Μετάβαση στο περιεχόμενο

HARDCORE

Members
  • Περιεχόμενα

    51
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

HARDCORE's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

12

Φήμη στην κοινότητα

  1. Υπάρχουν άνθρωποι που στα 60 πήραν το C1 και μου λέτε για τα 37; Κάθε αρχή και δύσκολη... Αλλά για τα γερμανικά αξίζει.
  2. Καλημέρα! Μίλησα με μια ελληνική εταιρεία ψάχνει ηλεκτρολόγο (όχι απαραίτητα μηχανικό) που να γνωρίζει μόνο να διαβάζει σχέδιο. Η θέση είναι σε ναυπηγείο στην Κίνα 8 μήνες τον χρόνο ή κάτι τέτοιο για περισσότερες πληροφορίες 00306948983132. Παιδιά αν θέλετε δουλειά εξωτερικό, αφήστε τις δικαιολογίες και ξεκινήστε γερμανικά... Δουλειές υπάρχουν πολλές. Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός από ΤΕΙ, αναγνώρισα το πτυχίο μου στην Γερμανία στο υπουργείο πολιτισμού και πήρα τον τίτλο μηχανικού από το επιμελητήριο χωρίς να έχω μεταπτυχιακό, χωρίς να δώσω μαθήματα... 300€ θέλει το επιμελητήριο και 200€ το υπουργείο πολιτισμού
  3. Φυσικά και ξέρω και αν θέλεις μπορώ να σου δώσω και ονόματα εσύ maneni σε ποιο σχολείο πήγαινες; Έπαιρνες κολατσιό μαζί σου ή λεφτά; Μήπως σας μαγείρευαν εκεί; Σπούδασα στην σχολή που ήθελα στην πόλη μου χωρίς να πληρώνω ενοίκια κτλ, τώρα αν με ρωτούσε τι θα έκανες αν ήσουν τώρα 16 μετά από όλα αυτά που έζησα...θα σου έλεγα ότι θα πήγαινα και εγώ ιδιωτικό... ή σε κάποιο Πανεπιστήμιο στη Βουλγαρία... Ευτυχώς που έκλεισαν τα ΤΕΙ και αυτά που τραβήξαμε εμείς να μην τα πάθει κανένας άλλος.
  4. Το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών των υψηλόβαθμων σχολών, πάνω από το 80% είναι οι αντιγραφάκηδες των ιδιωτίκων σχολείων (γι'αυτό και τα μεγαλύτερα κρούσματα αντιγράφων είναι εκεί μέσα έχουν και μουσείο με σκονακια) και παιδιά διορισμένων καθηγητών (που ψάχνουν βαθμολογητές αλλάζουν βαθμολογίες εύκολα κτλ). Εσύ curzondax σε ποιο ιδιωτικό σχολείο πήγαινες; Δηλαδή μιλάμε για σχολές Ελίτ που πάνε μόνο όσοι μπορούν να πληρώσουν ιδιωτικό σχολείο και φυσικά τα βύσματα
  5. Εμείς έχουμε από το 1993 στην Κοζάνη! Οι σωλήνες της τηλεθέρμανσης λιώνουν το χιόνι. http://www.deyakozanis.gr/?page_id=7
  6. Μία νέα εφαρμογή της υδρογονοκίνητης τεχνολογίας παρουσιάζει στην εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» ο εφευρέτης Πέτρος Ζωγράφος. Το πείραμα έγινε σήμερα το πρωί με το τηλεοπτικό συνεργείο του zougla.gr να καταγράφει από την πρώτη στιγμή όλες τις διαδικασίες μετατροπής ενός δικύκλου χωρητικότητας 50 κ.εκ. για την κίνηση με την ενέργεια υδρογόνου. Ο κ. Ζωγράφος έθεσε σε λειτουργία τη συσκευή και εν συνεχεία τη μοτοσικλέτα χαμηλού κυβισμού η οποία διήνυσε 10 χλμ καταναλώνοντας… υδρογόνο. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι το βασικό συστατικό της επιτυχίας ήταν δύο ποτήρια νερό… Όλες οι λεπτομέρειες γύρω από το πρωτοποριακό πείραμα συζητούνται εκτενώς στο πλατό του Κίτρινου Τύπου με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο να υποδέχεται εκπροσώπους της επιστημονικής κοινότητας που καταθέτουν τις απόψεις τους για τη μεγάλη ελληνική εφεύρεση. Το υπουργείο άμυνας αφού την έκανε φύλλο και φτερό δέχτηκε να χρηματοδοτήσει τη συσκευή του Ζωγράφου.
  7. THINK AFFORDABLE.PRICED AT THE LEVEL OF TODAY’S COMPACT CARS. Meet the youngest member of the QUANT family: the new QUANTiNO. An innovative electric vehicle for the mass market, powered by nanoFlowcell®. A sporty and dynamic car, the stand-out feature is undoubtedly the low-voltage drivetrain. Even at only 48 volts rated voltage, a combination of nanoFlowcell®, buffer system, and four electric motors generates 4 x 25 kW/136 HP, giving the QUANTiNO a top speed of more than 200 km/h. With two 175-liter tanks, the QUANTiNO has a range of over 1,000 kilometers, fully electric and without harmful emissions. 3.91 meters long, the little 2+2-seat brother of the QUANT E and QUANT F appeals with its unique design and the striking detail of 22-inch wheels that literally make it stand out in its class. If there is one. A Salt Water Car for EVERYONE! 612 mile range, $30,000 *LEGIT* Now ever the average joe will be able to afford a beautiful salt water powered super car. Last year we were all awed by the beautiful sports limousine that ran on salt water and had over 900 horsepower.It’s price was over a million dollars and despite it being legal in Germany within weeks the average joe still could not have one. All that has now changed. The 2015 Geneva Motor show was rocked by the announcement of the Quantino, the little cousin to Quant super car. The Quantino is beautiful, even more energy efficient and totally affordable. This isn’t vapour ware it is built and going through the tests now. We here at AetherForce have made contact with these amazing researchers and are working on ways to bring more of this amazing technology to light and to the people. https://www.youtube.com/watch?v=F9YptqC8SjY http://news.discovery.com/autos/fuel-and-alternative-fuel-technologies/salt-water-sports-car-gets-upgrade-140212.htm Salt Water Sports Car Gets Upgrade FEB 12, 2015 02:36 PM ET // BY GLENN MCDONALD When the European company nanoFlowcell AG debuted its unique electric concept car at last year’s Geneva Motor Show, the buzz was immediate. Word quickly spread that the Quant e-Sportlimousine was the first viable electric vehicle powered by salt water. That isn’t quite the case, but it is kinda-sorta the case, and in this instance “kinda-sorta” is actually pretty impressive. The Quant vehicle doesn’t run on salt water, but instead uses tanks of charged electrolyte fluids — salt water, technically speaking — to store potential energy with improved efficiency. As such, the nanoFlowcell system can provide a much greater range than a conventional electric car battery, say the designers. Sunlight to Seawater: 10 Ways to Power Your Car The Quant crew will be returning to Geneva next month with the second iteration of the vehicle, dubbed the Quant F. The new car has a range of 800 kilometers (about 500 miles) when fully charged, with a top speed of 300 km/h (186 mph), according to the press materials. Those are some pretty impressive numbers in the realm of electric vehicles. The Quant F has separate motors running all four wheels, and a two-speed transmission with peak horsepower at 1090 hp. Two 250-liter tanks hold the ionic fluids, which are run through a unique kind of fuel cell stack to generate energy. The lightweight carbon fiber frame has been completely re-engineered, as well. Toyota Giving Away Fuel Cell Patents So, yeah: The Quant car isn’t technically powered by salt water at all — the ionic fluids are a storage medium, not a fuel, and must be charged up like any other battery. But as an alternative energy system, the nanoFlowcell power technology appears to be entirely promising and commercially viable. The car received street-legal certification in Europe last year, and a limited production run is in early planning stages. Oh, also this, from the official press release: “The front lights of the Quant F now have the appearance of eyes with pupils.” So that’s nice. via AutoBlog Το σούπερ ηλεκτρικό αυτοκίνητο Quant F Με ταχύτητα, που φτάνει τα 300χλμ/ώρα, χάρη στους 1.000 ίππους, μηδενικούς ρύπους και τεχνολογία, που παράγει ενέργεια από ιονικά υγρά το σούπερ ηλεκτρικό αυτοκίνητο Quant F έρχεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης! Η εταιρεία κατασκευής NanoFlowcell το περιγράφει ως μια περαιτέρω εξέλιξη του πρώτου της πρωτοτύπου, με το QUANT F να έχει παρόμοιο σχεδιασμό και να διαθέτει τα «QUANTeYES» φωτιστικά σώματα και μια πίσω αεροτομή. Οι μεγαλύτερες αλλαγές βρίσκονται κάτω από το οπτικό κομμάτι, καθώς το νέο nanoFlowcell τροφοδοτεί συνεχώς πάνω από 50 αμπέρ ρεύματος στο νέο ρυθμιστικό σύστημα του Quant F. Με τη σειρά του αυτό μπορεί να προμηθεύσει πάνω από 2000 αμπέρ όταν απαιτείται για την πλήρη απόδοση, κάτι που καμία άλλη εταιρία δεν έχει καταφέρει να βγάλει πάνω από 2000 αμπέρ στο δρόμο σε επιβατικό αυτοκίνητο. http://nanoflowcell.com/
  8. Ο διάσημος Βρετανός θεωρητικός φυσικός και κοσμολόγος Stephen Hawking, σε μια πρόσφατη διαδικτυακή συζήτηση στο reddit, έθεσε και πάλι τον προβληματισμό του για την άνοδο των μηχανών... Σε παλαιότερο άρθρο του, είχε επισημάνει τον κίνδυνο ότι υπερφυείς μηχανές θα μπορούσαν στο μέλλον να παραγκωνίσουν τον ίδιο τον άνθρωπο και να κυριαρχήσουν στον πλανήτη αντικαθιστώντας τον. Αυτή τη φορά ο Hawking ξεκίνησε τη συζήτηση λέγοντας ουσιαστικά ότι δεν είναι το πρόβλημα οι μηχανές, αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιούνται μέσα από μια κυρίαρχη κουλτούρα. Συγκεκριμένα έγραψε ότι “αν οι μηχανές παράγουν ότι χρειαζόμαστε, το αποτέλεσμα θα εξαρτάται από το πως θα κατανέμονται τα αγαθά. Όλοι θα μπορούσαν να απολαύσουν μια ζωή με την πολυτέλεια του ελεύθερου χρόνου, αν ο παραγόμενος από τις μηχανές πλούτος μοιράζονταν, ή, οι άνθρωποι να καταλήξουν στην ακραία φτώχεια, αν οι ιδιοκτήτες των μηχανών συνασπιστούν κατά της διανομής του πλούτου. Ως τώρα, η τάση φαίνεται ότι γέρνει προς την δεύτερη επιλογή, με την τεχνολογία να οδηγεί σε πρωτοφανή αυξανόμενη ανισότητα.” Ο καθηγητής έχει απόλυτο δίκιο. Το πρόβλημα δεν είναι η αυτοματοποίηση αυτή καθαυτή, αλλά το κυρίαρχο σύστημα κάτω από το οποίο εξελίσσεται. Ο απαρχαιωμένος, πλέον, καπιταλισμός, χρησιμοποιείται από τις οικονομικές ελίτ ως ένα ενδιάμεσο εργαλείο για την εγκαθίδρυση της νέας Φεουδαρχίας, που θα τις επιτρέψει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο. Σε ένα τέτοιο Δυστοπικό σκηνικό, η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για να εξασφαλίσει την κυριαρχία των λίγων, αντί να βελτιώνει τις ζωές δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Το χειρότερο όλων, είναι ότι οι Δυτικές κοινωνίες έχουν "συμβιβαστεί" με μια κουλτούρα, η κεντρική φιλοσοφία της οποίας επιβάλλει την αντίληψη ότι δεν μπορεί να υπάρξει καλύτερη κοινωνία έξω από τον καπιταλισμό. Είναι μια κουλτούρα που εκφράστηκε με τον Θατσερικό μύθο "There Is No Alternative" - δεν υπάρχει εναλλακτική, ή, από το "Τέλος της Ιστορίας" του Φουκουγιάμα. Αυτή η κουλτούρα έχει εμφυτευθεί βαθιά στη Δυτική σκέψη, κυρίως τα τελευταία εκατό χρόνια και αποτέλεσε βασικό δομικό στοιχείο του Δυτικού νεο-ορθολογισμού. Αυτή η κουλτούρα γέννησε τον καταστροφικό νεοφιλελευθερισμό, μια εκτρωματική παραλλαγή του καπιταλισμού, που οι ελίτ χρησιμοποιούν ως ενδιάμεσο στάδιο, καταστρέφοντας ότι έχει κατακτηθεί από την πλειοψηφία, τις τελευταίες δεκαετίες. Οι ελίτ σπάνε το "κοινωνικό συμβόλαιο" με την πλειοψηφία, ακριβώς επειδή δεν χρειάζονται πλέον το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό. Οι κοινωνίες ζουν ακόμα μέσα σε αυτό το 'Matrix' της συγκεκριμένης κουλτούρας. Φαίνεται, τουλάχιστον για την ώρα, ότι είναι ανήμπορες να ελευθερωθούν, να σπάσουν τα δεσμά τους και να αγωνιστούν. Πηγή
  9. Γνωρίζω εταιρεία που το όνομα που χρησιμοποιούν για την εφορία είναι διαφορετικό από αυτό που έχουν στη ταμπέλα και στα φυλλάδια. πχ Παπαδάκης Ε.Π.Ε και SUPERΚΑΤΙ
  10. http://eef.gr/ekdoseis.html 12o Tεύχος http://eef.gr/images/Physics_news_12_1.pdf Το περιοδικό είναι της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και το συνέδριο αυτοί το διοργάνωσαν http://eef.gr/ Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή όχι οι εκπομπές μου άρεσαν...
  11. Eιδικό επιστημονικό συνέδριο για την εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου Συγνώμη νόμιζα ότι το έβαλα πάνω. http://www.zougla.gr/
  12. https://www.youtube.com/watch?v=kRwfx2Ktzx8 https://youtu.be/Z_DmWEQf7_0 https://youtu.be/3sK9ceGtry8 https://youtu.be/PWY8iDiCjUA https://youtu.be/gHS0XraGu-w To πρώτο βήμα έγινε. Η τηλεοπτική εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» έφερε στο φως τη μεγάλη ελληνική εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου. Το δεύτερο βήμα το έκανε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών που διοργάνωσε ειδικό επιστημονικό συνέδριο για τη συσκευή που παράγει ρεύμα. O Π. Ζωγράφος στο βήμα Οι πρώτες αντιδράσεις από την επιστημονική κοινότητα είναι κάτι παραπάνω από θετικές. Έπειτα από τρεις εκπομπές στην τηλεόραση της «Ζούγκλας» με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, έγινε κατ’ αρχήν αποδεκτή η εφεύρεση του Έλληνα φυσικού Πέτρου Ζωγράφου που παράγει άφθονο ρεύμα από αθώο νεράκι. Σε έναν κατάμεστο χώρο εκδηλώσεων του Aegean College, με ακροατήριο φυσικούς, ηλεκτρολόγους, χημικούς, εξειδικευμένους καθηγητές, αλλά και μαθητές λυκείου, ο Πέτρος Ζωγράφος απάντησε σε εύστοχες ερωτήσεις και αποσαφήνισε τις όποιες αμφιβολίες υπήρξαν γύρω από αυτήν τη μοναδική συσκευή. Η επιστημονική κοινότητα υποκλίνεται στην εφεύρεση και πλέον έχει ανοίξει ο δρόμος του διαλόγου για Η μεγάλη συσκευή που παράγει ρεύμα την καθιέρωση και την αποδοχή της. Κατά τη διάρκεια της δίωρης ζωντανής μετάδοσης του επιστημονικού συνεδρίου από την τηλεόραση της «Ζούγκλας» οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναλυτικά με στοιχεία και ακριβή δεδομένα για τον τρόπο λειτουργίας της συσκευής και να συζητήσουν με τον ίδιο και την ομάδα του. Η γενική πεποίθηση των επιστημόνων είναι ότι η εφεύρεση αποτελεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα καινοτομία παγκόσμιας διάστασης, την οποία οφείλουν να την αγκαλιάσουν ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της εφαρμογής της σε ευρεία κλίμακα. Ο Π. Ζωγράφος, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης και ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Κατσίπης Μιχάλης Χαρακτηριστικό είναι ότι ο Πέτρος Ζωγράφος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις και στο τέλος «πολιορκήθηκε» από καθηγητές, οι οποίοι επέδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ζήλο για τη συσκευή. Πολλοί ήταν αυτοί που ρώτησαν για την κοινωνική διάσταση της εφεύρεσης και για το αν είναι εφικτό να ανατρέψει τα δεδομένα δίνοντας λύση στο ενεργειακό. Το αμέσως επόμενο δεκαήμερο, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών θα συστήσει μία ειδική επιτροπή που θα απαρτίζεται από πέντε διακεκριμένους επιστήμονες, οι οποίοι θα αναλάβουν να αξιολογήσουν και να τεκμηριώσουν την αρχή λειτουργίας της συσκευής και να ελέγξουν τα παραγόμενα αποτελέσματα. Εν συνεχεία, θα ακολουθήσει δημοσίευση/έκθεση σε εγκεκριμένα ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά με τα αποτελέσματα της αξιολόγησής τους. Ολόκληρο το βίντεο από το επιστημονικό συνέδριο της ΕΕΦ: Λίγα λόγια για τη μεγάλη εφεύρεση, όπως αναφέρεται στο περιοδικό «Physics»: Μέθοδος και συσκευή ηλεκτρόλυσης του ύδατος και παραγωγής υδρογόνου ως καυσίμου με χρήση συνδυασμού υψηλών συχνοτήτων οι οποίες παράγονται μέσω ημιτονικών ταλαντωτών και οι οποίες αναμειγνυόμενες, ενισχυόμενες και συνδυαζόμενες καταφέρνουν να διασπούν το ύδωρ στα συστατικά του στοιχεία (υδρογόνο και οξυγόνο) διά του φαινομένου του συντονισμού. Με κατάλληλους ρυθμούς και βοηθητικούς οπλισμούς επεξεργασίας εισάγονται στις πρωτογενείς συχνότητες που παράγονται από τους ημιτονικούς ταλαντωτές, δευτερογενείς συχνότητες που συνδιαμορφώνουν τη δομή των αρχικών συχνοτήτων, ώστε να επιτευχθεί ο κατάλληλος συνδυασμός συχνοτήτων μέσω αντίστοιχου ηλεκτρονικού κυκλώματος (αποτελούμενου από απομονωτή, μίκτη, διαμορφωτές, ψηφιακούς ελεγκτές συχνοτήτων, κατευθυντικό ζεύκτη, πολλαπλασιαστές και γραμμικούς ενισχυτές). Με τον κατάλληλο συντονισμό αυτών των συχνοτήτων επιτυγχάνεται η δόνηση των μορίων του ύδατος και η διάσπασή τους στα αέρια υδρογόνο και οξυγόνο. Τα αέρια αυτά διαχωρίζονται κατόπιν με ειδικούς οδηγούς διαλογής και το παραγόμενο υδρογόνο οδηγείται μέσω αντίστοιχης ειδικής σύνδεσης στον μηχανισμό παραγωγής ενέργειας για να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.