Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εκπόνηση μελέτης δημοσίου


rachi

Recommended Posts

Χαίρετε,

είμαι πολιτικός μηχανικός και συμβασιούχος υπάλληλος σε δημόσια υπηρεσία.

1) Η υπηρεσία εκτελεί ένα έργο στο οποίο έχει γίνει μελέτη (πρόχειρη) η οποία δεν μπορεί να εφαρμοστεί για πολλούς λόγους.

Μου ζητήθηκε στην ουσία να τροποποιήσω την υπάρχουσα μελέτη και να κάνω κάποιες πρόσθετες.

Η αρχική μελέτη είναι υπογεγραμμένη από την υπηρεσία (παρόλο που έγινε από ιδιώτη).

Μου ζητήθηκε να υπογράψω τα νέα σχέδια και μελέτες που έκανα.

Επιτρέπεται; Αφού είμαι υπάλληλος στην υπηρεσία να χρησιμοποιήσω την σφραγίδα μου;

Δεν πρέπει να μπει η σφραγίδα της υπηρεσίας;

Αν μπει η σφραγίδα μου, δεν λειτουργώ στην ουσία σαν ιδιώτης μηχανικός;

(Πέραν του ότι, η υπηρεσία δεν μου παρείχε τα προγράμματα που χρειαζόμουν για να κάνω τις μελέτες).

2) Επιπλέον μου ζητείται να κάνω μελέτη για κατασκευή που έχει ήδη γίνει..(δεν υπήρχε καν πριν μελέτη)..επιτρέπεται;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 32
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καταρχήν: είσαι υπάλληλος με σύμβαση έργου ή με σύμβαση ορισμένου χρόνου; Στην δεύτερη περίπτωση σφραγίζεις μόνο με ονοματεπώνυμο και ιδιότητα και όχι με την σφραγίδα των ελεύθερων επαγγελματιών-μηχανικών. Όλα τα σχέδιά σου όπως και τις μελέτες οφείλει να συνυπογράψει-θεωρήσει ο προϊστάμενός σου οπότε μην αγχώνεσαι ως προς το ζήτημα των ευθυνών. Άλλωστε ποτέ κανείς δεν ζήτησε τα ρέστα από μελετητή-υπάλληλο του δημοσίου.

Όσον αφορά την δεύτερη ερώτηση στο δημόσιο όλα επιτρέπονται. Μου μυρίζει έργο που εκτελέστηκε "μαύρο" και τώρα τρέχει η υπηρεσία να κάνει μελέτη για να ενταχθεί το έργο σε προϋπολογισμό ώστε να πληρωθεί ο εργολήπτης - κολλητός του Νομάρχη/Δημάρχου. Σύνηθες φαινόμενο ειδικά στην επαρχία.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ cna.

Είμαι με σύμβαση ορισμένου χρόνου.

Αναφέρεται αυτό κάπου στην νομοθεσία ώστε να μπορέσω να την επικαλεστώ;