Jump to content

Thanos98

Members
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Thanos98 last won the day on July 18

Thanos98 had the most liked content!

Community Reputation

6 Ουδέτερη

About Thanos98

  • Rank
    Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

420 profile views
  1. Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε εσείς ή οποισδήποτε έχει χρόνο, ποια είναι διαφορά πριν και τώρα ; Πριν δεν θα έπαιρνε δάνειο ; Και για ποιο λόγο είναι επικίνδυνο που έφυγαν οι δύο άλλες εταιρίες
  2. Με βήμα 10% . Ωστόσο δες και τύπο Sutherland
  3. (Φαντάζομαι και ίδια πίεση) Αν τα μ1 και μ2 είναι γνωστά αέρια και γνωρίζεις τα ποσοστά τους στο μείγμα μπορείς να κάνεις το εξής : Mm/μ = y1M1/μ1 + y2M2/μ2 y : ποσοστό μ : ιξώδες Μ : ατομικό βάρος Αλλά θα κοιτάξω και στον munson μήπως βρω τύπο (δυστυχώς ήταν πριν κάποια εξάμηνα η ρευστομηχανικη) Edit : https://neutrium.net/fluid_flow/estimating-the-viscosity-of-mixtures/
  4. Τι εννοείτε την έλλειψη χάσματος ; Ότι είναι ισότιμα ; Το ΠΑΔΑ απέκτησε 5ετή τμήματα , το οποίο και ισχυριζόμουν εδώ μέσα ότι θα αποκτήσει πρώτο τα 5ετή προγράμματα .
  5. Η Κεραμέως ήδη από τον Φεβρουάριο έχει δηλώσει ότι διαφωνεί με τις συγχωνεύσεις των πανεπιστήμιων και ότι η ΝΔ θα τις καταργήσει . Όπως επίσης κινδυνεύουν και τα μη βιώσιμα οικονομικά περιφερειακά πανεπιστήμια . Αυτό για το μηχανογραφικό θα είναι πρόβλημα αν και εφόσον καταργήσουν όσα έκανε ο Γαβρόγλου , διότι δεν θα προλάβουν να ακυρώσουν τα μηχανογραφικά και ενώ ήδη έχουν απορροφηθεί κονδύλια για τη σύσταση των νέων σχολών. Πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών πρώτη φορά και εγώ τα ακούω . Λίγο που έψαξα στην Γερμανία , μόνο στο Αμβούργο έχει ένα . Άλλα είναι ιδιωτικά άλλα όχι. Σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζω πώς θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα .
  6. Ήδη σε αρκετά ιδρύματα έχουν παγώσει οι συζητήσεις. Περιμένουν τις πολιτικές αλλαγές που θα προκύψουν . Ωστόσο υπάρχει θέμα με το μηχανογραφικό και τις σχολές που έχουν ανακοινωθεί στα νέα πανεπιστήμια . Οι εκλογές είναι κατά την διάρκεια του μηχανογραφικού . Αν βγει η ΝΔ θα καταργήσει τις νέες σχολές άμεσα ; Θα δώσει παράταση στα μηχανογραφικά ; ή θα κάνει αλλαγές μετά από 1-2 χρόνια .
  7. @Steelman Ποιος έχει υποβαθμίσεις τις σπουδές στην Ελλάδα ; Ο Έλληνας φοιτητής ; Δεν απάντησες ακόμη. Επιπλέον έχω αντίθετη άποψη από αυτήν που προβάλεις για τον κλασικό Έλληνα φοιτητή . Μην τους τσουβαλιάζουμε όλους . Αλλά στην Ελλαδίτσα κοντά ξερά καίγονται και τα χλωρά. Πουλάει η απαξίωση , πουλάει η <<χαλαρότητα>> του Έλληνα φοιτητή , πουλάει ο <<καταληψίας>> Έλληνας φοιτητής αντιθέτως δεν πουλάνε οι επιτυχίες των Ελλήνων φοιτητών ή πιο σωστά δεν προβάλλονται τόσο όσο τα προαναφερθέντα . Το μυαλό και η μαγκιά του καθένα φτάνουν εκεί που τα ορίζει ο ίδιος και κανένας τρίτος . Η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι κάθε ελληνικό ίδρυμα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα ξένα εφόσον έχει τις ίδιες παροχές με αυτά . Και τι εννοώ ; Τις επιδοτήσεις από το κράτος που κάθε χρόνο μειώνονται και τον σεβασμό από την Πολιτεία . Ανέφερες πιο πριν για το ΑΠΘ και τα ναρκωτικά . Μέσα Νοεμβρίου αν δεν κάνω λάθος η αστυνομία κάνει επιχείρηση σκούπα στην Καμάρα- Ροτόντα για τα ναρκωτικά και τους μεταφέρει στο Πανεπιστήμιο . Φταίνε το ίδρυμα και οι φοιτητές και για αυτήν την κατάσταση ;; Φταίνε επίσης που δεν υπάρχουν λεφτά για έρευνα από τα ιδρύματα ή μήπως θεωρείς ότι ο Έλληνας φοιτητής δεν έχει όρεξη για έρευνα ;; @maneni Πώς ορίζεις τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και θα ήθελα κάποια ευρωπαϊκά παραδείγματα εάν είναι εύκολο για να μπορέσω να παραθέσω την άποψή μου .
  8. Ενδιαφέρουσα άποψη: οι φοιτητές έχουν καταστρέψει την παιδεία στην Ελλάδα ...
  9. Σύγκριση Γερμανίας - Ελλάδας δεν υφίσταται . Πώς θα απορροφηθούν από την αγορά εργασίας ; Κάπου διάβασα για τους καθηγητές των ΤΕΙ , κάποια μηνύματα πιο πάνω, ένας λόγος που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις είναι η τοποθέτησή τους σε προσωποπαγείς θέσεις . όπως γράφει και ο λάχανος , έχουμε ανάγκη την μείωση των εισακτέων. Το πρόβλημα θα διογκωθεί τα επόμενα χρόνια .
  10. Στο σχέδιο νόμου . Το είδα το σημείο 5 αλλά δεν καταλαβαίνω ΄τι σημασία έχει όταν ο σύλλογος είναι σε αδράνεια . Η πρόταση πέρασε πρώτα από την σύγκλητο της πολυτεχνικής και μετά από του πανεπιστημίου . http://prntscr.com/ndlzd5 σε αυτές τις δύο θα οδηγηθούν οι φοιτητές του ΤΕΙ .
  11. Η επιτροπή, που θαυμάζετε τόσο, άλλο αποφάσισε . Κατατακτήριες .
  12. Ποιο πολιτικό ρουσφέτι ; Γιατί βλέπετε δράκους ; Το τμήμα ξεκίνησε το 1999 από το ΑΠΘ και συστάθηκε από τους εκεί καθηγητές . Ο οδηγός σπουδών ακολουθούσε των Μηχανολόγων του ΑΠΘ . Σκοπός τους ήταν να δημιουργήσουν μηχανολόγους με ειδίκευση σε ενεργειακά θέματα. Αυτό όμως αρχικά δεν πέτυχε. Αποτέλεσμα ήταν από το 2005 να αλλάζουν το πρόγραμμα σπουδών και να το κάνουν παρόμοιο με των υπολοίπων τμημάτων ΜΜ ( δημιουργία θέσεων ΔΕΠ κλπ ). Το 2008 έχουν πάρει διαβεβαίωση από το υπουργείο ότι σε 4 χρόνια θα χτιστεί πανεπιστημιούπολη . Το 2009 απλώς μετονομάστηκε όπως έχουν μετονομαστεί και άλλα πολυτεχνειακα τμήματα στη χώρα όπως οι ηλεκτρολόγοι στο Βόλο και στην Κρήτη . Ήδη 5 χρόνια λειτουργούσε με το νέο πρόγραμμα σπουδών. Γιατί αναφέρεις συνδικαλιστές , ρατσισμούς και κόμπλεξ , έννοιες που ουδεμία σχέση έχουν με την κατάσταση . Να θυμίσω ότι την τελική απόφαση για το πόρισμα την πήρε το υπουργείο , μήπως είναι και αυτοί ρατσιστές ; Να υπενθυμίσω ότι ο ίδιος , ο πρόεδρος του ΤΕΙ είχε συμφωνήσει να οι φοιτητές να πάρουν πρώτα πτυχίο και μετά να δώσουν 10-15 μαθήματα για να πάρουν το δίπλωμα. Στο οτιδήποτε αναφέρεστε φαντάζομαι σε όλους τους αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων και σε αυτούς που γράφουν σε αυτό το φόρουμ συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού σας . Σύγκλητος των καθηγητών(φυσικά και όχι οι φοιτητές ) . Η επιτροπή Γαβρόγλου άλλαξε το πόρισμα που στάλθηκε και πήρε την τελική απόφαση με τα ζητήματα που είχαν προκύψει όσον αφορά τους καθηγητές και τους φοιτητές. Δεν μπορώ να διαβάζω για κόμπλεξ ή ρατσισμό, δύο έννοιες άσχετες με το θέμα μας , εκτός και εάν έχουν προηγούμενα με το ΤΕΙ το υπουργείο.
  13. Δεν μπορεί να διαφωνεί κάποιος ; Και μάλιστα αυτοί που έχουν άμεση επαφή με τις σπουδές . Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα .Για παράδειγμα σε εμάς ήταν υπέρ του κλεισίματος των ΤΕΙ , ναι στην δημιουργία νέων τμημάτων που θα απορροφήσουν τους φοιτητές αλλά και θα δώσουν τη δυνατότητα στους ήδη πτυχιούχους να πάρουν πτυχίο πολυτεχνείου δίνοντας επιπλέον μαθήματα (10-15 σε αριθμό).Το τελευταίο βέβαια δεν πέρασε από την επιτροπή Γαβρόγλου και αντ΄αυτού ορίστηκαν οι κατατακτήριες όπως ήταν μέχρι λίγο καιρό. Σε αυτό που διαφωνούσαν ήταν στην άμεση ένταξη των φοιτητών του ΤΕΙ στο πολυτεχνείο(χωρίς να αποκτήσουν πρώτα το πτυχίο του ΤΕΙ) και ανάμιξη των φοιτητών. Αξιολόγηση στα Πανεπιστήμια υπάρχει και μάλιστα αυστηρή . Άλλοι σε μία νύχτα ανέβαιναν τρεις βαθμίδες ... Κυρίως όμως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δημιουργήθηκε από τις θέσεις των ακαδημαϊκών ( καθηγητές , αν. καθηγητές , λέκτορες κλπ) και την μεταφορά καθηγητών του ΤΕΙ σε αντίστοιχες του νέου ιδρύματος . Δεν διαφωνώ με την αλλαγή στην παιδεία . Διαφωνώ στο χρόνο και φοβάμαι ότι έχουμε να κάνουμε με δουλειά του ποδαριού . Είναι μια σημαντική αλλαγή αλλά πιστεύω απαιτούσε περισσότερο χρόνο , μελέτη και κονδύλια .Ειδικά το δεύτερο όσο πάει και μειώνεται...
  14. Συμφωνώ μαζί σας . Να προσθέσω ότι και η μετάβαση από την μία θέση στην άλλη δεν γίνεται με ακαδημαϊκά κριτήρια αλλά με ψηφοφορία ! Η παιδεία και ειδικότερα η τριτοβάθμια εκπαίδευση χρειαζόταν μια αλλαγή . Η αλλαγή αυτή έγινε αλλά αντί να πάμε προς τα μπροστά , γυρίσαμε 180 μοίρες . Έρευνα - μηδενική Προγράμματα σπουδών-απαρχαιωμένα Πιο σώφρων θα ήταν να γίνει μια αναδιάρθρωση των ήδη υπάρχων τμημάτων μηχανικών , ακόμη και κλείσιμο μερικών. Αυτό βέβαια θα πρέπει να συνδυαστεί με δραματική μείωση των αριθμό των εισακτέων και του προσωπικού κλπ κλπ . Εκεί όμως καλείσαι να αντιμετωπίσεις τους τοπικούς άρχοντες . Αντ' αυτού δημιουργούμε νέες σχολές και αυξάνουμε των αριθμών των μηχανικών . Τι θα πετύχουμε ; Τη συσσώρευση εργατικού δυναμικού και την απαξίωση ( βέβαια υπάρχει ήδη αυτή ) του επαγγέλματος . Τρέμω και μόνο στην ιδέα που σε λίγο καιρό θα βγω στην αγορά εργασίας . Όταν ξεκινούσα έβλεπα το <<βουνό>> από χιλιόμετρα μακριά , σε λίγο θα αναγκαστώ να το σκαρφαλώσω... Προσωπικά δεν βλέπω φως στο τούνελ . Αισθάνομαι ότι ως μηχανικοί , οφείλουμε να κυνηγήσουμε την εξειδίκευση της εξειδίκευσης και την συνεχόμενη βελτίωση και εκπαίδευση.
  15. https://www.esos.gr/arthra/62294/polynomoshedio-dimioyrgei-24-nea-tmimata-mihanikon-kai-ta-ektoxeyei-sta-80-analytikoi Ο συνολικός αριθμός των εισαγομένων σε πανεπιστημιακά Τμήματα Μηχανικών θα διπλασιαστεί και θα φθάσει περίπου στους 13.350 ετησίως ! Θα έχουμε λοιπόν σύμφωνα με το esos 13350 εισακτέους σε τμήματα μηχανικών με το νέο νομοσχέδιο , όμως σύμφωνα με πολλούς χρήστες εδώ ήταν αναγκαίο . 13350 μηχανικοί ετησίως , σε 5-6 χρόνια που θα βγουν (από τότε που θα μπουν ) θα τους απορροφήσει η αγορά ; ή μήπως θα συνεχίσουμε να παράγουμε ανέργους ; Πώς το κρίνεται ; Ήταν η αλλαγή που χρειαζόταν ο κλάδος των μηχανικών ή ταφόπλακα ; Μήπως η αλλαγή θα έπρεπε να ήταν κάποια άλλη ;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.