Μετάβαση στο περιεχόμενο

andyk

Members
  • Περιεχόμενα

    36
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Contact Methods

  • Website
    http://www.brick.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

andyk's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα. Εχω μια δύσκολή περίπτωση που αφορά φύτευση. Κτίριο υπεραγοράς τροφίμων κτίστηκε το 2005 με ευθύνη και μέριμνα του μισθωτή του οικοπέδου. Κατά την ανέγερση του κτηρίου πραγματοποιήθηκε φύτευση μόνο στο 30% περίπου της υποχρεωτικής επιφάνειας φύτευσης. Το υπόλοιπο 70% της υποχρεωτικής επιφάνειας φύτευσης πλακοστρώθηκε. Το κτήριο λειτούργησε για λίγα χρόνια και μετά τη λύση της μίσθωσης, οι ιδιοκτήτες του οικοπέδου το κατεδάφισαν, προκειμένου να πωλήσουν ή μισθώσουν εκ νέου το ακίνητο ως οικόπεδο. Οι ιδιοκτήτες του ακινήτου διεκδικούν από τον πρώην μισθωτή που είχε λειτουργήσει την υπεραγορά τροφίμων, αποζημίωση για τη μη υλοποίηση του χώρου φύτευσης. Το ερώτημα είναι αν μπορεί να τακτοποιηθεί η μη υλοποίηση της φύτευσης παρότι το κτίριο σήμερα δεν υφίσταται. Αντιλαμβάνεται κανείς πως κάτι τέτοιο θα είχε πολύ μικρότερο κόστος από την καθαίρεση των πλακοστρωμένων επιφανειών.
  2. Δε νομίζω πως μπορεί να γίνει στην περίπτωσή μου. Η επιτρεπόμενη δόμηση σήμερα είναι 80τμ ενώ όταν βγήκε η άδεια ήταν 200τμ. Επίσης σύμφωνα με τη νέα αποτύπωση που έκανα το οικόπεδο είναι 3850τμ και όχι 4050τμ που φαινόταν στο τοπογραφικό της άδειας.
  3. Ευχαριστώ για την απάντηση. Τείνω να θεωρήσω ως νόμιμη την τακτοποίηση των υπογείων με τον 3843 παρά τη μετακίνηση του κτιρίου. Βέβαια προκύπτει το παράδοξο ότι θα θεωρήσω ΥΔ τα ισόγεια, τα οποία δεν άλλαξαν χρήση αλλά μόνο θέση, αλλά δυσκολεύομαι να βρω άλλη άκρη να πατήσω για την τεκμηρίωση. Γενικά το ζήτημα της αλλαγής θέσης δημιουργεί μεγάλες στρεβλώσεις στα πρόστιμα. Στην περίπτωσή μου αν έβαζα και τα ρυθμισμένα με τον 3843 υπόγεια στο 4178 το πρόστιμο θα αυξανόταν κατά 30.000 Ευρώ!
  4. Καλησπέρα Θα ήθελα την άποψή σας για την εξής περίπτωση: Κτίριο σε εκτός σχεδίου περιοχή για την οποία σήμερα ισχύουν νέοι όροι δόμησης με μικρότερο ΣΔ, έχει κατασκευαστεί εν μέρει σε διαφορετική θέση από αυτή που προβλεπόταν στην ΟΑ και ως εκ τούτου δε μπορεί να γίνει ενημέρωση φακέλου. Η νέα θέση είναι καθ’ όλα σύννομη και δεν υπάρχει παραβίαση πλαγίων αποστάσεων. Από τα αναφερόμενα στην ΕΑ 200 αντιλαμβάνομαι πως ό,τι είναι εκτός του εγκεκριμένου στην ΟΑ περιγράμματος του κτιρίου λογίζεται ως ΥΔ. Στο εν λόγω κτίριο τα υπόγεια έχουν ξεμπαζωθεί και τακτοποιηθεί ως χώροι ΚΧ με τον 3843. Με τον 4178 θα ρυθμιστούν άλλες παραβάσεις ΥΔ (προσθήκη ενός δωματίου). Το ερώτημα είναι αν τα τμήματα που έχουν ρυθμιστεί με τον 3843 πρέπει υποχρεωτικά να συνυποβληθούν στη δήλωση του 4178, λόγω της αλλαγής της θέσης του κτιρίου και να συμψηφιστεί το πρόστιμο. Ο 3843 αναφέρεται σε παραβάσεις που βρίσκονται «μέσα στον εγκεκριμένο κτιριακό όγκο». Αν ο εγκεκριμένος όγκος προσδιορίζεται και από τη θέση που τοποθετείται, τότε ίσως η ρύθμιση του 3843 δεν ήταν νόμιμη. Αν δεν ισχύει η ρύθμιση με τον 3843 και πρέπει να συνυποβληθούν τα τμήματα των υπογείων το πρόστιμο με τον 4178 προκύπτει υπερβολικά μεγάλο λόγω της μείωσης του ΣΔ.
  5. Δεν ειχαν γίνει εργασίες. Οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν τελευταία στιγμή να κάνουν τον Φ.Ο. για να κατοχυρώσουν την άδεια.
  6. ΟΑ εκδοθείσα το 2009 σφραγίστηκε για έναρξη εργασιών στον Αστυνομικό Τμήμα στις 27.04.2012 Σε συνέχεια της Εγκυκλίου της 11-01-2013 αν υποβάλλει ο Επιβλέπων Μηχανικός ΥΔ για το σύννομο των εργασιών σύμφωνα με την άδεια δόμησης, μπορούμε να παραλείψουμε τον αρχικό έλεγχο και να κληθεί ο ΕΔ μόνο για τον τελικό έλεγχο. Αρκεί δηλαδή η σφραγίδα του ΑΤ για την πιστοποίηση της έναρξης εργασιών?
  7. Εχω έναν πελάτη ο οποίος ενδιαφέρεται να αγοράσει αγροτεμάχιο σε εκτός σχεδίου περιοχή που είναι διαμορφωμένη ως οικιστική παραθεριστική περιοχή με πλήθος εξοχικών κατοικιών. Στο αγροτεμάχιο υπάρχουν δύο κτίσματα. Το κυρίως κτίσμα, κατά δήλωση των πωλητών έχει κατασκευαστεί το 1947. Για το βοηθητικό κτίσμα έχει εκδοθεί Ο.Α. το 1967 στην οποία φαίνεται και το κυρίως κτίσμα ως υφιστάμενο. Ο πελάτης μου θέλει να αγοράσει το αγροτεμάχιο με σκοπό να κατασκευάσει νέα κατοικία βάσει των παρεκκλίσεων που ισχύουν για την εκτός σχεδίου δόμηση. Ως εκ τούτου, μεταξύ άλλων, απαιτείται πράξη χαρακτηρισμό από το Δασαρχείο. Οι πωλητές με ενημέρωσαν πως έχουν κάνει αίτηση στο Δασαρχείο πρό εξαμήνου, αλλά δεν έχουν λάβει απάντηση. Πήγα στο Δασαρχείο με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης και μου είπαν ότι βάσει φωτοερμηνείας φαίνεται δασικό εκχερσωμένο και ότι δε μας συμφέρει να πάρουμε κάποιο χαρτί γιατί υπάρχει οφειλή κύρηξης ως αναδασωτέας έκτασης και πρότειναν να περιμένουμε την κύρωση δασικών χαρτών. Το ερώτημά μου είναι αν μπορεί να κηρυχθεί αναδασωτέα έκταση ενός αγροτεμάχιου στο οποίο έχει κατασκευαστεί οικία βάσει νόμιμης Ο.Α. που είχε εκδοθεί στο παρελθόν.
  8. Αυτό προκύπτει από κάπου? Ρωτάω γιατί στην αρχική μορφή του 4014 αναφέρεται σε αεροφωτογραφίες (γενικά) ή δημόσια έγγραφα, όχι σε Α/Φ από φορείς του δημοσίου. Αλλωστε και οι Α/Φ που χρησιμοποίησε το ΥΠΕΚΑ για τη δημοσιοποίηση αυθαιρέτων στις Κυκλάδες, από ιδιωτική εταιρία είχαν αγοραστεί. Το πρόβλημα που έχω εγώ σε δύο περιπτώσεις σε νησιά είναι πως ούτε ο ΟΚΧΕ ούτε η ΓΥΣ έχουν Α/Φ για την περίοδο που τις χρειάζομαι, άρα σε μερικές περιπτώσεις η αναζήτηση Α/Φ από ιδιωτικές εταιρίες είναι μονόδρομος.
  9. Κι εμένα θα με ενδιέφερε κάτι τέτοιο, γιατί έχω περίπτωση που πελάτης πλήρωσε για αλλαγή χρήσης υπογείου με τον 3843 πρόστιμο 35.000 Ευρώ και με το 4014 το πρόστιμο βγαίνει μόνο 2.500 (!) λόγω παλαιότητας του κτιρίου. Περιμένοντας να καθοριστεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων από το ΤΕΕ βάσει της Υπ. απόφασης 1972 που δημοσιεύτηκε στις 13.06.12 διαπιστώνω ότι ενώ αρχικά στο site του Πράσινου ταμείου αναφερόταν ότι "Η περίπτωση αφορά την επιστροφή υπερβάλλοντος ποσού προστίμου που έχει ήδη καταβληθεί από τον πολίτη, είτε λόγω λάθους, είτε μετά από νεώτερες νομοθετικές ρυθμίσεις που είχαν ως αποτέλεσμα υπολογισμό μικρότερου προστίμοου"μετά τη δημοσίευση της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, η φράση αυτή ως δια μαγείας αφαιρέθηκε από το site (http://www.prasinotameio.gr/index.php/el/anakoinoseis/nea-prasinou-tameiou/72-epistrofi-hmiypaithrioi-afthaireta) όπου απλά τώρα αναφέρεται πως "η μερική επιστροφή θα είναι δυνατή όταν ολοκληρωθεί η διαμόρφωση της αντίστοιχης διαδικασίας από το ΤΕΕ". Αναμένουμε το ΤΕΕ επομένως...
  10. Διαβάζοντας κι εγώ αυτή τη σημείωση της ΓΥΣ αναρωτιέμαι σε ποια μορφή πρέπει κανείς να προμηθευτεί τις α/φ προκειμένου να τις υποβάλλει στο σύστημα για απόδειξη παλαιότητας. Εφόσον πρέπει να υποβληθούν ψηφιακά, αν τις προμηθευτούμε σε ψηφιακή μορφή δε μας κατοχυρώνει η ΓΥΣ την ημερομηνία λήψης. Αν τις προμηθευτούμε έντυπες και σκανάρουμε τις δύο όψεις φαντάζομαι είμαστε ΟΚ, παρότι θεωρητικά η πίσω όψη θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε άλλη α/φ. Τέλος ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς το μέγεθος του αρχείου για τις δορυφορικές εικόνες που μπορεί κανείς να προμηθευτεί από ιδιωτικές εταιρίες για τεκμηρίωση της παλαιότητας της κατασκευής. Ρωτάω, γιατί εφόσον οι φωτογραφίες καλύπτουν έκταση 25km2 κι έχουν ανάλυση 1μ, εικάζω πως το μέγεθός τους θα είναι πολύ μεγαλύτερο των 20ΜΒ που επιτρέπει το σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση αν κάποιος κροπάρει τη φωτογραφία για να περιορίσει το μέγεθός της, δε θεωρείται παρέμβαση; Εχει προμηθευτεί κανείς τέτοια φωτογραφία να μας διαφωτίσει για το μέγεθος και τον τρόπο υποβολής της; Πάνω που νομίζω πως βρίσκω κάποια "λύση" στα νομικά θέματα, κολλάω στα πρακτικά της εφαρμογής τους!
  11. Εν αναμονεί της απόφαση του ΣτΕ, θέλω να πω πως στην αρχική κατάστασή του ο 4014 έλεγε για δημόσια έγγραφα ή αεροφωτογραφίες. Επομένως δεν τίθεται ζήτημα αν οι α/φ είναι δημόσια έγγραφα, γιατί αναφέρονταν ρητά στον 4014 ως μέσο απόδειξης παλαιότητας. Τα περί υπεύθυνων δηλώσεων κλπ ήταν αυτά που προστέθηκαν αργότερα και απέρριψε το τμήμα αναστολών του ΣτΕ.
  12. Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η απόφαση για τον καθορισμό της διαδικασίας μερικής επιστροφής χρημάτων κατά την τακτοποίηση αυθαιρέτων με τον 4014/11 http://www.iekemtee.gr/el/επάγγελμα/συνθήκες-εργασίας/2159-παροχή-εξουσιοδότησης-στο-τεε-για-τον-καθορισμό-της-διαδικασίας-μερικής-επιστροφής-χρηματικών-ποσών-κατά-την-τακτοποίηση-αυθαιρέτων-του-ν-4014-2011 Φαντάζομαι πως στη συνέχεια θα πρέπει να περιμένουμε την ένταξη της διαδικασίας επιστροφής προστίμων από το ΤΕΕ στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης δηλώσεων του 4014. Εχει κανείς καμία σχετική πληροφορία?
  13. Βάσει της ανακοίνωσης του ΤΕΕ το σύστημα θα είναι έτοιμο να ενεργοποιηθεί από την πλευρά του ΤΕΕ από αύριο (19/06/12). Ωστόσο ένα σωρό ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. ΥΓ Στο μεταξύ, αναζητείται ο Τσακ Νόρις για να αναλάβει πρωθυπουργός
  14. Η διάταξη της παρ. 6β του άρθρου 24 για τις μικρές παραβάσεις όπου το ελάχιστο πρόστιμο προκύπτει 2000 Ευρώ δεν είναι υποχρεωτική. Δες και τις ερωταπαντήσεις Δ' μέρος ερ. 8. Το πρόστιμο που θα πρέπει να πληρώσεις για 4 τ.μ. θα προκύπτει σημαντικά μικρότερο. Σε κάθε περίπτωση με εφάπαξ πληρωμή έχεις 20% έκπτωση.
  15. Αναφέρεται στο Ν 4042/12 Αρθρο 50 (http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=7Z1up05Xrto%3d&tabid=777&language=el-GR)
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.