Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επιτρέπεται η διαφήμιση Μηχανικών;


Mat

Recommended Posts

Όπως αντιλαμβάνομαι προσωπικά το ότι απαγορεύεται η αυτοδιαφήμιση με τρόπο που δεν αρμόζει σε επιστήμονα, η διαφήμιση επιτρέπεται, αρκει να προσέχεις τα εξής:

 

- Να μην θίγεις τους συναδέλφους σου και την δουλειά τους. Προσωπικά όταν ακούω συνάδελφο να λέει για κάποιον κουβέντες του στυλ "πως στο έκανε έτσι χάλια ο Α μηχανικός, εγώ θα το έκανα καλύτερα" τον βλέπω με στραβό μάτι. Αν νομίζει ότι ο Α δεν κάνει καλή δουλειά, ας το πει παρουσία του και όχι πίσω από την πλάτη του.

 

- Ισχυρισμοί ότι "είμασε οι καλύτεροι", "είμαστε οι πιο οικονομικοί", κτλ, νομίζω δεν αρμόζουν σε συνεπή μηχανικό. Τέτοιοι ισχυρισμοί εμμέσως αφήνουν την εντύπωση ότι οι άλλοι είναι χειρότεροι, ακριβοί, κτλ. Το γεγονός είναι πως ότι πληρώνεις παίρνεις.

 

- Προκλητικές/πονηρές εικόνες σε διαφήμιση ή προκλητικά σχόλια δεν είναι αποδεκτές, και ευτυχώς δεν έχω δει μηχανικό να πέφτει τόσο χαμηλά.

 

- Ψευδείς δηλώσεις. Αν κάποιος είναι πτυχιούχος μηχανικός πρέπει να γράφει αυτό και στην διαφήμιση, όχι να γράφει "Μηχανικός πενταετούς φοίτητης" αν έκανε 5 χρόνια να τελειώσει το ΤΕΙ. Επίσης πρέπει να γράφει την ιδιότητά του (Μηχανολόγος, Πολ. Μηχ., κτλ)

 

- Δεν θεωρώ σωστή την διαφήμιση σε κάθε δέντρο, κολώνα ή τοίχο που τυχόν υπάρχει στην επαρχία. Δυστυχώς όμως βλέπω σε πολλά σημεία, σε διασταυρώσεις κυρίως διαφημιστικές μεταλλικές ταμπέλες.

 

- Εννοείται ότι δεν επιτρέπεται διαφήμιση με οποιονδήποτε τρόπο δεν αρμόζει στους σχετικούς νόμους και κανονισμούς του κράτος, του οργανισμού τηλεπικοινωνιών, κτλ.

 

 

Η σωστή διαφήμιση επιτρέπεται. Μερικά παραδείγματα είναι:

 

- Η επαγγελματική κάρτα. Όλοι έχουμε την επαγγελματική μας κάρτα, που την δίνουμε σε φίλους, γνωστούς και συνεργάτες.

- Διαφήμιση σε εφημερίδα, περιοδικά, ΜΜΕ γενικότερα. Μια απλή διαφήμιση όπως "Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, στην περιοχή ... αναλαμβάνει μελέτη και επίβλεψη κτηρίων, εγκαταστάσεων, .... ονομα, επώνυμο, τηλ...", νομίζω είναι στα πλαίσια της ηθικής διαφήμισης.

- Αν σε μια παρέα αναφέρουμε ότι είμαστε μηχανικοί, ώστε να μας έχουν υπ'όψιν.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 45
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το γεγονός είναι πως ότι πληρώνεις παίρνεις.

για τη δουλειά μας αυτό δεν ισχύει πάντα σε κάτι μεγαλομεγάλους.

π.χ. για ρώτα κανα μεγαλομεγάλο αρχιτέκτονα του κέντρου, λεβητοστάσιο βάζει πάντα?

για την δε πληρωμένη επίβλεψη, αμά τους δείτε σφυράτε μου

Link to comment
Share on other sites

Η διαφήμιση δεν είναι κάτι κακό... Και η επαγγελματική κάρτα διαφήμιση είναι...

Το θέμα είναι απλό: Και η διαφήμιση προδίδει κάτι για σένα... Τι εννοώ? Κάποιος που πιστεύει ότι κάνει σοβαρή δουλειά θα βάλει σοβαρή διαφήμιση κι όχι καραγκιοζιλίκια...Βλέπει δηλαδή την διαφήμιση και αυτήν σαν μέρος της δουλειάς του.

 

Δηλαδή εσείς τι θα βάζατε? Με κάθε μελέτη δώρο η επίβλεψη? Εγώ όταν θα έβλεπα κάτι τέτοιο θα έλεγα ότι αυτός που έβαλε την διαφήμιση είναι έμπορας (χωρίς παρεξήγηση με τους εμπόρους) και όχι μηχανικός...

 

Ένας μηχανικός πιστεύω ότι θα πρέπει να διαφημίζεται με σοβαρότητα και με κύρος, όπως αρμόζει σε έναν επιστήμονα και όχι σαν κάποιον σε λαίκή που πουλάει την πραμάτεια του....

 

Προσωπικά πιστεύω ότι η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από στόμα σε στόμα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από στόμα σε στόμα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

 

Αυτό ισχύει, ιδιαίτερα στις μικρές κοινωνίες.

 

Για την οικοδομή υπάρχει και ένας ακόμα παράγοντας, ο σεισμός.

Η καλύτερη διαφήμιση για έναν κατασκευαστή (δεν σας λέω ποιόν μην θεωρήσετε ότι κάνω διαφήμιση) ήταν με τον μεγάλο σεισμό στον Πύργο, πριν από καμια δεκαετία. Καμία οικοδομή δεν κρίθηκε κόκκινη (ακατάλληλη/κατεδαφιστέα), 2 κρίθικαν κίτρινες (επισκευάσιμες) και οι υπόλοιπες (εκτιμώ 50+) πράσινες (άμεσα κατοικίσιμες).

Ιδιαίτερα η μία κίτρινη ήταν πάνω από το επίκεντρο του σεισμού, και η ακριβώς απέναντι πολυκατοικία άλλου κατασκευαστή όχι μόνο είχε βγει κόκκινη, αλλά μερικές κολώνες του ισογείου είχαν διαμπερείς ρωγμές και φαίνονταν τα σίδερα. Δεν περιμένουμε βέβαια σεισμούς για να δουλέψουμε, ούτε τους επιδιώκουμε, αλλά ο κόσμος βλέπει το αποτέλεσμα και θέλει το κεφάλι του ήσυχο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει, ιδιαίτερα στις μικρές κοινωνίες.

γενικά στις "μικρές κοινωνίες" ισχύουν πολλά που δεν ισχύουν στις "μεγάλες κοινωνίες" και τα περισσότερα ειναι αρνητικά. (μην τα ξαναλέω)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει στην Ελλάδα κανένα συνεργείο που να τηρεί τους απαραίτητους νόμους πρερί ασφάλειας των εργαζομένων και ασφάλειας στο εργοτάξιο. Όταν ακούω για καλούς κατασκευαστές απλώς ακούω. Αν δεν ελέγξω ο ίδιος δεν μου λέει τίποτα. Ας είσαι και στην Bilfinger Berger.

Πριν καμία δεκαετία και για σεισμούς να μην ξέρεις έχει αλλάξει τόσο δραματικά η κατάσταση στις κατασκευές που αν τηρείς τα προβλεπόμενα από τους κανονισμούς και να θέλεις να πέσει δεν θα πέσει.

 

Πάνε οι εποχές δοκαράκια 20άρια, υποστυλώματα 25x40, δοκό επί δοκό, ανύπαρκτα τοιχεία κ.ο.κ.

Ο καλός κατασκευαστής θα ήτανε να έκανε κατασκευή το 70-80 και την περίοδο του σεισμού να μην είχαμε σοβαρές ζημιές. Σήμερα με τόσο σίδερο και τέτοιες διαστάσεις υποστυλωμάτων ακόμα και η αγκύρωση έχει αέρα μέχρι να δουλέψει...(Τις περισσότερες φορές δεν θα χρειαστεί κάν να δουλέψει)

 

Οπότε αυτά περί κατασκευαστών εγώ τα ακούω σαν παραμυθάκια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Νέοι καιροί, νέα ήθη...

 

Πλέον η εταιρική διαφήμιση γίνεται με "τεχνικά" άρθρα στον ηλεκτρονικό τύπο...

http://reviews.in.gr/agro/environment/article/?aid=1231115994

 

Αυτό που όταν ήμουν ανήλικος θα αποτελούσε αντικείμενο εξετάσεων στο μάθημα "εμείς κι ο κόσμος", αυτό που όποιος το κάνει εδώ -στο φόρουμ- παίρνει κόκκινη, γίνεται στον πραγματικό κόσμο και -υποθέτω- θεωρείται και μαγκιά...

Link to comment
Share on other sites

Η γνώση είναι εμπόριο. Η ποιότητα είναι εμπόριο. Τα ISO είναι εμπόριο. Το εμπόριο χρειάζεται διαφήμιση. Η διαφήμιση μπορεί να είναι ακόμα και επιθετική. Οταν μια εταιρεία έχει ας πούμε 15 Εκ τμ σε έργα αναφοράς θα πρέπει να τα διαφημίσει.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι. Και η διαφήμιση γίνεται -και- μέσω του τύπου.

Αλλά εδώ έχουμε ένα δήθεν ενημερωτικό (δημοσιογραφικό) άρθρο που το συντάσσει μία εταιρία με σκοπό την διαφήμιση, και με την διαφημιστική λεζάντα στον τίτλο...

Link to comment
Share on other sites

Είναι συνήθης τακτική. Κατα περιόδους έχει γίνει και απο πιο σοβαρά έντυπα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.