Jump to content

bilya63

Members
  • Posts

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bilya63 last won the day on April 17 2018

bilya63 had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bilya63's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

55

Reputation

  1. "Στη μέση της σκωτσέζικης εξοχής, περιτριγυρισμένο από τους τυπικούς πράσινους λειμώνες των Χάιλαντς" ποια HighHighland ρε, είπαμε να γράφουν παπ@@@ αλλά έλεος
  2. Γενικά στον κλάδο των μηχανικών είναι αρκετά δύσκολο να παρουν εταιρείες άτομα από άλλες χώρες εκτός κ αν μιλαμε για μεγάλα consultancies [Ramboll, ARUP, Atkins κτλπ.]. Δεν ειναι οι βλακείες που λένε οι ασχετοι recruiters [θα επανέλθω σε αυτό]. Κυρίως ειναι οτι υπαρχει ζήτηση κ συνεχής κίνηση εργαζομένων, ειδικά τα τελευταία χρόνια, οπότε έχουν μικρότερο ρίσκο να προσλάβουν καποιον που δουλευει ήδη. Σε ποιο μικρές θέσεις συναγωνίζεσαι άτομα που κανουν καθε χρόνο "πρακτική" απο το 2ετο κ μετά. Γενικά οι recruiters στον κλάδο μας είναι παντελώς άσχετοι κ ελάχιστοι γνωρίζουν. Υπάρχει τεράστια σύγχυση ακόμα κ για βασικά πραγματα γιατι δεν κατανοούν πώς λειτουργούν τα standards. Η λίστα τους γραφει πχ british standards, DMRB, CDM , γενικολογίες δλδ που ουτε οι ίδιοι ξέρουν τι είναι κ απλά σε senior ατομα εκτίθενται οταν μιλανε. Ειδικά άτομα που κανουν deals κ με προγραμματιστές νομιζουν οτι ολα ειναι "γλώσσες προγραμματισμού" που τις μαθαινεις κ τέλος. Αν θες για UK κοίτα κ μέσω LinkedIn κ κανε direct apply σε εταιρίες. Τέλος, κατι επι προσωπικού. Φαίνεται ότι είσαι αρκετά αρνητικός για μετακίνηση. Να ξερεις αν δεν το παρεις αποφαση κ βάλεις στοχο τι θες [χωρίς παραθυρα επιστροφής ] απλά θα γκρινιάζεις απο την πρώτη μέρα και θα σου φταινε όλα. Το χω δει προσωπικά με αρκετούς μεταναστες ακομα κ εγχώριους.
  3. Να διευκρινίσω λίγο το σχόλιο μου. Τα τελευταία χρόνια ανα την Ελλάδα έχουν πέσει αρκετά μπαλκόνια λόγω κακής κατασκευής- συντήρησης οπότε καθαρά κάνοντας ενα risk analysis θα πρότεινα γκρέμισμα μιας κ εκ μηδενίζονται έξοδα συντήρησης, πιθανόν επισκευών κτλπ.
  4. Εγώ θα σου πρότεινα εφόσον είναι μικρό να το γκρεμίσεις, μιας κ τα τελευταία 2 χρόνια πέφτει το ένα μετά το άλλο.
  5. Εφόσον δεν θες να την φτιάξεις απο την αρχή το καλύτερο που εχεις να κανεις ειναι να την βαλεις σαν φωτογραφία κ scale με reference γνωστή διάσταση. Ακομα κ το raster design θέλει αρκετή δουλειά κ το αποτέλεσμα δεν είναι κ τοσο καλό. Πάντως δεν ειναι κ τοσο δύσκολο να την κανεις recreate πιστεύω.
  6. Γιατί τοτε δεν την βάζεις σαν φωτογραφία? Γενικα να ξερεις αν δεν είναι vector δύσκολα να χεις καλό αποτέλεσμα. Ίσως με κανα photoshop/illustrator να κανες δουλειά
  7. Εννοώ να φτιάξεις απο την αρχή την πινακίδα σε ενα layout μετά μπορείς να κάνεις οτι αλλαγές θέλεις.
  8. Δλδ έπρεπε να φτάσει 2021 για να συζητάμε αυτά που κανουν άλλες χώρες απο το 90 κ πιο πριν.
  9. Καμία σχέση. Για τα τμήματα που έγιναν 5ετη ειναι που θα αποδίδουν master ουσιαστικά.
  10. Λογικα θελει μονο XYZ .Βαζοντας το 1,2 κτλπ στην αρχή βαζεις X,Y,Z,A. Στο autocad πάντως μπορείς να κάνεις extract τις συντεταγμένες με την εντολή DATAEXTRACTION.
  11. Μπορεις να ανεβασεις ενα dwg ως παράδειγμα, γιατι μπορεί να μην φταιει καν το autocad
  12. Πρέπει να έσπασαν την γραμμή σε 4 μέρη. Δες στο σιτε της Αττικό Μετρό.https://www.ametro.gr/ Πάντως παλιά υπήρχε χάρτης με 8 γραμμές.
  13. Παραβλέπω το γεγονός οτι γίνεται μινι φιέστα για σταθμούς μετρο, αυτή η σύμβαση δεν είχε υπογραφεί επί προηγούμενης κυβέρνησης? Τι διαφορετικό έχει αυτή η σύμβαση με την προηγούμενη ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.