Μετάβαση στο περιεχόμενο

CEng

Members
  • Περιεχόμενα

    11
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CEng's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. spot levels = σημειακά επίπεδα (δηλαδή υψόμετρα) sketch plans = σκίτσα, πρόχειρα σχέδια
  2. Να σε φωτίσω λίγο αφού μιλάς για εργοτάξιο. Είναι υπεύθυνος για την ασφαλή διατήρηση της κυκλοφορίας οχημάτων είτε εκτρέποντας (diversion) είτε περιορίζοντας τις κινήσεις τους κατά την διάρκεια της κατασκευής ενός έργου που λόγω των εργασιών επηρεάζονται οι κινήσεις των οχημάτων του οδικού δικτύου. Η στρατηγική που θα ακολουθηθεί συνήθως θέλει την γνώμη/ενημέρωση της αστυνομίας, πυροσβεστικής και ΕΚΑΒ καθώς και την έγκριση του επιβλέπων μηχανικού/υπηρεσίας. Traffic manager γίνεσαι μετά από εμπειρία και εξοικείωση με τις απαιτήσεις σοβαρών προδιαγραφών (π.χ. βρετανικών). Εντώ στο Ελλάdα ο εργολάβος θα θελήσει να την κάνει όσο πιο απλά και φτηνά αφού δεν υπάρχουν γερές προδιαγραφές και πολλά κενά. Σαν ρεζουμέ, το να είσαι traffic engineer σε μεγάλο έργο οδοποιίας που είσαι υποχρεωμένος να διατηρείς τα ρεύματα κυκλοφορίας όλες τις ώρες αλλά και να επιτρέπεις την παράλληλη κυκλοφορία των μηχανημάτων εργοταξίου εντός ορίων είναι ΜΕΓΑΛΟ μανίκι και θέλει μαεστρία. Καλή τύχη και βάζε πάντα προτεραιότητα την ασφάλεια των οδηγών και εργατών και όχι το ελάχιστο κόστος.
  3. Πόσο μεγάλο είναι το αρχείο που έχεις γιατί αν είναι κανένα τέρας ότι κάρτα και να βάλεις δεν θα δεις μεγάλη διαφορά (επίσης δοκίμασε ανάμεσα σε opengl kai directx όπως έγραψε ο lefakos με επικρατέστερο το opengl). Επίσης στο performance options των windowsxp βάλε στο processor scheduling το backround services. ΑΝ πάντως ασχολείσαι πολύ με 3d modeling στη δουλειά σου μια mainstream Quadrο ή FireGL είναι μονόδρομος. Η διαφορά στην απεικόνιση είναι τεράστια σε μεγάλες αναλύσεις.
  4. Τριβής σε τέτοιο έδαφος και μορφολογία λίγο δύσκολο κατά την γνώμη μου. Πιθανότατα τους πρόδωσε η διαφορική καθίζηση λόγω του αναχώματος δίπλα στο ποτάμι άρα τα αντιπλημμυρικά έργα όταν έγιναν δεν υπολόγιζαν και την θεμελίωση του 13όροφου! Πού πας ρε καραμήτρο με ψείρες σπιράλ? Πάντως, με λίγες μετατροπές, το κτίριο μπορεί να γίνει ελικοδρόμιο, πίστα skateboard, αποθήκες ρυζιού ή πεδίο μελετών του ground engineering journal
  5. owlphin για τους μηχανολόγους υπάρχει το Institute of Mechanical Engineers (IMeche) κοίτα στο link που σου έδωσα. Στο Institute of Civil Engineers (ICE) υπάρχει το European Diplomate Route to Membership για απόφοιτους ΕΕ επειδή είναι υποχρεομένοι να το κάνουν λόγω Ευρωπαικής νομοθεσίας (στο ΤΕΕ το καθυστερούν για διάφορους κομματικούς λόγους), σίγουρα και στο IMeche υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Μην κολλάς στα ACADEMIC REQUIREMENTS είναι για απόφοιτους από Η.Β. όπως σου είπα με το πτυχίο σου (Mechanical Engineering Diplomate) δεν έχεις πρόβλημα είσαι απόφοιτος ΕΕ και με σπουδές 5 χρόνων. Και όχι το ΜΒΑ δεν είναι "appropriate Masters degree" είναι κάτι παραπάνω αλλά καμία σχέση με την επιστήμη του μηχανικού. Για να γίνεις chartered πρέπει να γραφτείς στο Engineering Council (ECUK) αλλά γράφεσαι μόνο μέσω του αντιστοιχου ινστιτούτου (ICE, IMeche, IStructe κτλ) της ειδικότητάς σου. Ρώτα στο IMeche, στέιλε ένα email δεν δαγκώνουν... Επίσης για να ρίξω λίγο φως, στο ΤΕΕ δεν είσαι chartered engineer (ορκωτός μηχανικός) αλλά member. Υπάρχει άλλο σύστημα στην Ελλάδα αξιολόγησης εμπειρίας και ικανότητας που δίνεται σε βαθμίδες αναλόγως με τα χρόνια και τα έργα όπως ξέρεις. Κατα την γνώμη μου αν το ΤΕΕ εισήγαγε κάτι αντίστοιχο με το chartered engineer (UK) ή professional engineer (USA) θα ήταν θετικό για αυτούς που θέλουν να δουλέψουν στο εξωτερικό ή αυτούς που θέλουν να χτυπήσουν μελέτες σε διεθνές επίπεδο. Αλλά σε αυτή τη χώρα αφήνουμε τις δύσκολες αποφάσεις στους επόμενους ή ακολουθούμε αντί να καινοτομούμε. Βγήκα εκτός θέματος αλλά η συμβουλή μου είναι να τους πάρεις ένα τηλέφωνο έχοντας κάνει μια λίστα με όλες τις απορίες σου και στο τέλος να τους τα ζητήσεις γραπτώς με email.
  6. Κοίτα εδώ: http://www.imeche.org/membership/academic/Qualifications+Requiring+Review.htm Βάση της Ευρωπαϊκής οδηγίας 2005/36/EC το πτυχίο σου αναγνωρίζεται αλλά για να γίνεις chartered πρέπει να έχεις εκπληρώσει κάποια κριτήρια μέσω εργασιακής εμπειρίας και να μπορείς να τα πιστοποιήσεις (θέλει υπογραφές από ήδη chartered engineer νομίζω). Είναι λίγο χρονοβόρα διαδικασία αλλά μπορείς να δουλέψεις χωρίς να είσαι chartered (ο μηχανικός δεν είναι νομοθετικά ελεγχόμενο επάγγελμα εκεί).
  7. Απόφοιτος project manager... Για κανένα project αφισοκόλλησης εκλογών ίσως, για construction project ούτε με σφαίρες. Πρέπει να λιώσεις πολλές σόλες σε εργοτάξια και γραφεία για να γίνεις project manager, εκτός κι αν αυτός ο τίτλος του PM χάθηκε στην μετάφραση...
  8. ICSD τα χρόνια που δουλεύεις έξω υπολογίζονται σαν ΙΚΑ εδώ όταν γυρίσεις με το καλό. Όλες οι εισφορές σε ασφαλιστικά ταμία (όχι private pension schemes) εντός της ΕΕ υπάρχουν σε μία βάση δεδομένων στις Βρυξέλλες και ελέγχονται όταν κάνεις αίτηση συνταξιοδότησης. Εγώ δεν θα πλήρωνα ΤΣΜΕΔΕ στην θέση σου, αφού πληρώνεις της εισφορές σου σε χώρα της ΕΕ! Όταν γυρίσεις Ελλάδα πλήρωσε κανονικά ΤΣΜΕΔΕ ή ότι γίνει μετά την ενοποίηση και το κλέψιμο... Αν από τώρα σκέφτεσαι τη σύνταξή σου, κλάφτα!!!
  9. Τσέκαρε επίσης την χρήση του δρόμου μετά την διαπλάτυνση πάνω από την γέφυρα (νέες κλίσεις, αποστράγγιση, τρέχον κανονισμός σε σχέση με την μελέτη της γέφυρας κτλ) .
  10. Χωρίς σχέδια κάπως δύσκολο να βγάλεις συμπέρασμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι 2-3 σκετσάκια με παραδοσιακές λύσεις μέχρι να δεις την αποτύπωση και να αποφασίσεις ποιες είναι πραγματοποιήσιμες.
  11. To P45 είναι για το τρέχον έτος, να έχεις κρατήσει και τα Ρ60 που είναι το εκκαθαριστικό για όλο το φορολογικό έτος (Απρίλιος με Απρίλιο) αν έχεις δουλέψει πάνω από χρόνο. Αν δεν σου κάνουν κρατήσεις για ιδιωτικό pension τότε πληρώνεις μόνο το state pension που είναι υποχρεωτικό. Όσα χρόνια έχεις δουλέψει στην ΕΕ είναι συντάξιμα και συλλέγονται σε μία βάση δεδομένων στις Βρυξέλλες (π.χ. αυτά στην Αγγλία φαίνονται στο National Insurance Number σου). Το ιδιωτικό pension ή θα το πάρεις σε ρευστό με το που φύγεις (κάτι πολύ λίγο) ή σαν έξτρα σύνταξη (ανάλογα τις εισφορές σου) με το που κάνεις τα συνταξιοδοτικά σου όταν γεράσεις, χεχε. Κράτα αυτά τα χαρτιά, εδώ θα στα ζητήσουν και στο ΤΣΜΕΔΕ και σαν απόδειξη προϋπηρεσίας. Αυτά!
  12. Έχοντας σπουδάσει και εργαστεί στην Αγγλία τα τελευταία 11 χρόνια (συνολικά) θα πρότεινα σε όποιον ενδιαφέρεται να δουλέψει στο εξωτερικό να το κάνει στην Αγγλία αφού έτσι κι αλλιώς οι πιο πολλοί Έλληνες γνωρίζουν αγγλικά και (κατά βάθος) οι Βρετανοί είναι πολύ φιλικοί με τους ξένους. Είμαι πολιτικός μηχανικός και εργάζομαι σε συμβουλευτική εταιρία με 7000 προσωπικό και 60 γραφεία σε όλο το κόσμο (αλλά όχι στην Ελλάδα αφού ο δείκτης διαφθοράς της είναι απαγορευτικός για μια τέτοια επένδυση)... Από την πρώτη στιγμή μου έδειξαν πως με σέβονται και είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε έναν απόφοιτο μηχανικό και πως παίρνουν την εξέλιξη, την ασφάλεια και την διαχείριση ποιότητας στα σοβαρά. Για να μην φλυαρώ, αν είσαι καλός στη δουλεία σου, εργατικός και συνεπής θα βρεις πολλές πόρτες ανοιχτές, καλές αυξήσεις (μέσο όρο 8% το χρόνο), πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια και μελέτες σε έργα άπιαστα για τα ελληνικά δεδομένα. Ποτέ δεν ήτανε καλύτερη περίοδος για τους μελετητές μηχανικούς στην Αγγλία από τώρα αφού υπάρχει έλλειψη εξειδικευμένων μηχανικών και αν είσαι chartered με καλό βιογραφικό τότε βάζεις και τους δικούς σου όρους. Για να κάνω μία σούμα, δεν έχεις τίποτα να χάσεις αν είσαι Ελλάδα και έρθεις για δουλεία εδώ αφού οι ασφαλιστικές εισφορές σου μετράνε λόγω ΕΕ και σίγουρα θα πληρώνεσαι καλύτερα από Ελλάδα. Αν έχεις όρεξη για μάθηση και εξέλιξη θα ανέβεις τα σκαλιά γρήγορα και αξιοκρατικά και σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις (εφόσον δεν είσαι ρεμπεσκές και δουλεύεις μόνο και μόνο για να πληρώνεις τους λογαριασμούς και την σύνταξή σου). Αν σκέφτεσαι τα λεφτά που θα χρειαστείς για μια τέτοια μετακόμιση, πολλές εταιρίες προσφέρουν relocation expenses από 2000 εως 5000 λίρες με το που έρθεις (και εφόσον δεν την κοπανίσεις μέσα στον χρόνο). Οι συμβάσεις για το μόνιμο προσωπικό είναι αορίστου χρόνου και συνήθως τερματίζονται με ενός μηνός ειδοποίηση (είτε από εταιρία είτε από εσένα) και το διάστημα αυτό μεγαλώνει με τα χρόνια. Είναι πάγια τακτική οι πρώτοι 3 με 6 μήνες να είναι δοκιμαστικοί αφού αν δεν είσαι αυτός που νόμιζαν πως είσαι σε διώχνουν αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να είναι καθαρά σφάλμα δικό σου. Οπότε αν δεν έχεις σκυλία γατιά παιδιά κτλ που να σε κρατάνε πίσω, αγαπάς το επάγγελμά σου και θέλεις κάτι διαφορετικό, δούλεψε στο εξωτερικό για όσο τραβήξει. Στείλε βιογραφικά στις 15 top εταιρίες και ψάξου πολύ. Το δύσκολο δεν είναι να βρεις δουλειά που να σου αρέσει, αλλά να ζήσεις σε μια ξένη χώρα και να γουστάρεις την όλη φάση. Not recommended for the fainthearted!
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.