Μετάβαση στο περιεχόμενο

OHTO

Members
  • Περιεχόμενα

    19
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

OHTO's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μπορείς να εξηγήσεις πως γίνεται αυτό? Για να σε προλάβω, μην πεις "μέσω ιντερνετ" γιατί σοβαρή δουλειά χωρίς να σε δει ο εργοδότης να σου κάνει τις ερωτήσεις του να δει ότι δεν είσαι άσχετος δεν υπάρχει.
  2. Θα φανώ κακός αν πω ότι η υψηλότερη βάση για έργων υποδομής έχει 15485 και η χαμηλότερη για πολιτικών μηχναικών 18342?
  3. @tpanag Από εδώ και στο εξής? Ακούγεσαι λες και έχεις αγανακτήσει και τώρα σκοπεύεις να εφαρμόσεις αυτό που μόλις είπες. Άρα, περίμενες (ίσως, περιμένατε) και δεν το έκανες (ίσως, κάνατε) από την πρώτη στιγμή. Άρα, έδωσες (ίσως, δώσατε) την άνεση να σας εκμεταλευτούν (εσάς τους τοπογράφους). Άρα, φταίτε. Και δεν θέλω παραλήρημα σχετικά με ηθικές και αξίες που σε εμπόδισαν να λάβεις (ίσως, λάβετε) τα κατάλληλα μέτρα από την αρχή, εκτός και αν στην ηληκία σου ακόμα δεν έχεις καταλάβει πως σκέφτεται η πλειοψηφία των, ας πούμε, συναδέλφων σου.
  4. Θέλω να πιστεύω ότι στο πανεπιστήμιο σου μαθαίνουν, μεταξύ άλλων, και το πως να μαθαίνεις καινούργια πράγματα. Με λίγα λόγια έχω την εντύπωση, αν και μπορεί να κάνω λάθος, ότι ένας μηχανικός μπορεί να σταθεί μόνος του στην αγορά χωρίς την ανάγκη κάποιου άλλου.
  5. Τι ακριβώς θέλετε να πείτε? Ότι στα πανεπιστήμια μαθαίνουμε τους αριθμούς και οι εργοδότες μας μαθαίνουν να κάνουμε πράξεις? Ωραία εκπαίδευση. Θέλετε να πείτε, μήπως, ότι μετά από πέντε χρόνια σκληρού διαβάσματος (και είμαι σίγουρος για αυτό για όλες τις πολυτεχνικές σχολές ανεξαρτήτος του βαθμού πτυχίου) ότι δεν μπορούμε να σταθούμε μόνοι μας στην αγορά αλλά έχουμε ανάγκη κάποιον να μας "μάθει" την δουλειά ώστε ενδεχομένως μετά αν τα φέρει καλά η ζωή να μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας? Αν είναι έτσι, κύριοι μελλοντικοί συνάδελφοι, ποια η διαφορά μας από τα μαστόρια που μαθαίνουν να δουλεύουν με κάποιον έμπειρο από τα 16 τους? Αυτοί τουλάχιστον βγάζουνε λεφτά από τα 16-18 τους την στιγμή που εμάς αναγκαστικά μας θρέφουν οι γονείς μας μέχρι τα 25 μας τουλάχιστον (μέσα και οι καθυστερήσεις και το μεταπτυχιακό). Ας περάσω τώρα στην προσωπική μου άποψη. Πιστεύω ότι στις σχολές μας, μας μεταδίδουν γνώσεις οι οποίες προορίζονται για πολλή ανώτερους σκοπούς από τους οποίους αναλώνεται η πλειοψηφία των μηχανικών. Για κάποιον λόγο που δεν έχω διευκρινίσει ακόμη, οι περισσότεροι μηχανικοί το μόνο που θέλουν είναι οικονομική αποκατάσταση κάνοντας ότι και οι προηγούμενοι. Εν ολίγης, πρωτοτυπία και καινοτομία μηδέν. Εξού και το μεγάλο νταβαντούρι για τα επαγγελματικά δικαιώματα. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να κάνει κάτι ευφυές και καινούργιο. Κάτι που θα ξεπεράσει τα μικρά σύνορα της χώρας μας. Όλοι θέλουν να κατοχυρώσουν το "επαγγελματικό τους δικαίωμα" να μπορούν να τρώνε από τα έτοιμα.
  6. Αν θέλετε να διεκδικήσετε αυτό που νομίζετε ότι σας ανήκει κάντε το με άψογα λογικά επιχειρήματα. Δεν θα ασχοληθώ με τα υπόλοιπα επιχειρήματα γιατί το κάνανε και με το παραπάνω οι υπόλοιποι που μιλήσανε. Στο quote τώρα. Πες μου, λογικά μιλώντας, πόσοι από τα παιδιά που εισέρχονται σε ένα ΤΕΙ κάθε χρόνο έχουν απλά τις προοπτικές να γίνουν όχι καθηγητές, αλλά να κάνουν μεταπτυχιακό? 5?10?20 στις πόσες χιλιάδες? Το να κάνεις μεταπτυχιακό και διδακτορικό θέλει πολύ διάβασμα και τα παιδιά που μπαίνουν στα ΤΕΙ μπήκαν γιατί δεν μπορούσαν να διάβασουν αρκετά για να περάσουν στο πολυτεχνείο. Εσύ είπες, άλλωστε, ότι δεν είναι στις πρώτες επιλογές τους το ΤΕΙ. Εδώ δεν μπορούν να βγάλουν 18κ στις πανελλήνιες θα διαβάσουν για το μεταπτυχιακό? Ακόμη και τα 15κ που βγάλανε στις πανελλήνιες τα βγάλανε με τις χίλιες πιέσεις των γονέων και τα φροντηστήρια. Εγώ που ξέρω πολλά παιδιά από ΤΕΙ (μερικοί είναι κολλητοί μου και ακόμη κάνουμε παρέα) είχαν πρόβλημα με το διάβασμα στο λύκειο και τώρα στην σχολή τους μόνο στα εργαστήρια πατάνε. Αν του πεις να λύσουν ένα ολοκλήρωμα δεν μπορούν, άσχετα αν η σχολή τους έχει μαθηματικά. Όταν τους ρωτάω τι θα κάνουν χωρίς να ξέρουν καλά θεωρία μου λένε "θα μάθω την δουλειά πρακτικά και θα βγω να δουλέψω για να μάθω περισσότερα".
  7. http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10575:ipegrapsan-oloi-oi-ipourgoi-ta-pd-gia-ta-epaggelmatika-dikaiomata-ton-ptixiouxon-ton-panepistimion-kai-tei-%E2%80%93stelnontai-sto-ste&Itemid=1796 Πείτε μου ότι δεν κατάλαβα σωστά...
  8. Καλά τα λες αλλά αυτό που πιστεύω και σου έχω γράψει πιο πάνω είναι ότι ο προγραμματισμός και η ηλεκτρονική είναι πεδία του μεγαλύτερου τομέα της πληροφορικής και τον υπολογιστών για αυτό καλός δεν έχουν χωρίσει τα δικαιώματα σε αυτούς που κατέχουν το software και σε αυτούς που κατέχουν το hardware. Όσο μεγάλος είναι ο τομέας της πληροφορικής και των υπολογιστών που περιέχει υποκατηγορίες (software, hardware, κτλ) αλλό τόσο μεγάλος είναι και ο τομέας της ηλεκτρολογίας που περιέχει και αυτός της υποκατηγορίες του (ενέργεια, υψηλές τάσης, κυλ) Αυτό που ξαναλέω είναι ότι δεν μπορεί μια σχολή να διδάσκει εξίσου καλά τους φοιτητές της και στις δύο μεγάλες κατηγορίες ώστε να δίνει επαγγελματικά δικαιώματα αι για τις δύο.
  9. 1) Και πάλι διαφωνώ. Ο τομέας της ηλεκτρολογίας και ο τομέας των υπολογιστών και της πληροφορικής είναι δύο πολύ μεγάλοι τομείς που κακός τα επαγγελματικά δικαιώματα τους τα έχει μία σχολή γιατί είναι τόσο μεγάλοι που δεν μπορείς να εμβαθύνεις σε προπτυχιακό επίπεδο και στους δύο σε εξίσου υψηλό επίπεδο. Για αυτό το λόγο διαφωνώ στο "Τοτε κακώς έχεις κι εσύ επ. δικαιώματα στις τηλεπικοινωνίες ή στην ηλεκτρονική ή στο hardware ή στο software. Έναν τομέα διαλέγεις κι εσύ από όλους της σχολής σου." 2) "Επιπλέον σιγουρα υπάρχουν σχολές με μεγαλύτερη εμβάθυνση σε συγκεκριμένους τομείς απ τη δική σου, άρα με τη λογική σου μόνο αυτοί έπρεπε να έχουν τα δικαιώματα κι όχι εσύ." Μα ποια σχολή στην Ελλάδα εκτός από την δική μου και οι υπόλοιπες σχολές πληροφορικής εμβαθύνουν περισσότερο στους υπολογιστές? 3)"Παντως μου φαινεται περιεργο να διαλεξεις αυτη τη σχολη και να θες να κανεις ηλεκτρομηχανολογικες μελετες ή εγκαταστασεις, να ασχοληθεις με οικοδομη ή δημοσια εργα. Το φυσιολογικο θα ηταν αν σε ενδιαφερει αυτος ο τομεας εργασίας να εισαι ηλεκτρολόγος και μάλιστα τομέα ΣΗΕ ή μηχανολόγος." Πες μου ειλικρινά τώρα: Διάβασες τι έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα μου? Είπα ότι θέλω να κάνω η/μ εγκαταστάσεις ή ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο? 4) "Δεν ειναι πρωτοτυπία αυτο με τα πολλά δικαιώματα. Και ο γιατρος γενικης παθολογίας (6 έτη σπουδων + αγροτικο) έχει δικαιώματα σε όλες τις ειδικότητες. Όταν ο ίδιος γιατρός κάνει ειδικότητα εξειδικεύεται και χάνει δικαώματα σε άλλους τομείς της ιατρικής." Έλα που οι μηχανικοί έχουν τα δικαιώματα του πτυχίου τους και όχι των πεδίων που εστίασαν την μελέτη τους. Υ.Γ. Το έχω ψάξει. Ο οδηγός για νέους μηχανικούς του ΤΕΕ λέει ότι έχουμε απεριόριστα η/μ αλλά τι να τα κάνω? Να βάλω μια μπρίζα χωρίς να ξέρω και να κάψω κόσμο? Εγώ αυτό που θέλω είναι να μην έχει δικαίωματα πληροφορικού όποιος δεν έχει πάει σε ΑΕΙ που να συνδέεται ΑΜΕΣΑ με πληροφορική.
  10. Όχι εσύ κάνεις λάθος. Επέλεξα την συγκεκριμένη σχολή που σπουδάζω γιατί από ότι έψαξα είναι η καλύτερη στην εμβάθυνση στους υπολογιστές. Το πρόβλημα μου δεν είναι γιατί να μην έχω τα δικαιώματα σας αφού και εσείς έχετε τα δικά μου. Έτσι και αλιώς τι να τα κάνω αφού ούτε μαθαίνω ούτε θέλω να μάθω ηλεκτρολογικά. Το πρόβλημα μου είναι ότι παίρνετε εσείς ίδια δικαιώματα με εμένα που κάνω 5 χρόνια μαθήματα υπολογιστών. Και ας μην ξαναρχίσουμε το πόσο ασχολείστε και εσείς με υπολογιστές. Άλλο 10 εξάμηνα μαθήματα μόνο πληροφορικής και υπολογιστών και άλλο 5. Και αυτά περί αναπλήρωσης δεν ισχύουν. ΑΕΙ είναι και τα δύο και δεν αναπληρώνοντε τα μαθήματα λες και είναι λυκείου. Τέλος, την φράση "ιδιαιτερότητα της σχολής" την μεταφράζω σαν άδικη ευνοϊκή μεταχείρηση.
  11. Διαφωνώ. Ακόμα και αν εσείς "αναπληρώνετε" κατά κάποιο τρόπο τα μαθήματα πληροφορικής, ας παίρνετε πτυχίο με δικαιώματα μόνο πληροφορικού και όχι ενιαίο πτυχίο με τα πάντα όλα τα δικαιώματα.
  12. Ωραία, έχετε 5 εξάμηνα στα οποία κάνετε μόνο μαθήματα πληροφορικής και άλλα 5 στα οποία κάνετε ελάχιστα μαθήματα πληροφορικής. Είναι το ίδιο με τα 10 εξάμηνα σχεδόν μόνο μαθημάτων πληροφορικής?
  13. Μα ούτε το computer engineering είναι ελληνική πατέντα. Ελληνική πατέντα είναι η ονομασία αντίστοιχων σχολών με διαφορετικά ονόματα (π.χ. Μηχ Η/Υ στην πάτρα, ηλεκτρονικοί μηχ στην κρήτη, μηχ η/υ και δικτύων στον βόλο) που όλοι όμως γραφόμαστε σαν Ηλεκτρονικοί μηχανικοί στο ΤΕΕ που στην θεωρία έχουμε όσα ηλεκτρομηχανολογικά δικαιώματα έχετε και εσεις, ή έτσι λέει ότι τουλάχιστον ο οδηγός του ΤΕΕ, αλλά στην πράξη άλλοι τα δέχοντε άλλοι όχι και κατά την γνώμη μου κανείς δεν θα έπρεπε να δέχεται υπογραφή ηλεκτρονικού σε ηλεκτρολογική μελέτη άσχετα τι λέει το ΤΕΕ. Άλλα σου λέω εγώ δικά σας όλα τα δικαιώματα σχετικά με hardware. Αγγίζει όμως τα όρια της τρέλας να έχετε όσα δικαιώματα πληροφορικού έχει και ένας απόφοιτος πληροφορικής. Τουλάχιστον από όσο έχω κοιτάξει στο προγραμμα σπουδών σας έχετε ελάχιστα μαθήματα πληροφορικής (και όταν λέω πληροφορικής εννοώ καθαρά πληροφορικής, όχι "εισαγωγή στους υπολογιστές" και κάτι τέτοια).
  14. Nα παλέψουμε να είμαστε οι μοναδικοί που υπογράφουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό όπως π.χ. έναν τηλεπικοινωνιακό κόμβο (καλά αυτό θέλει άπειρη συζήτηση με τους ηλεκτρολόγους) και το κυριότερο να παλέψουμε να είμαστε οι μοναδικοί μαζί με τους απόφοιτους πληροφορικής ΑΕΙ που να έχουν δικαίωμα στην πληροφορική, ίσως? Όσο να ναι εμείς 5 χρόνια ξεσκιζόμαστε (στην σχολή μου τουλάχιστον) σε hardware και software (ανάλογα και με την επιλογή μαθημάτων βέβαια) και οι πληροφορικοί των 4ετών τμημάτων κάνουν σχεδόν 4 χρόνια αμιγώς πληροφορικά μαθήματα και σου έρχεται ο ηλεκτρολόγος που πάνω από τα μισά μαθήματα του στην σχολή έχουν να κάνουν με ηλεκτρολογικά και ενεργειακά θέματα και σου λέει έχω και εγώ δικαιώματα πληροφορικού. Υ.Γ. Συμφωνώ και επαυξάνω στο τελευταίο.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.