Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στην επαρχία Γκουϊτζόου της Κίνας, όπου τα βουνά καλύπτουν το 92% του εδάφους, ένα εντυπωσιακό έργο υποδομής αλλάζει δραστικά το τοπίο. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Guizhou Luan Expressway διαπερνά κυριολεκτικά τις οροσειρές, οδηγώντας σε μια επιβλητική γέφυρα – ακατάλληλη για όσους φοβούνται τα ύψη.

Αντί για τούνελ, απότομες στροφές και αργές αναβάσεις, η Κίνα επέλεξε μια ριζικά διαφορετική προσέγγιση: να «κόψει» το βουνό στη μέση. Εργάτες αφαίρεσαν κορυφές, ισοπέδωσαν εμπόδια και χάραξαν μια εντυπωσιακή, σχεδόν ευθεία διαδρομή, μετατρέποντας μια δύσβατη ανάβαση 70 λεπτών σε μια εντυπωσιακή διαδρομή ενός λεπτού στον ουρανό.

Ο αυτοκινητόδρομος Guizhou Luan Expressway διασχίζει το αφιλόξενο τοπίο και καταλήγει σε ένα αρχιτεκτονικό θαύμα της σύγχρονης κινεζικής μηχανικής: τη γέφυρα του φαραγγιού Χουατζιάνγκ.

Η Huajiang Canyon Bridge: Γίγαντας των αιθέρων

Η Huajiang Canyon Bridge είναι υπό κατασκευή και αναμένεται να ανοίξει στο τέλος του 2025. Όταν ολοκληρωθεί, θα είναι η ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο: 625 μέτρα πάνω από το φαράγγι -τόσο ψηλά, που ακόμη και ο Πύργος του Άιφελ θα «κρυβόταν» από κάτω της.

Η κρεμαστή γέφυρα θα έχει μήκος 2.889 μέτρα και πλάτος 1.420 μέτρα, με πύργους τόσο ψηλούς, που προκαλούν ίλιγγο ακόμη και στους πιο τολμηρούς. Περισσότεροι από 49.000 τόνοι χάλυβα έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι τώρα, με GPS-καθοδηγούμενους γερανούς και αισθητήρες ανέμου.

Επικοινωνία με απομακρυσμένα χωριά

Η γέφυρα θα συνδέει απομονωμένα χωριά με τα μεγάλα αστικά κέντρα, μειώνοντας τον χρόνο μετακίνησης και διευκολύνοντας την πρόσβαση. Παράλληλα, το σημείο αναμένεται να γίνει τουριστικό αξιοθέατο. Μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν γυάλινους διαδρόμους, extreme sports και πολλές άλλες δραστηριότητες. Ήδη στο Διαδίκτυο, το έργο έχει προκαλέσει ενθουσιασμό αλλά και… τρόμο. «Νέα τοποθεσία εφιάλτης», σχολίασε χρήστης στο Reddit. Άλλοι αναρωτιούνται πώς θα νιώθει κανείς οδηγώντας πάνω από το κενό.


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

πλάτος 1420 μ ???

αεροδρόμιο είναι?

εντάξει, αυτοί που γράφουν τα άρθρα δεν είναι μηχανικοί οπότε δικαιολογούνται

αυτοί που τα αντιγράφουν???

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σωστή επισήμανση.

Ανατρέχοντας σε πληροφορίες στο διαδίκτυο αναφέρεται ότι το "main span" δηλαδή το κεντρικό-μεγαλύτερο-άνοιγμα είναι 1.420 μέτρα και όχι το πλάτος. Κάπου το χάσανε στη μετάφραση οι αρθρογράφοι.

.... though sources mention its total length as 2,890 meters and its main span as 1,420 meters. 

Edited by Pavlos33

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.