Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ηλεκτρολογικές μελέτες από μηχανολόγο μηχανικό;


Recommended Posts

Φαίνεται από την ερώτησή μου ότι είμαι λίγο αρχάριος σε αυτά... Έχω την άδεια του μηχανολόγου μηχανικού και έχω κάνει έναρξη και στην εφορία.

 

1) Χρειάζεται άδεια από τη διεύθυνση βιομηχανίας για να κάνω μελέτες ηλεκτρολογικές;

 

2) Αν δεν είναι απαραίτητη, τότε σε ποια περίπτωση χρειάζεται να πάρω άδεια από τη διεύθυνση βιομηχανίας; Ας πούμε μόνο για άδεια εγκαταστάτη;

Link to comment
Share on other sites

η μόνη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος για εμάς τους Μηχανολόγους δίνεται απο την Διεύθυνση Βιομηχανίας και ορυκτού πλούτου της Νομαρχίας.

 

ποια είναι η άλλη άδεια που έχεις?Το πτυχίο εννοείς?ε?

πώς έκανες έναρξη δίχως την άδεια ασκήσεως απο την Νομαρχία?

'ως μηχανολόγοι απο ΤΕΙ δεν παίρνουμε κανένα χαρτί για ηλεκτρολογικά!γιατί πολύ απλά δεν αναφέρετε πουθενά ότι έχουμε ηλεκτρολογικά!άσχετα αν 2 χρόνια έχουμε μαθήματα με ηλεκτρολογικά!είπαμε , ότι τα δικαιώματά μας είναι απο το Β.Δ. του '30.

Link to comment
Share on other sites

Σωστή απάντηση armin όμως και πάλι πρέπει να βγουν οι άδειες από Δ/νση Βιομηχανίας και επί πλέον καλό είναι να υπάρχει και άδεια από Πολεοδομία που δραστηριοποιούμαστε. Ο λόγος που γίνεται αυτό πιστεύω ότι έχει σχέση με την αντιποίηση επαγγέλματος...

Ο κάθε επιτήδιος μπορεί να βγάλει μια σφραγίδα και μετά άντε να ξεμπλέξεις με την εφορία.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή συνάδελφε Ierofanti έχεις βγάλει άδεια ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη απο τη Νομαρχία?

Ρωτάω επειδή σαν νέος στο επάγγελμα ψάχνομαι να δω τι μπορώ να κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ dfotis όπως θα πρόσεξες η ειδικότητά μου είναι Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε, συμφωνα με την νομοθεσία μπορώ να βγάλω μόνο άδεια μηχανολόγου. Δυο άδειες βγάζουν μόνο οι Διπλ. Μηχανικοί ή και όσοι Τεχν. έχουν δυο πτυχία. (Κάποτε ήθελα να σπουδάσω και ηλεκτρολόγος αλλά πρόλαβα και παντρεύτικα.. άσε αυτό είναι άλλη ιστορία..)

Link to comment
Share on other sites