Μετάβαση στο περιεχόμενο

civeng

Members
  • Περιεχόμενα

    146
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    GR
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

civeng's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

18

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το _007 χωρίς να μου έχει κάνει παρατήρηση ο λογιστής μου. Είναι σοβαρό ή αλλάζω από εδώ και στο εξής και δεν ασχολούμαι με τα προηγούμενα;
  2. Επειδή οι κωδικοί αυτοί αφορούν ακριβώς την ερώτηση που έχω, κάνω quote εδώ και ρωτάω το εξής: Τιμολόγηση υπηρεσιών μηχανικού προς εταιρεία (κατασκευαστική ή παροχής συμβουλών) ποιόν από τους 2 κωδικούς πρέπει να χρησιμοποιήσουμε;
  3. Μάλλον αυτό το topic είναι πιο σχετικό με την ερώτησή μου. Σε συμφωνητικό παροχής υπηρεσιών στο οποίο αναγράφεται μόνο η ημερήσια αμοιβή (+ ΦΠΑ) και η εκτιμώμενη διάρκεια του συμφωνητικού, χωρίς όμως να γίνεται αναφορά στις εκτιμώμενες ημέρες που θα τιμολογηθούν (και συνεπώς δεν υπάρχει εκτιμώμενο συνολικό ποσό συμφωνητικού), τι βάζω στο πεδίο "ποσά συμφωνητικού"; Το μηδέν "0"; Η ίδια δημοσίευση σε διαφορετικά θέματα ή ενότητες του φόρουμ δεν επιτρέπεται. Θα διατηρηθεί μόνο η παρούσα δημοσίευση. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. akis73
  4. Προς ενημέρωση τυχόν ενδιαφερόμενου, μου απάντησαν από το υπουργείο ότι με το ισχύον πλαίσιο, δεν μπορεί να υπολογισθεί στο Π.Ε.Α. η συμμετοχή σε ενεργειακή κοινότητα για Φ/Β που δεν είναι εγκατεστημένο στην οικοδομή. Αναμένεται αλλαγή στον νέο ΚΕΝΑΚ.
  5. Σε ευχαριστώ. Η σύμβαση του διαμερίσματος με την ενεργειακή κοινότητα αφορά ποσοστό επί του Φ/Β σταθμού ο οποίος έχει υπογράψει με τον προμηθευτή «Σύμβαση Εικονικού Ενεργειακού Συμψηφισμού Ενεργειακής Κοινότητας (Σ.Ε.Ε.Σ.Ε.Κ.)». Ουσιαστικά δηλαδή συμψηφίζεται (net metering) η κατανάλωση του διαμερίσματος με την κατανάλωση του σταθμού που αντιστοιχεί στο ποσοστό του μέλους.
  6. Συνάδελφοι, μια ερώτηση που εαν έψαξα καλά, δε βρήκα σχετική αναφορά. Έστω ένα διαμέρισμα πολυκατοικίας το οποίο έχει υπογράψει σύμβαση συμμετοχής σε ενεργειακή κοινότητα (ουσιαστικά έχοντας την αποκλειστικότητα χρήσης ενός τμήματος του φωτοβολταικού πάρκου της κοινότητας). Υπολογίζεται - αποτυπώνεται αυτό με κάποιον τρόπο στο Π.Ε.Α. του διαμερίσματος;
  7. Έχω ερώτηση σχετική με το (παλιό) θέμα: Σε διαμέρισμα περιόδου ~2004, πάνω από το μπάνιο υπάρχει πατάρι. Οι οριζόντιες οδεύσεις έξω από το μπάνιο, στον διάδρομο, σύμφωνα με τα μπουάτ, φαίνονται ψηλότερα από την πλάκα του παταριού. Όμως μέσα στο ασοβάτιστο πατάρι, δεν φαίνονται σκαψίματα για τις γραμμές του μπάνιου. Σε τι ύψος θα έπρεπε να αναμένω τις οριζόντιες γραμμές πίσω από τα πλακάκια του μπάνιου οι οποίες δίνουν στην πρίζα του πλυντηρίου, στο ανεμιστηράκι και στον φωτισμό του καθρέπτη;
  8. Ένας αχταρμάς έχει γίνει με το νέο σύστημα... Έχω πιστοποιητικά εμπειρίας από έτη 2018-2024 και προσπαθώντας να κάνω ηλεκτρονικά αίτηση αναθεώρησης για αναβαθμιση τάξης ΜΕΚ, μου απαντούν ότι οι φορείς των έργων πρέπει να καταχωρήσουν την εμπειρία ώστε να μπορώ να την επικαλεστώ εγώ στην αίτησή μου. Όμως για τα παλιά έτη, πρίν το νέο σύστημα (2024), δεν έχω απάντηση ακόμη τι θα γίνει.
  9. Έστειλα mail πριν 3 μήνες στο helpdesk του ΜΗΤΕ προκειμένου να γίνει μια διόρθωση στα στοιχεία της καρτέλας μου στην πλατφόρμα. Έστειλα ένα reminder πριν λίγες μέρες και έλαβα την εξης απάντηση (από το επίσημο email mite.helpdesk{at}ggde.gr). Έτσι απλά, λιτά, ξερά 😅😅 Ούτε όνομα ούτε τίποτα. 3 λέξεις... Τουλάχιστον, όντως διορθώθηκε.
  10. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι όλες οι αιτήσεις που έχουν κατατεθεί και δεν είχαν ολοκληρωθεί, επέστρεψαν πίσω για να υποβληθούν ηλεκτρονικά.
  11. Συνάδελφοι, έχει προσπαθήσει κανείς να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα ΜΗΤΕ για αίτηση αναβάθμισης ΜΕΚ; Δεν έχω καταφέρει να βρω πως ανεβάζω τα πιστοποιητικά εμπειρίας μου. Στο τηλέφωνο λένε να στείλω mail στο helpdesk το οποίο (μέχρι τώρα) δεν απαντάει.
  12. Επειδή έχει εξαφανισθεί η παλιά εγγραφή και πλέον φαίνεται σαν να μην έχω ενεργό pos, είπα να καταχωρήσω το softpos για να μην βεβαιωθεί πρόστιμο. Να δούμε τι θα γίνει...
  13. Τo softpos μου ενεργοποιήθηκε 08/11 και τώρα που προσπαθώ να το καταχωρήσω στο μητρώο της ΑΑΔΕ δεν δίνει δυνατότητα επιλογής ενεργοποίησης μετά την 30/09.
  14. Αυτό βρίσκω: +30 211 7604 000 sales [at] vivawallet.com
  15. Μάλιστα... Να τα ακύρωσε η viva άραγε;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.