Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόβλημα με θέρμανση σε τελευταίους ορόφους


artemidwros

Recommended Posts

Καλησπέρα. Σε εξαώροφη οικοδομη με ύψος 20 μ ,λέβητα 160000 kcal/h, παρουσιάζεται το εξής πρόβλημα. Από την βαλβίδα ασφαλείας τρέχει ζεστό νερό ενώ τα σώματα του τελευταίου διαμερίσματος δεν θερμαίνονται. Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος? Ο υδραυλικός που ήρθε σήμερα σήκωσε ψηλά τα χέρια. (Σημ. πέρισυ ένας άλλος υδραυλικός έριξε το φταίξιμο στο δοχείο διαστολής, το ρυθμισε αλλά και πάλι προέκυψε το ιδιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Προς artemidvros: Οτι και να πούμε θα είναι λόγια. Εκεί (στο λεβητοστάσιο) χρειάζεται έργα. Από υπεύθυνα χέρια.

Το αναλαμβάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Η βαλβίδα είναι στα 4 μπαρ και το δοχείο απ ότι μου είπε ο υδραυλικός στα 320 λίτρα. Κώστα δεν τολμώ να το αναλάβω γιατί δεν έχω ιδέα περί θέρμανσης.

Link to comment
Share on other sites

artemidwros, τον υδραυλικό που σήκωσε ψηλά τα χέρια να μην τον υποτιμήσεις. Είναι σπάνιο (με την καλή έννοια) για τεχνικό, να σηκώνει ψηλά τα χέρια.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ψάξεις πολύ για να βρεις τεχνικό που αφενός μεν να το αναλάβει υπεύθυνα, αφετέρου δε να είναι σε θέση να σου εξηγήσει τι συνέβαινε (διότι υπάρχει και η πιθανότητα να πειράξει 1-2 εξαρτήματα και να συνέλθει το σύστημα, ΧΩΡΙΣ να καταλάβει και ο ίδιος τι συνέβη)

Link to comment
Share on other sites

Κώστα ευχαριστώ για την συμβουλή, θα προσπαθήσω να βρω κάποιον καλύτερο.

Εννοείται πως κάθε άλλη συμβουλή - υπόδειξη στον ενδιάμεσο χρόνο είναι ευπρόσδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνάδελφε,

το πρώτο που πρέπει να ελέγξεις είναι την ένδειξη του μανόμετρου του αυτόματου πλήρωσης, η οποία πρέπει είναι μικρότερη από την πίεση ανοίγματος της βαλβίδας ασφαλείας του λέβητα.

Αν η πίεση του μανόμετρου είναι μικρότερη, τότε πρέπει να φταίει η βαλβίδα ασφαλείας (μαλακό ελατήριο από την πολυκαιρία) και θέλει αντικατάσταση.

Ολα αυτά βέβαια,εφόσον η διαστασιολόγηση των συσκευών (κυρίως κυκλοφορητής) είναι η σωστή.

Link to comment
Share on other sites

Σε μια πρωτη εκτιμηση των οσων μας λες, θα σου πω οτι για τετοιο υψος

οικιας θες 2 bar και παντως οχι πανω απο 4. Αρα η βαλβιδα ειναι καλα ρυθμισμενη. Ενδεχομενως το μανομετρικο οταν το νερο ειναι κρυο να ειναι στα 2 bar (που ειναι φυσιολογικο) αλλα οταν ζεστενεται να ξεπερνα τα 4 οποτε και να ανοιγει το ασφαλιστικο. Εχουμε 2 περιπτωσεις

α) το δοχειο διαστολης δεν παιρνει τη αυξηση οχι λογω μικρου ογκου αλλα λογω αερα... απλη περιπτωση που ενας υδραυλικος λιγο εμπειρος θα στο λυσει...κοστος μηδενικο. Μιλα με τον υδραυλικο με αυτον που εχεις ή καποιον αλλο αναφερε του το και πεσ μας τι σου ειπε

β) προβληματικο ασφαλιστικο οπως ανεφερε και ενας συναδελφος, βεβαιωσου για καλη λειτουργια του μανομετρικου και του ασφαλιστικου.Για την αντικατασταση τους μικρο κοστος περιπου 100 ευρω για τα 2 εξαρτηματα + εργατικα

Εφοσον η βαλβιδα ασφαλειας χανει συνεχως νερο ειναι επομενο οτι ο τελευταιος οροφος δεν ζεστενεται. αν δε υπαρχει σφαιρικη βαννα μεταξυ δικτυου παροχης νερου και αυτοματου πληρωσης(συνανταται συχνα) και ειναι κλειστη αρα δεν γεμιζει νερο η εγκατασταση συντομα ουτε ο πρωτελευταιος οροφος θα θερμαινεται + οποια αλλα προβληματα, ελπιζω ομως οτι δεν υπαρχει κατι τετοιο απλα πρεπει να σκεπτομαστε καθε ενδεχομενο

Link to comment
Share on other sites

Ο συνάφελφος prs έχει δίκιο. Θωρητικά αν είναι σωστά υπολογισμένο το Δ.Δ. δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 3-3.5 bar η πίεση όταν έχουμε πλήρη λειτουργία...Γι'αυτό το λόγο και έχει επιλεγεί βαλβίδα ασφαλείας 4 bar. Πάντως ο πιο συνήθης λόγος είναι να υπάρχει πρόβλημα στο Δ.Δ. . Δες αν χρειάζεται συμπλήρωμα ή αν είναι για πέταμα... Αυτό ισχύει σε περίπτωση που δεν χάνει η βαλβίδα. Σε μια παρόμοια περίπτωση με την δικιά σου πριν 2 μήνες έφταιγε η βαλβίδα . Αντικαταστάθηκε και όλα καλά...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είμαι καινουργιος στο φορουμ.

Απο την εμπειρια μου, εαν η εγκατασταση ειναι παλια τοτε μπορει το ασφαλιστικο να θελει αντικατασταση, λογω αλατον που εχει μαζεψει.Οπως ανεφερα αν η κατασκευη ειναι παλια σε συντηρηση αυτης μηπως αντικαταστηθικε ο κυκλοφορητης ή μηπως εχει πειραχτει η ταχυτητα του. Ισως να θελει αυξηση ,οπως επισης πρεπει να ελεγχθουν τα εξαεριστικα της ταρατσας αν λειτουργουν σωστα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.