Μετάβαση στο περιεχόμενο

gedoris

Members
  • Περιεχόμενα

    57
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Ακόλουθος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχ/κός Πολεοδομίας & Χωροταξίας

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gedoris's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αν είναι c82 μπορείς να πάρεις απευθείας τον πίνακα στο παράρτημα (νομίζω 9) του Κανονισμού. Μην παιδεύεσαι άδικα με το 4Μ.
  2. Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως δύο αιτίες υπάρχουν. Πρώτον, να είναι σχετικά μεγάλη εγκατάσταση (πάνω από 4-5 καλοριφέρ) και να μην έχεις extra δοχείο διαστολής (το δοχείο διαστολής του λέβητα είναι για την δικιά του λειτουργία), οπότε κατά τη λειτουργία του να ανεβάζει πιέσεις και να ακούγονται τα καλοριφέρ. Δεύτερον, πολλές φορές δεν είναι τοποθετημένα τα πλαστικά κλιψάκια στις βάσεις των καλοριφέρ και κατά τη διαστολή τους ακούγονται.
  3. δεν φαίνεται η εισαγωγή αέρα στην φωτογραφία. Παίρνει απευθείας από το ύπαιθρο με Φ80? Μήπως είναι πουθενά βουλωμένη?
  4. Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορεί να προμηθευτεί κάποιος δύο USB Token για ένα άτομο και να χρησιμοποιεί ή το ένα ή το άλλο ανά περίπτωση? Το σκέφτομαι μήπως έχω το ένα στο γραφείο και το άλλο στο σπίτι μόνιμα. Ευχαριστώ
  5. Υπάρχει δυνατότητα να αγοραστούν δύο usb token για ψηφιακή υπογραφή και να λειτουργεί ή το ένα ή το άλλο? Σκέφτομαι για περίπτωση το ένα να το έχω μόνιμα στο γραφείο και το άλλο στο σπίτι.
  6. Ανεβάζω την πορεία της αίτησης πελάτη μου αν θέλει κάποιος να δει / συγκρίνει ημερομηνίες. Η αίτηση έγινε με ιδία κεφάλαια.
  7. Εκταμιεύτηκε το δικό μου αυτή την εβδομάδα από 31/10. Για εμβασμα από Πειραιώς σε eurobank για μελέτη (248€) κράτησε από τον πελάτη 11€, και 18€ για ποσό 5.030€ για τη μόνωση. Δεν ξέρω ακόμη αν κράτησε και η eurobank από τους προμηθευτές. Οι άνθρωποι έίναι επιεικώς απαράδεκτοι!!! Εδώ πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας για αυτές τις χρεώσεις!!!
  8. Φυσικά και όχι!!! Τα καταθετήρια που θα προσκομίσεις στο σύστημα θα είναι αποκλειστικά για το ποσοστό σου! Το λέει ρητά ο οδηγός! Οι προμηθευτές θα πληρωθούν τα υπόλοιπα από το πρόγραμμα απευθείας. Το αν θα τους δώσεις τη διαφορά σε μετρητά είναι δικό σας θέμα. Μία συμβουλή. Άπ'ότι έχω καταλάβει στους περισσότερους ζητάνε εκ των υστέρων ΥΔ του ωφελούμενου ότι τα ποσά αφορούν το Εξοικονομώ ΙΙ. Για να μην καθυστερήσεις ανέβασε τις ΥΔ από την αρχή.
  9. Βρήκα αυτό, αλλά έχει καταργηθεί https://www.vimar.com/el/gr/catalog/obsolete/index/code/3511? απ'ότι έψαξα δεν αντικαταστάθηκε με άλλο, στην εταιρεία μου πρότειναν να πάω σε καινούρια θυροτηλεόραση με αυτή τη λειτουργία, αλλά μου είπαν 1200€+ΦΠΑ. Δεν παίζει... Γι' αυτό έψαχνα καμιά "πατέντα"
  10. Τα είδα φίλε μου, αλλά δεν μπόρεσα να βρω θυροτηλέφωνο τέτοιο από επώνυμη εταιρεία. Επίσης, δεν είμαι καθόλου σίγουρος για την συμβατότητα με το υπάρχον.Θα ήθελα να αποφύγω το gsm μιας και θα πρέπει να έχω κάρτα sim που θα πρέπει ή να είναι σύνδεση ή να έχω συνέχεια στο μυαλό μου να "γεμίζω" κάρτα. Ψάχνω μια λύση μέσω internet ή ακόμη καλύτερα να χρησιμοποιεί την γραμμή του σταθερού
  11. Καλημέρα, έχω ένα κλασσικό (παλιό) θυροτηλέφωνο το οποίο θέλω να αναπροσαρμόσω (ή να βάλω κάτι νέο, αλλά σχετικά οικονομικό) προκειμένου όταν κάποιος χτυπάει το buzzer κάτω και δεν είναι κάποιος στο σπίτι να μπορώ να απαντάω απομακρυσμένα. Παρακάτω παραθέτω τα σημερινά δεδομένα και τι λύσεις έχω εξετάσει (που δεν λύνουν με τον τρόπο που θέλω το πρόβλημα). Το υπάρχον θυροτηλέφωνο είναι μάρκας elvox, με ένα τηλέφωνο (μονοκατοικία) και έχει ένα κουμπί που ανοίγει την εξωτερική πόρτα. Έχω δει το "ring" (www.ring.com), το οποίο είναι δικτυακό θυροτηλέφωνο και μέσω εφαρμογής μπορεί κάποιος να απαντήσει απομακρυσμένα. Το πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να μπει μια extra συσκευή στην εξώπορτα και αυτό δεν το θέλω για να μην φαίνεται ότι δεν είναι κάποιος σπίτι. Έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο ή μπορεί να προτείνει κάποια λύση?
  12. Ενημέρωση. Σήμερα 28/2/2019 έστειλα mail για να ρωτήσω πάλι την πορεία της αίτησής μου (την έχω κλείσει από τις 31/10/2018, σσ 4 μήνες πριν), διαμαρτυρόμενος ότι σε σχέση με άλλους μηχανικούς έχει αργήσει πάρα πολύ να "ξεκολλήσει" από την κατάσταση 8.α. Πριν λίγο (μετά από 5-6 ώρες που έστειλα το mail) μου ήρθε η αρνητική απάντηση με εκκρεμότητες (ΥΔ για την καταβολή των ποσών, χωρίς λόγο βέβαια αφού όλες έγιναν μέσω τραπέζης και στην αιτιολογία έγραφαν ότι είναι για το ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ και το όνομα του ωφελούμενου). Θα περιμένω, όπως λένε οι οδηγίες να ξαναμεταβεί στην κατάσταση 7 και να ξανανεβάσω τα δικαιολογητικά. Το θετικό είναι ότι υπήρξε μετά από 4 μήνες κινητικότητα!!!!
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.