Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελέτη κλιματισμού - εργασία


neha

Recommended Posts

Καλησπέρα. Είμαι φοιτητής και έχω μια εργασία μελέτης κλιματισμού (επειχήρησης ή ακόμα και ψυκτικό θάλαμο). Επειδή όμως δεν γνωρίζω αρκέτα πράγματα θα ήθελα να δώ μερικές έτοιμες μελέτες για να μπορέσω να μπώ στο κλίμα. Έχω ψάξει στο internet αλλά δεν κατάφερα να βρω τίποτα. Επειδή δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο αλλά πρέπει να το σχεδιάσω εγω,δεν θέλω κάτι σε συγκεκριμένο τόπο και τετραγωνικά μέτρα. Εύχομαι κάποιος να μπορεί να με βοηθήσει. Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

neha καλώς ήρθες στο φόρουμ.

 

Αν και είναι το πρώτο σου μήνυμα, φαίνεται από την ημερομηνία εγγραφής σου, ότι έχεις περιτριγυρίσει στο φόρουμ αρκετό καιρό. Θα πρέπει να γνωρίζεις ήδη ότι ο καλύτερος τρόπος να μάθεις να κάνεις μελέτες είναι να ανοίξεις βιβλία, και ότι αν δεν καταλαβαίνει κάποιο σημείο τότε ίσως μία από τις δυνατότητες είναι να ρωτήσεις στο φόρουμ.

 

Καθένας στο είδος του, και το φόρουμ στις συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι και αρκετά post με έχουν βοηθήσει στην μελέτη θέρμανσης που είχα κάνει. Συμφωνώ μαζί σου για τα βιβλία και αυτό κάνω. Το κύριο βοήθημα μου είναι ο Σελούντος απλά θα ήθελα να δώ πως είναι ολοκληρωμένη μία μελέτη για να πάρω ιδέες. Δεν θέλω να κάνω αντιγράφή γιατί πολύ απλά δεν θα μάθω και σκόπος μου είναι να μάθω!

Link to comment
Share on other sites

Ένα πρακτικό βιβλίο είναι αυτό του Ασημακόπουλου. Λίγο παλιό, αλλά με όλο το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο και αρκετά πρακτικό για το μηχανικό της πράξης. Τώρα ο Σελούντος έγραψε 2 τόμους 1000 σελίδων ο καθένας αλλά όταν το χρειάστηκα για να δω 10 βασικά πράγματα στη διαστασιολόγηση αεραγωγών ήταν ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟ. Θεωρίες και ξανά θεωρίες για ..αγρίους. 'Ενα ολοκληρωμένο παράδειγμα δεν έχει τουλάχιστον στα δίκτυα αεραγωγών. Τεσπα, προσωπική άποψη αυτό.

Link to comment
Share on other sites