Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Παγώνει» η επέκταση της Αττικής Οδού


Engineering News

Recommended Posts

Την ακύρωση των διαγωνισμών για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και του αεροδρομίου Καστελλίου Κρήτης ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας. Η ακύρωση του διαγωνισμού για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού ήταν μονόδρομος, με δεδομένο το πλήθος των επιστημονικών ενστάσεων και των τοπικών αντιδράσεων που εκφράστηκαν τόσο για το μέγεθος του έργου, όσο και τον τρόπο με τον οποίο σχεδιαζόταν να υλοποιηθεί.

 

«Είναι ένα έργο- φάντασμα, όπως το συνέλαβαν όσοι το δημοπράτησαν. Ενα «μη-έργο», εκτεθειμένο στην πρώτη προσφυγή στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο», είπε ο κ. Ρέππας. Οι επεκτάσεις θα περικοπούν και θα επανασχεδιαστούν σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που θα δώσει το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής. Οσον αφορά το Καστέλλι, ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί πριν από το καλοκαίρι, καθώς οι τροποποιήσεις στα αρχικά σχέδια είναι πιο περιορισμένες.

 

Ο υπουργός Υποδομών άσκησε σκληρή κριτική στον προκάτοχό του, κατηγορώντας τον εμμέσως ότι παραπλάνησε τους πολίτες εξαγγέλλοντας έργα ύψους 2,3 δισ. ευρώ χωρίς να υπάρχουν πόροι ή μελέτες για να υλοποιηθούν. Επίσης, αποκάλυψε ότι οι οφειλές του Δημοσίου σε κατασκευαστικές εταιρείες ανέρχονται σε 1,6 δισ. ευρώ.

 

Πηγή:kathimerini.gr

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστή πρακτική των εκάστοτε κυβερνώντων , η αναδιανομή των έργων και των εργοληπτών .

Οι λόγοι μάλλον είναι προφανείς .

 

Τώρα βέβαια 80 δις δανειστήκαμε φέτος και οι Ελληνικές τράπεζες δανείστικαν 40 δις από την ΕΚΤ με euribor + 1 και αγόρασαν με αυτά τα λεφτά ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου με euribor +3 και 4 .

 

Αυτές οι 2-3 μονάδες μόνο είναι 800-1200 εκαττομύρια ετησίως .

Δηλαδή οι δρόμοι είναι 2-3 χρόνια από τα κέρδη αυτού του deal .

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά κάναν και σταμάτησαν το έργο. Έχει πήξει η Αττική στο ΙΧ και στη μόλυνση. Αυτό που χρειάζεται είναι αντικίνητρα για χρήση ΙΧ και ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός).

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε η Αθήνα είναι η μοναδική δυτικοευρωπαική πρωτεύουσα που στερείται περιφερειακού δακτυλίου .

 

Οι δρόμοι πρέπει να γίνουν , να έχουν διόδια και να τους πληρώσουν οι χρήστες τους . Ταυτόχρονα να γίνει ιεράρχηση της χρήσης των ΙΧ και των ορίων ταχύτητας , ώστε στη πόλη να υπάρχει όριο από 30 - 50 χαω και να τηρείται .

 

Οταν δώσεις περιφερειακή διέξοδο στα ΙΧ , τότε μπορείς να πάρεις μέτρα περιορισμού της κίνησης τους μέσα στην πόλη και αποκλεισμού τους σε κάποια σημεία της .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πραγματοποιείται συνήθως είναι:

να έχουν διόδια και να τους πληρώσουν οι χρήστες τους.

Τα υπόλοιπα είναι υπό τη σκέψη των αρμοδίων.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει , δίκιο έχεις , αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αποκτήσουμε όραμα και προοπτική σε αυτή την χώρα .

 

Μακάρι οι μηχανικοί να είναι πρωτοπόροι σε αυτό .

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι οι μηχανικοί να είναι πρωτοπόροι σε αυτό .
Το κακό είναι ότι κανείς δεν θέλει να είναι πρώτος. Συνέχεια λέμε γιατί εμείς και όχι οι άλλοι. Αν είναι να σταματήσει ο κατήφορος της χώρας και να είμαστε πρωτοπόροι δεν πειράζει. Αλλά οι περισσότεροι δεν σκέφτονται έτσι.
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.