Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οικοδομική άδεια σε τμήμα καθέτου συνιδιοκτησίας με κοινή είσοδο και κλιμακοστάσιο


Recommended Posts

Καλησπέρα.

Είμαι νέος μηχανικός και προσπαθώ να διευθετήσω μια υπόθεση έκδοσης οικοδομικής άδειας. Στο οικόπεδο έχει συσταθει κάθετη ιδιοκτησία. Στο ένα τμήμα της, υπάρχει υφιστάμενη ισόγεια οικία, στο δε άλλο τμήμα 3όροφη οικοδομή με σύσταση οριζοντίας επί καθέτου.

Θέλω να προχωρήσω στην έκδοση άδειας ανέγερσης Α ορόφου στο τμήμα με την ισόγεια οικία.

Το πρόβλημα είναι ότι τα υφιστάμενα κτίρια των 2 τμημάτων την κάθετης εξυπηρετούνται με κοινή είσοδο και κοινό κλιμακοστάσιο, που δεν περιγράφεται στο συμβόλαιο της σύστασης.

Όλα έχουν χτιστεί νόμιμα με οικοδομικές άδειες (και η κοινή είσοδος και το κοινό κλιμακοστάσιο).

Προβληματίζομαι διότι υπάρχει η άποψη ότι, για να εκδοθεί η καινούργια άδεια, η πολεοδομία θα μου ζητήσει καινούργια σύσταση καθέτου/ οριζοντίου.

Τι λέτε? Έχει τύχει σε κανέναν κάτι αντίστοιχο να με διαφωτίσει?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

θα διαβασεις προσεκτικα  την "συσταση καθετων"  και τί περιλαμβανει.

Εδω μοιαζει σαν να κατασκευασαν  κοινη εισοδο και των δυο οικοδομων

και κοινο κλιμακοστασιο, το οποιο  χρησιμοποιει η τριοροφη, με προοπτικη να χρησιμοποιηθει και απο την οικοδομη που θα ανεγερθει πανω απο το  ισογειο.

Πιο περιπλοκο δεν εχει ξαναγινει.

Μιλας με τον συμβ/φο  για την  "ακριβη εννοια"  όλων αυτων που εκαναν.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Έχεις δίκιο, δείχνει να ειναι πολύ μπέρδεμα.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι η σύσταση που έκαναν, είναι προγενέστερη της άδειας με την οποία κατασκευάστηκε το κοινό κλιμακοστάσιο...που σημαίνει ότι η πολεοδομία τότε (δεκαετία '70 που χτίστηκαν όλα τα ακίνητα), έκανε δεκτή την σύσταση.