erton varfi Posted December 5, 2021 at 06:22 AM Posted December 5, 2021 at 06:22 AM Ευχαριστούμε πολύ…!!
ekechagi Posted December 6, 2021 at 12:04 PM Posted December 6, 2021 at 12:04 PM Εξαιρετική πρωτοβουλία, ευχαριστούμε.
Engineer Posted December 7, 2021 at 06:33 AM Author Posted December 7, 2021 at 06:33 AM Στην κλήρωση είχαμε 76 συμμετοχές εκ των οποίων έγκυρες ήταν και οι 76. Κατόπιν κλήρωσης το 2ο σεμινάριο AutoCAD 2D με πιστοποίηση Autodesk κερδίζει το μέλος: @gkoikas με την δημοσίευση: Μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ως την Παρασκευή 10/12/2021 με π.μ. ή e-mail για να ενημερωθεί για την διαδικασία παραλαβής του δώρου του.
Recommended Posts