνου καθηγητή μου στο Πολυτεχνείο(του κατασκευαστικού τομέα) και αφού του εξήγησα πως είναι η υπάρχουσα κατάσταση και τι θέλω να κάνω,μου πρότεινε να κολλήσω με βλήτρα τοιχεία για να στηρίξουν την υπογειοποιημένη πλάκα. Επέλεξα λοιπόν την επίλυση που δείχνω στην πρώτες φωτογραφίες αλλά σίγουρα προέκυπταν διάφορα ζητήματα που δεν ήξερα την απάντηση τους.

Διαβάζοντας συνεχώς τα διάφορα ζητήματα που απασχόλουν το φόρουμ και βλέποντας την εμπειρία που υπάρχει,θέλησα να ζητήσω και γω την βοήθεια σας για να σιγουρεύσω την κατασκευή πριν ξεκινήσω την υλοποίηση της.

 

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας,κατανοώ και δεν αμφισβητώ ότι μου λέτε και γιαυτό προσπαθώ να απαντήσω σε ότι θα προσδιόριζε καλύτερα την κατάσταση ώστε να βρούμε μια λύση.

post-16221-131887223307_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τωρα εγω θα κάνω τον συνήγορο του μπετατζή, γενικώς..... Εχουμε ενα υπόγειο με τα τοιχεία του κανονικά, το οποίο μπορεί ασφαλέστατα να θεωρηθεί πακτωμένο στο εδαφος. που σημαίνει ότι η πλάκα του υπογείου δεν έχει πλευρικές μετακινήσεις (και θεωρητικά και στην πραγατικότητα). Αρα μια προσθήκη της στάθμης του υπογείου δεν θα προκαλέσει σεισμικές καταπονήσεις....

Οσον αφορά τα κατακόρυφα φορτία, το ποσοστό που θα παραλαμβάνει παραλαμβάνει το υπάρχον τοιχείο υπογειου, αν δεν κάνω λάθος, θα είναι μικρο, από την στιγμή μαλιστα που η θεμελίωση είναι πεδιλοδοκός και η ανωδομή μια απλή μεζονέτα.

Συμπερασματικά πιστευω ότι δεν θα έχει κανενα δομικο πρόβλημα ούτε πρόβλημα αντοχής, αρκει να προσεχθεί όσο το δυνατόν η αγκύρωση.

Βέβαια η ιδανική λύση είναι να γίνει στατικώς ανεξάρτητο, τα άλλα ειπώθηκαν για την οικονομία της κουβέντας...

 

edit 1: Προφανώς ως μπετατζή δεν εννοώ τον vigianni αλλά οποιονδήποτε εργολάβο που θα εκανε μια τέτοια προσθήκη χωρίς να την βασανίσει καθόλου

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνείτε σε αυτά που λέει ο Achelleas?

& Όσον αφορά την προσεκτική αγκύρωση,δηλαδή τι πρέπει να προσεχθεί?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.