Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Τ.Ε


Katerina Koukouma

Recommended Posts

Καλησπέρα, θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να με κατατοπίσει γιατί έχω μπερδευτεί. Συγγνώμη αν υπάρχει στο φόρουμ απάντηση στο ερώτημα μου άλλα μέχρι στιγμής δεν βρήκα κάτι να με καλύψει. Είμαι νέα μηχανικός και θέλω να βγάλω σφραγίδα. Ο αριθμός μητρώου που χρειάζεται να αναγράφεται πάνω στην σφραγίδα πρέπει να είναι της ΕΕΤΕΜ ή μπορεί να είναι και αυτός που σου παρέχεται με την εγγραφή στο μητρώο πτυχιούχων μηχανικών από το ΤΕΕ ? 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων           

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...
On 9/9/2021 at 9:51 ΜΜ, koulosb said:

Του ΤΕΕ μονο.....Η ΕΕΤΕΜ ειναι συλλογος και οχι επιμελητηριο...

Επιστημονική ένωση μηχανικών, βρε συ. Εκπροσωπεί πτυχιούχους μηχανικούς ΑΕΙ.

Σε τι "σύλλογο" αναφέρεσαι, λες και αφορά κάποιο λαογραφικό σύλλογο πετραλώνων;

Edited by TEE
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με,  ο Λαογραφικός Σύλλογος Πετραλώνων μεγαλύτερο κύρος έχει από την ΕΕΤΕΜ.

Είναι ότι χειρότερο θα μπορούσε να εκπροσωπήσει τους πτυχιούχους μηχανικούς.
Αυτές τις μέρες πρέπει να κόβουν πίτα...σε αυτό είναι άριστοι

Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας:

6. Δεν παραθέτουμε ολόκληρα μηνύματα 

jbosdas

Edited by jbosdas
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

"Κύρος" έχει ο πρόεδρος της δημοκρατίας, όχι η οποιαδήποτε επιστημονική ένωση.

Οι ενώσεις υπάρχουν για να υλοποιούν το καταστατικό τους.

 

Edited by TEE
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν χρειάστηκα βοήθεια ΔΕΝ ήταν εκεί. Ίσα ίσα μιλούσαν άσχημα και χλεύαζαν. Θεωρώ πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα για την κατάντια των πτυχιούχων αυτούς, πάρα το ίδιο το ΤΕΕ.
Βασικά προσπαθώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξης τους, πέρα από το εισπράττουν συνδρομές και να κόβουν πίτες (τα ίδια άτομα) 30 χρόνια τώρα