Jump to content

civeng

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Ουδέτερη

About civeng

  • Rank
    Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    GR
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ναι η αγορά έγινε από αντιπροσωπεία με πλήρη εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Όπως φαίνεται έπρεπε να έχω ζητήσει την έκδοση τιμολογίου, για να ελάφρυνα λίγο το φορολογητέο μου.
  2. Μάλλον έχω κάνει "πατάτα" και πήρα ΑΛΠ αντί τιμολογίου. Θεώρησα ότι αφού δεν δικαιούμαι επαγγελματικό, δεν κόβω τιμολόγιο... Υπάρχει άραγε τρόπος να διορθωθεί αυτό; Η αγορά έγινε Ιούνιο 2018.
  3. Θα ήθελα μια επικαιροποιημένη απάντηση σε όποιον πιθανώς να γνωρίζει. Είμαι πολιτικός μηχανικός ελεύθερος επαγγελματίας. Έστω το 2018 είχα έσοδα 20.000 και αγόρασα νέο Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητο αξίας 15.000. 1. Μπορώ να καταχωρήσω ως έξοδο ποσοστό της αξίας αγοράς ώστε να μειωθεί το φορολογητέο εισόδημα; 2. Αν ναι, απαιτείται τιμολόγιο ή απλώς η απόδειξη πώλησης;
  4. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και από το 2017 εντάχθηκα στην παρ.9 του άρθρου 39 του Ν.4387/16. (Δεν λαμβάνω ειδοποιητήρια) Από 1/3/2019 το σύστημα με εμφανίζει ανασφάλιστο. Πηγαίνοντας στο ΤΣΜΕΔΕ μου είπαν ότι για να ενεργοποιήσουν την ασφαλιστική μου ικανότητα πρέπει να πληρώσω τα 10 ευρα υπέρ ΟΑΕΔ του έτους 2017 (10x12=120€) και πιθανώς και του έτους 2018. Αυτά μου είπαν ότι δεν περιλαμβάνονται ούτε στο ποσό που πληρώνει ο εργοδότης μέσω της ΑΠΔ, ούτε στις κρατήσεις από την αμοιβή μου. Είναι όντως έτσι; Υπάρχει άλλος συνάδελφος ενταγμένος στο άρθρο 39 του οποίου ζητάνε να πληρώσει τα 10ευρα;
  5. georgegaleos ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Όχι δεν κάλεσα στο ΚΕΦ. Τώρα όμως το βράδυ που το κοίταξα πάλι, έχει επιβεβαιωθεί. Σαν να διάβασαν το post μου
  6. Από 11/1/2019 ο viva είναι "προς επιβεβαίωση" στο taxisnet. Έχει γίνει κανονικά η ταυτοποίησή του. Κάλεσα στη viva και μου απάντησαν ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους, αλλά θέμα taxisnet. Τι μπορώ να κάνω;
  7. Παραθέτω το πρόβλημά μου όπως είχα αναφέρει και παραπάνω. Έστειλα email στο information[at]efka.gov.gr το παρακάτω κείμενο: και έλαβα την εξής απάντηση: Εγώ δεν καταλαβαίνω, ή αυτοί απαντάνε άσχετα;
  8. Την Πάτρα την αντιστοιχεί σε diploma...
  9. Μετά την πρόσφατη εκκαθάριση μου προέκυψε το εξής πρόβλημα. Είμαι από τον 1/2017 στο καθεστώς του άρθρ.39/παρ.9. Ασφαλιστική ενημερότητα έχω κανονικά. Η εκκαθάριση που έγινε τον Νοέμβρη μου έβγαλε οφειλή για τους μήνες 1/2/3 του 2017 γιατί δεν είχαν καταβληθεί εισφορές. Ψάχνοντας, ανακάλυψα από το πρώην ΙΚΑ, ότι ο εργοδότης μου είχε ξεχάσει μάλλον να με περιλάβει σε ΑΠΔ τους μήνες αυτούς. Επικοινώνησα μαζί του και τελικά λίγο πριν τα Χριστούγεννα υπέβαλλε ΑΠΔ για τους 3 πρώτους μήνες του 2017. Το επιβεβαίωσα και από την καρτέλα μου στο ΙΚΑ που το εμφανίζει πλέον. Όμως στη σελίδα του ΕΦΚΑ παραμένει η οφειλή έπειτα από την εκκαθάριση, με την πρώτη δόση μάλιστα να έχει λήξει στις 31.12.2018. Πως μπορώ να κινηθώ ώστε να διαγραφεί από το σύστημα αυτή η οφειλή;
  10. Να ζητήσω κι εγώ τα φώτα σου georgegaleos. Έχω έναρξη με Κ.Α.Δ. της γνωστής λίστας. Είμαι ενταγμένος στο άρθρο39/παρ.9 και τιμολογώ μόνο σε μία κατασκευαστική εταιρεία. Δεν έχω δηλώσει pos ούτε επαγγελματικό λογαριασμό, βασιζόμενος στα παρακάτω και θα ήθελα την άποψή σου στο αν έπραξα σωστά ή όχι. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, Α. Εγκύκλιος 83942/27.7.2017 Συνεπώς, η υποχρέωση απόκτησης τερματικού POS δεν αφορά δικαιούχους πληρωμής (ελεύθερους επαγγελματίες, ατομικές επιχειρήσεις και εταιρίες) που πωλούν αγαθά ή παρέχουν υπηρεσίες αποκλειστικά σε άλλες επιχειρήσεις (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) που δρουν στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας (Β2Β συναλλαγές), ακόμη και αν οι εν λόγω δικαιούχοι πληρωμής διαθέτουν ΚΑΔ που περιλαμβάνεται στη λίστα της με αριθ. 45231/20.4.2017 κυα. Β. Ερωτήσεις - απαντήσεις στο taxheaven 2. Eρ. Όλοι οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις της χώρας που διαθέτουν έναν από τους ανωτέρω Κ.Α.Δ. πρέπει να δηλώσουν στην Α.Α.Δ.Ε. τον ή τους επαγγελματικούς λογαριασμούς που διαθέτουν; Aπ. Όχι, μόνο όσοι είναι υπόχρεοι αποδοχής μέσων πληρωμής με κάρτα πρέπει να προβούν στη δήλωση των επαγγελματικών τους λογαριασμών. Συνεπώς, όσοι δεν υποχρεούνται στην προμήθεια και εγκατάσταση μηχανημάτων POS ή λοιπών συσκευών, μεθόδων ή εφαρμογών, όπως είναι οι επιχειρήσεις (ελεύθεροι επαγγελματίες, ατομικές, εταιρείες) που δεν έχουν συναλλαγές με ιδιώτες, αλλά συναλλάσσονται αποκλειστικά με άλλες επιχειρήσεις —ακόμη κι αν διαθέτουν έναν από τους εν λόγω Κ.Α.Δ.— δεν υποχρεούνται προς το παρόν σε δήλωση των επαγγελματικών λογαριασμών.
  11. Στη βεβαίωση του εργοδότη όμως δεν αναγράφεται όλο το ποσό που μου παρακρατήθηκε. Έχω μιλήσει με το λογιστήριο και το ερευνούν...
  12. Εμένα στην παραπάνω βεβαίωση αναφέρει ότι κατέβαλα 0,00€... Όλη τη χρονιά ήμουν στο άρθρο 39 /παρ.9
  13. Update: Μου τηλεφώνησαν ότι λύθηκε το πρόβλημα. Υπήρξε πρόβλημα στο σύστημά τους. Το επιβεβαίωσα και στην καρτέλα μου. Ασφαλισμένος μέχρι 2ο/2019.
  14. Σε σημερινή μου επικοινωνία με ΤΣΜΕΔΕ (μιας και δεν είχα λάβει καμία ενημέρωση), μίλησα πάλι με τον ίδιο υπάλληλο ο οποίος είχε ξεχάσει εντελώς τη χθεσινή μας τηλεφωνική επικοινωνία και επίσης είχε χαθεί και το χαρτί στο οποίο έγραψε την υπόθεσή μου προκειμένου να ψάξει και να με ενημερώσει... Σαν να μην υπήρξε το χθες. Φαντάζομαι ότι εάν δεν καλούσα ξανά σήμερα και έμενα με την ψευδαίσθηση ότι το ψάχνουν, θα περίμενα αδίκως...
  15. Αυτά έγραφα παραπάνω... Γιατί ο κάθε συνάδελφος να πρέπει να δαπανά την ώρα του για λάθη άλλων; Σήμερα τηλεφώνησα στο ΤΣΜΕΔΕ της περιοχής μου, είδαν ότι όλα είναι εντάξει τόσο στον ΕΦΚΑ, όσο και στο ΤΣΜΕΔΕ και άρχισαν (κατά τα λεγόμενά τους) να διερευνούν τι συμβαίνει και φαίνομαι ανασφάλιστος. Όταν και εάν έχω νέα θα ενημερώσω. Επίσης, στο ασφαλιστικό βιογραφικό του ΑΤΛΑΣ εμφανίζεται στην καρτέλα μου ότι στο ΤΣΜΕΔΕ ήμουν ασφαλισμένος έως 11/4/2016... Τους το ανέφερα και αυτό και περιμένω...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.