Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    620 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Ένα video από την εντυπωσιακή κατεδάφιση του 26 όροφου κτιρίου 118 μέτρων της πόλης Xian στην Κίνα.
       
      Το κτίριο, που κατεδαφίστηκε σε 13 δευτερόλεπτα, αποτελεί το μεγαλύτερο κτίριο που έχει κατεδαφιστεί ως τώρα στην Κίνα και για αυτό χρειάστηκαν 1,4 τόνοι εκρηκτικής ύλης.
       
      Ωστόσο μετά την κατεδάφιση έμειναν 240.000 κυβικά μέτρα μπάζων που για την απομάκρυνση και τον καθαρισμό τους θα χρειαστούν 70 ημέρες εργασίας.
       
      Το πολυόροφο κτίριο εμβαδού 37.000 τ.μ. προοριζόταν για βιομηχανική χρήση αλλά δεν είχε χρησιμοποιηθεί ποτέ. Στη θέση του θα κατασκευασθεί εμπορικό κέντρο.
       
      Δείτε περισσότερα εδώ: http://news.cctvplus.tv/NewJsp/news.jsp?fileId=326670
       

    2. webTV

      Engineer

      Δείτε τις εργασίες κατασκευής σε έναν από τους σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο επίπεδο του σταθμού, αλλά και από αέρος.
       
      Ο υπό κατασκευή σταθμός Παπάφη.
       
      Δείτε το video εδώ:
       

    3. webTV

      Engineer

      Ανακαλύψτε τα μεγαλύτερα και γρηγορότερα αεροπλάνα του κόσμου. Ετοιμαστείτε για τις πιο εντυπωσιακές πτήσεις με τα πιο σύγχρονα αεροσκάφη χωρητικότητας έως και 250.000 ατόμων.
       
      Απολαύστε τις σύγχρονες ανέσεις και υπηρεσίες ταξιδεύοντας με τους γίγαντες των αιθέρων.
       
      Δείτε το ντοκυμαντερ του Discovery Channel:
       

       
      Δείτε όλες τις playlist από το Michanikos.gr webTV
       
      1.
       
      2.
       
      3.
    4. webTV

      Engineer

      Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος αφιέρωσε μια από τις εκπομπές του στην πρωτεύουσα της Ελλάδας με τον τίτλο: «Η Αθήνα στα ραντάρ», στο πλαίσιο της σειράς «Η Γη από το Διάστημα».
       
      Στο βίντεο που προβλήθηκε αναλύεται η εικόνα της Αθήνας από ψηλά που τραβήχτηκε στις 22 Απριλίου σε λειτουργία «ευρείας λήψης με συμβαλομετρία, η οποία είναι και προεπιλεγμένη λειτουργία πάνω από ηπειρωτικές περιοχές, με εύρος λήψης 250 χλμ. και χωρική ανάλυση εικονοστοιχείου 5 επί 20 μ.
       
      Η παρουσιάστρια ενημερώνει τους θεατές πως η Αθήνα βρίσκεται στο κέντρο του λεκανοπεδίου και περιβάλλεται από τέσσερα μεγάλα βουνά, με ψηλότερο αυτό της Πάρνηθας, που βρίσκεται στα βόρεια με μέγιστο υψόμετρο τα 1420 μ. Το μεγαλύτερο μέρος της Πάρνηθας είναι εθνικό προστατευόμενο πάρκο, το οποίο όμως υπέστη σοβαρές ζημιές το 2007 λόγω των πυρκαγιών που έπληξαν την χώρα.
       

       
      Στο αριστερό τμήμα της εικόνας, οι φωτεινές αντανακλάσεις ραντάρ είναι τα πλοία στο Σαρωνικό κόλπο, κοντά στα λιμάνια της περιοχής και στο κυριότερο λιμάνι της Ελλάδας, τον Πειραία.
       
      Στο δεξιό τμήμα, διακρίνονται οι διάδρομοι του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας. Λείες επιφάνειες, όπως οι διάδρομοι του αεροδρομίου ή το νερό, εμφανίζονται σκοτεινές στις εικόνες ραντάρ, γεγονός που τις καθιστά εύκολες στο να εντοπιστούν, όπως για παράδειγμα το χαρακτηριστικό σχήμα U της λίμνης του Μαραθώνα στο επάνω δεξιά τμήμα της εικόνας.
       
      Αυτό καθιστά τις εικόνες ραντάρ ιδιαίτερα κατάλληλες για τον εντοπισμό υδάτινων πόρων ή για την παρακολούθηση της έκτασης μίας πλημμύρας, πληροφορίες χρήσιμες για τις προσπάθειες αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.
       
      Πηγή: http://topontiki.gr/article/84206
       
      Δείτε όλες τις playlist του Michanikos.gr webTV εδώ: https://www.youtube.com/channel/UCNqQHX1CL923wiTHhW_bLZw/playlists
    5. webTV

      Engineer

      Σε μια απέραντη έρημο έχει μετατραπεί η θάλασσα Αράλη, στην κεντρική Ασία.
       
      Όπως ανακοίνωσε χθες η NASA, για πρώτη φορά στην ιστορία η ανατολική πλευρά της λίμνης έχει αποξηραθεί ολοκληρωτικά.
       
      Οι άλλοτε παραθαλάσσιες πόλεις και χωριά των γύρω περιοχών απέχουν πλέον πολλά χιλιόμετρα από το υγρό στοιχείο, και μόνο τα κουφάρια των πλοίων που δεν πρόλαβαν να ακολουθήσουν την υποχώρηση των υδάτων έχουν μείνει να θυμίζουν ότι κάποτε η περιοχή βρεχόταν από νερό.
       
      Όπως ανέφερε παλαιότερο ρεπορτάζ του «Π», «στην άλλοτε µία από τις τέσσερις µεγαλύτερες λίµνες του κόσµου, έχει συντελεστεί µία από τις σοβαρότερες περιβαλλοντικές καταστροφές στον πλανήτη. Όλοι πλέον µιλούν για την εξαφάνιση της Αράλης Θάλασσας, δεδοµένου ότι η επιφάνειά της έχει συρρικνωθεί σε ποσοστό 90% από το 1960, όταν η τότε Σοβιετική Ένωση ξεκίνησε τα εντατικά προγράµµατα άρδευσης του Ουζµπεκιστάν, του Καζακστάν και του Τουρκµενιστάν. Με την εκτροπή των δύο κύριων ποταµών που τροφοδοτούσαν τη λίµνη, η άρδευση αποσκοπούσε να µετατρέψει την έρηµο σε καλλιεργήσιµες εκτάσεις κατάλληλες κατά κύριο λόγο για βαµβακοφυτείες.
       
      Το βαµβάκι - ο επονοµαζόµενος και λευκός χρυσός - έµελλε να γίνει το κύριο αγροτικό προϊόν των περιοχών.
       
      Ήδη από το 1989 το βόρειο και το νότιο κοµµάτι της λίµνης διαχωρίστηκαν, όπως είναι εµφανές και από τις δορυφορικές φωτογραφίες της εποχής.
       
      Η σταδιακή ξήρανση του νότιου κοµµατιού της λίµνης άφησε πίσω της ένα ιδιαίτερα αλµυρό έδαφος - που ήταν προηγουµένως ο βυθός της.
       
      Καθώς οι ανεµοθύελλες αυξήθηκαν, γρήγορα οι καλλιεργήσιµες εκτάσεις που βρίσκονταν ακόµα και σε µεγάλη απόσταση από την Αράλη «µολύνθηκαν» από το άλας της λίµνης.
       
      Οι αγρότες προσπάθησαν να «ξεπλύνουν» τα χωράφια τους εκτρέποντας τεράστιες ποσότητες νερού, επιτείνοντας τελικώς το πρόβληµα.
       
      Παράλληλα, το νερό που τελικά έφθανε στη λίµνη ήταν ολοένα και πιο αλµυρό, µολυσµένο από φυτοφάρµακα και λιπάσµατα.
       
      Όπως είναι φυσικό, η ταχεία υποχώρηση της λίµνης επέφερε σοβαρές αλλαγές στο µικροκλίµα της περιοχής, ενώ εξάλειψε την αλιεία, µε την οποία παραδοσιακά ασχολούνταν οι κάτοικοι των παραλίµνιων περιοχών.
       
      Εκεί που κάποτε υπήρχαν νερά γεµάτα ζωή, σήµερα χάσκουν τα κουφάρια των πλοίων που έµειναν καθηλωµένα στη µέση της ερήµου µε την υποχώρηση της λίµνης.»
       
      https://www.youtube.com/watch?v=ZrA0UmGzLaA
       

       

       

       
      Και μερικές φωτογραφίες από την λίμνη:
       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/84312/THalassa-Arali-I-stoixeiomeni-limni--nekrotafeio-ploion-Photos--Videos
    6. webTV

      Engineer

      «Το Τσερνόμπιλ είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα και παράλληλα ενδιαφέροντα μέρη που έχω επισκεφθεί» δηλώνει ο φωτογράφος Danny Cooke. Η πυρηνική καταστροφή που έγινε το 1986 επηρέασε ένα τεράστιο αριθμό ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ήταν και η οικογένεια του Cooke, όταν ζούσαν στην Ιταλία.
       
      Κατά τη διάρκεια της παραμονής του εκεί αναφέρει πως γνώρισε απίστευτους ανθρώπους, ένας από τους οποίους ήταν και ο οδηγός του, ο Yevgein, γνωστός και ως «Stalker». Πέρασαν μαζί μία εβδομάδα εξερευνώντας την περιοχή, καθώς και την διπλανή, εγκαταλελειμμένη πλέον, πόλη του Prypiat. Τα μέρη αυτά ήταν παράλληλα «γαλήνια και ανησυχητικά».
       

       
      Πηγή: www.lifo.gr
    7. webTV

      Ροδοπουλος

      Το ονομαστό Γεφύρι της Πλάκας, είναι ένα από τα ωραιότερα, μεγαλύτερα και γνω-στότερα πέτρινα γεφύρια που βρίσκονται στην Ελλάδα, με επιβλητικό τόξο ανοίγματος 40 μέτρων. Διαθέτει, επίσης, εκατέρωθεν δύο μικρά, ανακουφιστικά τόξα, ανοίγματος 6 μέτρων.
       
      Εχει συνολικό μήκος 61 μέτρα, η κεντρική καμάρα είναι 40 μέτρα, το μέγιστο ύψος 21 μέτρα και το πλάτος στην κορυφή είναι 3,20 μέτρα.
       
      Γεφυρώνει τον Αραχθο ποταμό και βρίσκεται στα ιδιοκτησιακά όρια του νομού Αρτας και του νομού Ιωαννίνων, στο συνοικισμό Πλάκας Ραφταναίων.
       
      Με την κατασκευή του, διευκόλυνε σε μεγάλο βαθμό, τις μετακινήσεις των κατοίκων των χωριών της περιοχής που είναι κτισμένα στις πλαγιές των Τζουμέρκων και των μεγάλων κοπαδιών των νομάδων της περιοχής που ήταν αναγκασμένοι να περάσουν τον ορμητικό Αραχθο.
       
      Το ιστορικό γεφύρι της Πλάκας είναι αριστούργημα λαϊκής αρχιτεκτονικής, έργο Τζουμερκιωτών μαστόρων με εξαιρετική τεχνική άξια θαυμασνού.
      Το έχτισε ο πρωτομάστορας Κωνσταντίνος Μπέκας το 1866. Θεωρείται η ωραιότερη γέφυρα των Βαλκανίων και η τρίτη στην Ευρώπη.
       
      Η πρώτη απόπειρα κατασκευής του, πραγμα-τοποιήθηκε το 1863, αλλά την ημέρα των εγκαινίων του κατέρρευσε, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των παρευρισκομένων.
      Στη συνέχεια το 1866, κατασκευάστηκε το γεφύρι που υπάρχει μέχρι σήμερα. Τα έξοδα κατασκευής του ανέλαβαν ο Ιωάννης Λούλης από την Αετορράχη, ο Αναγνώστης Λύτρας και ο Ιωάννης Ρήγκας από Πράμαντα, ο Αναγνώστης Μάρος από τους Μελισσουργούς, η κοινότητα Πραμάντων και Μελισσουργών, ενώ η κοινότητα Αγνάντων προσέφερε την ξυλεία για τις σκαλωσιές του οικοδομήματος. Ακόμη γειτονικές κοινότητες διέθεσαν σημαντικά χρηματικά ποσά και προσωπική εργασία.
      Για το χτίσιμο του γεφυριού υπάρχει η παράδοση ότι στέριωσαν άνθρωπο στα θεμέλιά του. Αλλοι ισχυρίζονταν ότι έβαλαν έναν Τούρκο κι άλλοι μια επιληπτική κοπέλα από το χωριό Μονολίθι.
       
      Υπέστη σοβαρή ζημιά από απόπειρα καταστροφής της από τμήματα των Γερμανικών κατοχικών δυνάμεων το 1944.
       
      Το προφητικό ντοκιμαντέρ
       
       
      Η «προφητεία» του προ δεκαετίας ντοκιμαντέρ του Νίκου Παπαθανασίου «Τα γεφύρια της Ηπείρου: περιμένοντας το θάνατο» βγήκε αληθινή χθες, Κυριακή, όταν κατέρρευσε το γεφύρι της Πλάκας λόγω των έντονων βροχοπτώσεων, προκαλώντας συγκίνηση όχι μόνο στους Ηπειρώτες.
       
      Ήδη από το 2004 ο ερευνητής Σπύρος Μαντάς, ο οποίος από το 1982 ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με τη μελέτη των πέτρινων γεφυριών της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για το γεφύρι, υποστηρίζοντας πως αν αυτό δεν πνιγεί, σίγουρα θα καταρρεύσει αν κάποιος δεν ασχοληθεί σοβαρά με τη συντήρηση και διάσωσή του.
       
      Δείτε το video:
       

       
      Πηγή: http://www.enikos.gr/society/295100,To_profhtiko_ntokimanter_gia_to_gefyri_t.html
       
      και
       
      http://www.hotelsline.gr/root/newhotel/mx/m_Gefyri_Plakas.asp
    8. webTV

      Engineer

      Ονομάζεται «Royal Arsenal Revirside» και βρίσκεται κοντά στις όχθες του ποταμού Τάμεση.
       
      Ξεχωρίζει για την αφθονία πρασίνου στους κήπους του Wellington Park και για το περίπου 1 χλμ χώρο περιπάτου δίπλα στο ποτάμι.
       
      Η ανάπτυξη των έργων Waterfront I και II συνδέει τα δυο ακίνητα με το δημόσιο πάρκο το οποίο έχει μέγεθος 13 ολυμπιακών πισινών (περίπου τέσσερα στρέμματα) και έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να «αγκαλιάζει» πολλές διαφορετικές πτυχές της αγγλικής υπαίθρου.
       

       
       
      Οι τιμές ξεκινούν από τα £440.000 έως £1.850.000 και στα διαμερίσματα στην Pavilion Square ξεκινούν από £457.999 έως £627.500.
       
      Και στα δυο κτίρια τα σπίτια αποκαλούνται «Αειφόρα διαμερίσματα» γιατί έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά την ενέργεια, να έχουν χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και συνεπώς μικρότερες επιπτώσεις στην κλιματική αλλαγή απ’ ότι το μέσο νοικοκυριό στο Ηνωμένο Βασίλειο.
       

       

       

       
      Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση του έργου κατοικιών αναμένεται το 2018.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Basiliko_project_dipla_ston_Tamesi_/#
       
      Περισσότερα: http://www.berkeleygroup.co.uk/new-homes/london/woolwich/royal-arsenal-riverside
       

       

    9. webTV

      Engineer

      Το πρώτο παγοθραυστικό πλοίο LNG στον κόσμο ναυπηγήθηκε πρόσφατα στη Νότιο Κορέα και προορίζεται για την μεταφορά ποσοτήτων υγροποιημένου φυσικού αερίου από το, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων, πρότζεκτ του Γιαμάλ στη χερσόνησο του Γιαμάλ στη Ρωσία. Η ναυπήγηση του νέου φορτηγού πλοίου LNG, το οποίο από τις αρχές Νοεμβρίου πραγματοποιεί το δοκιμαστικό του ταξίδι, σηματοδοτεί και το ακόμη μεγαλύτερο «άνοιγμα» της Αρκτικής ως ενεργειακής οδού, ενώ, ταυτόχρονα, αποτελεί σταθμό για το ναυπηγικό τομέα της Νοτίου Κορέας.
       
      Η κατασκευή του πρώτου παγοθραυστικού πλοίου μεταφοράς LNG, από την κορεατική Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, διήρκεσε 3 χρόνια. Το πλοίο έχει τη δυνατότητα διάτρησης παγετώνων πάχους έως και 2,1 μέτρων και, σύμφωνα με την Daewoo Shipbuilding, η κατασκευή του κόστισε 320 εκατ. δολ., στο πλαίσιο μίας συμφωνίας που προβλέπει άλλα 14 πλοία για τις ανάγκες του Γιαμάλ.
       
      Το πρώτο του δοκιμαστικό ταξίδι ξεκίνησε στις 8 Νοεμβρίου από λιμάνι της Νοτίου Κορέας με προορισμό τον Αρκτικό Ωκεανό και θα διαρκέσει έως τις αρχές Ιανουαρίου, οπότε και θα παραδοθεί στη Ρωσία, για τις ανάγκες του πρότζεκτ ανάπτυξης φυσικού αερίου στο Γιαμάλ, στον Αρκτικό Κύκλο, αξίας 27 δις δολ.
       

       
       
      Πρόκειται για το πρώτο τάνκερ που μπορεί να σπάει τον πάγο μεταφέροντας παράλληλα τεράστιες ποσότητες LNG. Έχει ικανότητα μεταφοράς ανά ταξίδι μέχρι και 172.600 κυβ. μ. LNG, ποσότητα που αντιστοιχεί με την κατανάλωση δύο ημερών στη Νότιο Κορέα, και μέγιστη ταχύτητα 9 χλμ. την ώρα. Έχει μήκος 300 μέτρα και μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες έως και 52 βαθμών Κελσίου υπό το μηδέν χάρη στις ειδικά διαμορφωμένες πλάκες χάλυβα που καλύπτουν την πλώρη και την πρύμνη του, ενώ διαθέτει ένα δίκτυο σωληνώσεων που μεταφέρουν θερμότητα σε όλους τους χώρους του.
       
      Το νέο πλοίο ανήκει στη ρωσική Novatek, που αποτελεί τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο παραγωγό φυσικού αερίου της Ρωσίας, και την έβδομη στον κόσμο μεγαλύτερη –εισηγμένη εταιρεία– παραγωγής φυσικού αερίου. H εταιρεία Novatek συνεργάζεται με την Total S.A. και την China National Petroleum Corporation για την υλοποίηση του σχεδίου Yamal LNG project. Η ναυπήγηση αυτού του πλοίου είχε την υποστήριξη τόσο της ρωσικής κυβέρνησης και του ίδιου του Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, όσο και του κρατικού κινεζικού επενδυτικού ταμείου Silk Road Fund, με το τελευταίο να αποτελεί το όχημα για την υλοποίηση αναπτυξιακών σχεδίων που αφορούν στην περιοχή της Ευρασίας.
       
      Το νέο τάνκερ αναμένεται να μεταφέρει το πρώτο του φορτίο LNG το 2017. Το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό της ρωσικής κρατικής ναυτιλιακής Sovcomflot, που έχει αναλάβει τη μεταφορά ποσοτήτων αερίου του Γιαμάλ. Όπως δηλώνει ο Robert Thomson, αντιπρόεδρος της Sovcomflot, στο αγγλόφωνο νοτιοκορεατικό κανάλι Arirang News, «Σε όρους αποθεμάτων LNG και αργού πετρελαίου, η Αρκτική είναι μακράν η πλουσιότερη. Η Daewoo Shipbuilding θα είναι ο προτιμητέος εταίρος μας».
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=111230
    10. webTV

      Engineer

      Μια παραδοσιακή φυτεία ρυζιού στην Κίνα, «γυρισμένη» τα έξω, μέσα.
       
      Έτσι ακριβώς είναι η βιβλιοθήκη που σχεδίασε το ολλανδικό γραφείο MVRDV στην κινεζική πόλη Τιαντζίν: ένα τετράγωνο κτίριο το οποίο εσωκλείει μια σειρά από ομόκεντρα επίπεδα σαν αναβαθμίδες. Όπου οι αναβαθμίδες είναι οι διάδρομοι, όπως τους ξέρουμε, μιας συμβατικής βιβλιοθήκης ανάμεσα σε ράφια με βιβλία.
       
      Στο κέντρο του χώρου, μια γιγάντια φωτεινή σφαίρα, που κάνει το κτίριο να μοιάζει με μάτι, στον περαστικό. Γι' αυτό και η Tianjin Binhai Library καθιερώθηκε στο Διαδίκτυο ως «Το Μάτι».
       
      Χρειάστηκαν τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί η κατασκευή αυτής της βιβλιοθήκης-μαμούθ, που καλύπτει πάνω από 33 τετραγωνικά χιλιόμετρα και μπορεί να στεγάσει 1,2 εκατομμύρια βιβλία!
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/structures/To_Mati_i_pio_theamatiki_bibliothiki_ston_kosmo/
       
      Περισσότερα για το έργο: https://www.mvrdv.nl/projects/tianjin-binhai-library
       

       

       
       

       

       

       

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.