Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επαγγελματικά δικαιώματα και εκπαιδευτικό σύστημα


Recommended Posts

... Εδώ που όλοι οι μηχανικοί είναι one man show θα ενοχλήσει πολύ....Γιατί δεν υπάρχει ανάγκη, ανοίγεις το γραφειάκι σου και όποιος μπεί...

 

Δεν υπάρχουν μόνο μεγάλες εταιρίες στις ΗΠΑ. Υπάρχει και η κυρ Τάσος από το Άινταχο που κάνει μελετούλες αλα γκρέκα (στο μέγεθος). Πάντα υπάρχει χώρος για πολύ μικρούς και πολύ μεγάλους. Οι μεσαίοι είναι συνήθως αυτοί που συμπιέζονται. Η πιστοποίηση των γνώσεων του καθενός μας δεν είναι κακό. Το φτηνό προσωπικό προκύπτει από την προσφορά που τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλη.

Πιστεύω ότι μας συμφέρει εν τέλει, όχι σαν άτομα ίσως, τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον. Αλλά ως κοινωνία, η ύπαρξη -γενικά μιλάω- ανθρώπων που κατέχουν το αντικείμενο τους κάνει καλό. Πήγαινε σε ωρλ να σου κάνει εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς, πααααααας;;;; Γιατί ο κ. εγώ να δικαιούμαι να κάνω ενίσχυση κτιρίου όταν δεν ξέρω την τύφλα μου;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 69
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Γιατί ο κ. εγώ να δικαιούμαι να κάνω ενίσχυση κτιρίου όταν δεν ξέρω την τύφλα μου;

εφόσον είσαι μηχανικός έχεις όλα τα προσόντα για να αποκτήσεις τη γνώση για θέματα που αφορούν το πεδίο σου

 

το πανεπιστήμιο δε σε εφοδιάζει μόνο με γνώση,

σου μαθαινει τη διαδικασία για να την αποκτήσεις

και καλλιεργεί την παιδεία σου & την ηθική σου

Link to comment
Share on other sites

εφόσον είσαι μηχανικός έχεις όλα τα προσόντα για να αποκτήσεις τη γνώση για θέματα που αφορούν το πεδίο σου

 

πες τα ρε myri, μηχανικός είναι αυτός που έχει μάθει να βρίσκει λύσεις.

 

βέβαια φαντασου να έλεγες το ίδιο για το γιατρό, έχει όλα τα προσόντα να αποκτήσει τη γνώση, ενώ πρόκειται να θεραπεύσει :)

 

το πανεπιστήμιο δε σε εφοδιάζει μόνο με γνώση,

σου μαθαινει τη διαδικασία για να την αποκτήσεις

και καλλιεργεί την παιδεία σου & την ηθική σου

 

πλακώνουν οι απόφοιτοι απ'τα κολλέγια και νομιζουν πως ξερουν τα πάντα,

καλά κανουν τα κολλέγια και τους ενισχύουν την αυτοπεποίθηση :)

τους λείπουν όμως βασικές γνώσεις για να λύσουν απλά προβλήματα στη δουλειά τους, ειδικά αν ξεφευγουν λίγο από την πεπατημένη.

Ποτέ κανένα σεμινάριο δε πρόκειται να τους δώσει τις γνώσεις αυτές.

 

Αυτοί είναι το πρότυπο μας συνάδελφοι;;

Στο τελος να γίνουμε Αγγλία, μηχανικός πλυντηρίων με MsC και PhD σε 12 και 36 μήνες ακριβώς! Και για να γίνει μηχανικός καυστήρα να χρειάζεται μετεκπαίδευση;;;

Δε ξέρω αν είναι για γέλια, μάλλον για κλάματα είναι.

Πιστεύω πως οι βιομηχανικές ειδικότητες ΗΜ, ΜΜ και ΧΜ το νιώθουν αυτό καλύτερα από ΠΜ, ΑΜ και ΑΤΜ.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο murex.

Απαιτείται υψηλό επίπεδο των επαγγελματιών που δραστηριοποιούναι στην αγορά εργασίας είτε αυτοί είναι ελέυθεροι επαγγελματίες είτε βρίσκονται σε εξαρτημένη σχέση.

Και ακόμα και διαδικασία πιστοποίησης να αποφασιστεί, θα βοηθήσει προς αυτή την κατέυθυνση,

ΕΑΝ πιστοποιεί γνώσεις οι οποίες σε επίπεδο και όγκο είναι σε συνάφεια με τις γνώσεων με τις οποίες τροφοδοτεί το ελληνικό πολυτεχνείο τους αποφοίτους του,

ΕΑΝ το ελληνικό πολυτεχνείο κάνει σωστά την δουλειά του (*) και παράγει όντως μηχανικούς έτοιμους και πρόθυμους να δικαιολογήσουν τον τίτλο τους και να αγωνιστούν για τα επαγγελματικά δικαιώματα τους

ΕΑΝ όλα αυτά γίνουν κάτω από αυστηρά αξιοκρατικές διαδικασίες και υπό αυστηρή αδιάβλητη επιτήρηση των εμπλεκόμενων φορέων (ΤΕΕ, επιτροπή μηχανικών κλπ.).

Τον φόβο του συνάδελφου parist43 παρόλο που με παρεξήγησε σε άλλο post, τον συμμερίζομαι απόλυτα αλλά ως προς την υλοποίηση της συγκεκριμένης πρότασης πιστοποίησης γιατί όπως και να το κάνουμε ζούμε στην χωρα της διαφθοράς και όχι ως προς την πρόταση αυτή η οποία ενδεχομένως να καθάριζε το τοπίο στην αγορά.

 

(*) Συνάδελφε myri, δεν επιτρέπεται πια να ευλογούμε τα γένια του ελληνικού πολυτεχνείου.Γιατί?

- Μετά το σχολείο μπαίνεις σε ένα περιβάλλον υπερβολικής ελευθερίας το οποίο δεν σου δίνει το παραμικρό κίνητρο και ερέθισμα να ξεστραβωθείς να μάθεις τι τελικά θα κάνεις όταν πάρεις το δίπλωμα σου και βγεις στην αγορά εργασίας

- Ακόμα και αν προσπαθήσεις φιλότιμα, δεν προετοιμάζεσαι για την ψυχρολουσία της αγοράς εργασίας.

- Τα συγγράματα είναι (ήταν μάλλον, συγγνώμη πάει και καμια 5αετία) παρωχημένα και γραμμένα με προχειριά και βιασύνη. Ομοίως οι καθηγητές εκτός εξαιρέσεων, ήταν ακατάλληλοι για να διδάσκουν!! Με αυτά τα όπλα πως μπορεί το ίδρυμα να σου κοινωνήσει την απαραίτητη γνώση ή έστω τον απαραίτητο τρόπο σχέψης?

- Μην αρχίσω καν για τα παραρτήματα των πολιτικών παρατάξεων...

 

Κάτω από αυτές τισ συνθήκες, ειλικρινά δυσκολεύομαι να συμφωνήσω οτι πρακτικά ισχύει το ..

το πανεπιστήμιο δε σε εφοδιάζει μόνο με γνώση,

σου μαθαινει τη διαδικασία για να την αποκτήσεις

και καλλιεργεί την παιδεία σου & την ηθική σου

Ετσι θα ΕΠΡΕΠΕ να συμβαίνει, συμφωνώ 100%, αλλά δεν συμβαίνει..

 

Συναδελφικά,

Link to comment
Share on other sites

το θέμα (δυστυχώς) ( και καλό να το έχουμε υπόψιν) δεν ειναι να λεμε ότι είναι αληθές αλλά και τι μας συμφερει.

αν κανουμε συζήτηση με βάση το τι ειναι αληθες πρεπει

1.να ξανασχεδιαστει τελειως απο την αρχη ολη η εκπαιδευση (μα τελείως-ειναι 1000% λαθος)

2.να επανιδρύσουμε το κρατος απο την αρχή (ειναι 500% λαθος)

3.να αναμορφώσουμε (δεν ξερω τον τροπο ,αλλα θα επρεπε) την νοοτροπια του ελληνικου λαου απο την αρχή) (είναι 200% λαθος)

απλά ειμαστε σε ενα σαπιοκάραβο που μπαζει-ας μην κουνιομαστε και πολύ ,μπορεί να παμε στον πατο.

off topic

θυμαμαι το πρωτο ετος που πέρσα στην πολυτεχνικη σχολή του ΑΠΘ.Στην

αρχή ορεξάτος ,πηγαινα καθε μερα,μαλιστα εκανα τα βιβλια που μας δώσανε δερματοδετα.

Παω λοιπον στο μάθημα Ανώτερα Μαθηματικά Ι.συνδιδασκαλία σε ενα αμφιθεατρο με πολιτικούς μηχανικούς και (δεν ειναι σιγουρος -πιθανον μηχανολογους),ητοι 300 περιπου ορεξάτοι πρωτοετεις σε ενα αμφιθεατρο.

καπου στο βαθος διακρινόταν μια φιγουρα που κουνουσε τα χερια του.(ο καθηγητης πιθανον)

σε μια ωρα πονουσε το κεφαλι σου απο την φασαρια των 300 ατόμων.

μετα απο δυο μήνες το ποσοστο παρακολούθησης των "ορεξάτων" πρωτοετων φοιτητών δεν ξεπερνουσε το 10%.

μας αρεσει η αλήθεια?αν πουμε ολες τις αληθειες πρεπει να κλεισουν ολα (και πρωτο απο ολα το κρατος-ο μεγαλυτερος απατεωνας)

Link to comment
Share on other sites

(*) Συνάδελφε myri, δεν επιτρέπεται πια να ευλογούμε τα γένια του ελληνικού πολυτεχνείου.Γιατί?

- Μετά το σχολείο μπαίνεις σε ένα περιβάλλον υπερβολικής ελευθερίας το οποίο δεν σου δίνει το παραμικρό κίνητρο και ερέθισμα να ξεστραβωθείς να μάθεις τι τελικά θα κάνεις όταν πάρεις το δίπλωμα σου και βγεις στην αγορά εργασίας

- Ακόμα και αν προσπαθήσεις φιλότιμα, δεν προετοιμάζεσαι για την ψυχρολουσία της αγοράς εργασίας.

- Τα συγγράματα είναι (ήταν μάλλον, συγγνώμη πάει και καμια 5αετία) παρωχημένα και γραμμένα με προχειριά και βιασύνη. Ομοίως οι καθηγητές εκτός εξαιρέσεων, ήταν ακατάλληλοι για να διδάσκουν!! Με αυτά τα όπλα πως μπορεί το ίδρυμα να σου κοινωνήσει την απαραίτητη γνώση ή έστω τον απαραίτητο τρόπο σχέψης?

-μην μπερδεύεις το πανεπιστήμιο με την αγορά εργασίας,

το πανεπιστήμιο δεν έχει καμμία δουλειά να σε προτετοιμάσει για την αγορά εργασίας

δεν είναι ΚΕΚ (Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης)

να σε μαθαίνουν συνταγές και μπούσουλες

και αλοίμονο τι θα συμβεί αν αλλάξουν τα δεδομένα;

 

-δεν είναι καλά τα συγγράματα; οι καθηγητές; οι υποδομές;

θα το ψάξεις μόνος σου

θα βουτήξεις στα βαθιά και θα βρεις την άκρη

θα μάθεις πως να βρίσκεις λύση ακόμη και όταν οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές

 

-στην τελική η ζωή δεν ειναι ιδανική

βουτάς απ' ευθείας στα βαθιά

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τη myri, αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές... Να ψάχνεσαι...

Αλλά πάλι, γιατί όλοι αυτοί να κατέχουν τις θέσεις που κατέχουν; Μήπως γιατί και άλλοι να πάνε τέτοιοι θα γίνουν; ΄

 

Πάντως τη σύνδεση των ΑΕΙ με την αγορά εργασίας τη υιοθετούν όλες οι χώρες σε ένα βαθμό... πρέπει να ξυπνήσουμε κι εμείς...

 

Μήπως τελικά φανταζόμαστε κάποιους που κρατάνε πίσω τη χώρα ενώ μας φταίει μόνο ο εαυτός μας;

Γιατί αν κάποιος φοιτητής τολμούσε να θίξει ένα καθηγητή ή να σχολιάσει αρνητικά ένα σύγγραμα, θα ήταν ο φύτουλας, ενώ αν υπερασπιζόταν κανένα λεχρίτη για το άσυλο, θα ήταν αγωνιστής... έτσι δεν είναι; Ετσι λένε οι κανόνες...

 

Το λάθος ή κακογραμμένο σύγγραμμα, ποτέ δεν έκλεισε ιδρύματα... Ποτέ δεν κλείδωσε καθηγητές στα γραφεία τους... Η ελλιπής γνώση ποτέ δεν έφτιαξε πορείες στο υπουργείο και επεισόδια στα ΑΕΙ... ΟΤΙ ΑΛΛΟ, εκτός από τη ποιότητα της εκπαίδευσης...γιαυτή, φταίνε άλλοι... όχι εμείς...

 

Συγγνώμη για το off topic αλλά νομίζω ότι πρέπει να θυμόμαστε και μερικά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα των "αγωνιστών" δεν το αναλύω περισσότερο

ένα μόνο θα σχολιάσω αυτοί που "αγωνίζονται" έχουν τους λόγους τους

πχ Τσίπρας έγινε και πρόεδρος

 

Πάντως τη σύνδεση των ΑΕΙ με την αγορά εργασίας τη υιοθετούν όλες οι χώρες σε ένα βαθμό... πρέπει να ξυπνήσουμε κι εμείς...

θες να σου πω τι θέλει η αγορά εργασίας;;;

 

θέλει εργαζόμενους (όχι επιστήμονες) που να έχουν την επιστημονική κατάρτηση ώστε να εκπληρώσουν τους στόχους

χωρίς όμως ποτέ να αποκήσουν τα προσόντα ώστε να ανατρεψουν την ιεραρχία

ο εργοδότης να είναι πάντα εργοδότητής και ο εργαζόμενος εργαζόμενος

 

το πανεπιστήμιο πρέπει να βγάζει επιστήμονες

Link to comment
Share on other sites

εφόσον είσαι μηχανικός έχεις όλα τα προσόντα για να αποκτήσεις τη γνώση για θέματα που αφορούν το πεδίο σου

το πανεπιστήμιο δε σε εφοδιάζει μόνο με γνώση,

σου μαθαινει τη διαδικασία για να την αποκτήσεις

και καλλιεργεί την παιδεία σου & την ηθική σου

 

Αυτό είπα, δεν διαφωνούμε. Έχεις όλα τα εφόδια για να μάθεις να κάνεις τη δουλειά του μηχανικού. Το πεδίο σου ;;; Ποιο είναι ακριβώς; Η γνώση σε ένα τομέα (υδραυλική, στατική κ.α.) είναι τόσο μεγάλη ποια που δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα. Εδώ κάνεις μεταπτυχιακό και διδακτορικό σε στατικά και ακόμα χάνεσαι με τις μεθόδους και νέες θεωρίες που βγαίνουν κάθε μέρα. Θεωρείς ότι σήμερα για παράδειγμα, είναι λογικό να έχει δικαίωμα ένα αρχιτέκτονας (μιας και είσαι) να υπογράφει για στατικά; Αυτά είχαν (ίσως) λόγω ύπαρξης το 1950 - 60 που ήσαν τρεις και ο κούκος. Μια ιδέα από όλα παίρνεις στο πολυτεχνείο και μετά κάνεις αυτό που σου αρέσει. Ίσως άμα είχαν το κουράγιο να αφαιρέσουν και καμία άδεια άσκησης επαγγέλματος θα στρώναμε και λίγο. Αλλά τι λέω; Οι άλλοι ξέθαβαν τους νεκρούς από τη Ρικομεξ και ο κ. καθηγητής στο δικαστήριο αθώωνε τους εγκληματίες, γιατί είχε ξεχάσει λέει την αρχική κατάθεση του. Προστασία εκτός από τη μαφία πουλάει και το ΤΕΕ με προϋπόθεση την σιωπή μας.

 

Όλοι οι άλλοι είναι βλάκες που απαιτούν πιστοποιήσεις και εμείς οι ελληνάρες οι εξυπνότεροι όλων. Όπως νομίζετε. Και μη μου πείτε για τους Έλληνες μηχανικάρες που έχουν σαρώσει την Αραβία και την Αφρική. Τους προτιμάμε και μας προτιμάνε γιατί βγάζουμε περισσότερα από εδώ. Ο Αμερικάνος ή ο Καναδός, που βγάζει 5 φορές πάνω θα πάει; Αυτός κάνει τη μελέτη από το Long Beach. (Το απλοποιώ, έχει και πολιτικές διαστάσεις).

 

-μην μπερδεύεις το πανεπιστήμιο με την αγορά εργασίας,

το πανεπιστήμιο δεν έχει καμμία δουλειά να σε προτετοιμάσει για την αγορά εργασίας

δεν είναι ΚΕΚ (Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης)

να σε μαθαίνουν συνταγές και μπούσουλες, και αλοίμονο τι θα συμβεί αν αλλάξουν τα δεδομένα;

-δεν είναι καλά τα συγγράματα; οι καθηγητές; οι υποδομές;

θα το ψάξεις μόνος σου

θα βουτήξεις στα βαθιά και θα βρεις την άκρη

θα μάθεις πως να βρίσκεις λύση ακόμη και όταν οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές

-στην τελική η ζωή δεν ειναι ιδανική

βουτάς απ' ευθείας στα βαθιά

 

 

Θα το ψάξεις μόνος σου; Και άμα δεν το ψάξεις καλά; Και άμα είσαι τουφέκι; Δηλαδή εσύ δεν ξέρεις κανέναν συμφοιτητή σου που πέρασε από τη σχολή και δεν ακούμπησε τίποτα; Που να αναρωτιέσαι πως πέρασε στις πανελλήνιες; Που έκανε σκονάκια και στη γυμναστική; Έλα τώρα!!! Ξεχνάμε τις κουβέντες που κάναμε στο κυλικείο της σχολής πριν από ν χρόνια. Και μετά τον βλέπεις μετά από 15 χρόνια και στο παίζει ιστορία. Μετά γινόμαστε ευυπόληπτοι επαγγελματίες. Τι διαφοροποιεί τον ανεπαρκή και πανίβλακα που γνώρισες στο αμφιθέατρο πριν από 15 χρόνια από το σήμερα; Μόνο ότι σου τρώει τις δουλειές επειδή γνωρίζει 5 ανθρώπους, κάνει PR, εμφανίζει 5 έτοιμα σχέδια στους πελάτες και πίνει καφέ με το βουλευτή το δήμαρχο και τον παπά της ενορίας.

 

Δεν τελείωσες πανεπιστήμιο αλλά πολυτεχνείο. Οπότε δεν είσαι επιστήμονας αλλά μηχανικός. Μπορεί να σου φανεί παράξενο, αλλά οπουδήποτε στο εξωτερικό υπάρχει το for scientists and engineers. Η διαφορά είναι ουσιώδης. Ο επιστήμονας αναπτύσσει θεωρίες και εμείς πράττουμε τα ανθρωπίνως δυνατά.

 

Αν και τελείωσα ελληνικό πολυτεχνείο, πριν από λίγο καιρό συνειδητοποίησα τον εμπαιγμό που είχα υποστεί τόσα χρόνια: έχουμε ένα μέτριο προς κακό εκπαιδευτικό σύστημα, είμαστε ανύπαρκτοι στους βασικότερους τομείς μηχανικής και επιστήμης. Μία αναζήτηση για τα τοπ πανεπιστήμια να κάνεις, θα δεις ότι μόνο το πανεπιστήμιο Αθηνών είναι στην 500άδα (ίσως και το ΑΠΘ, δεν θυμαμαι). Τα τοπ είναι αμερικάνικα (θα μου πεις επειδή είναι ιδιωτικά;), αμέσως από κάτω όμως τα γνωστά δημόσια ευρωπαϊκά (Γαλλίες, Γερμανίες, UK κλπ). Ειδικά δε για πολ. μηχανικούς σε πληροφορώ ότι μέσα στις πρώτες 20 χώρες είναι η Τουρκία, εμείς άστο. Νομίζουμε, γενικά το λέω ότι η κατηφόρα που παρατηρούμε σε άλλους τομείς δεν αφορά εμάς αλλά είμαστε και μεις μέρος της χώρας. Όλοι πάμε κατά κάτω.

 

Οι έξυπνοι ή αυτοί που έχουν σωστή καθοδήγηση, πάνε σε ένα καλό πανεπιστήμιο του εξωτερικού με τα ίδια ή λίγο περισσότερα χρήματα (βάλε φροντιστήριο+ενοίκια+φ/τ για σκονάκια, σημειώσεις κ.α). Τελειώνουν τσακ-μπαμ, ούτε καταλήψεις, ούτε ανένδοτοι αγώνες ούτε ... άντε μην πω.

 

Κλείνοντας, συγχώρεσε με για το σαρκαστικό ύφος. Άδραξα την ευκαιρία από την απάντηση σου, ο σαρκασμός δεν απευθύνεται σε σένα αλλά περισσότερο σε μένα. Είναι μια μελέτη που με έχει τρελάνει και ξεδίνω στο φόρουμ.

 

το θέμα των "αγωνιστών" δεν το αναλύω περισσότερο

ένα μόνο θα σχολιάσω αυτοί που "αγωνίζονται" έχουν τους λόγους τους

πχ Τσίπρας έγινε και πρόεδρος

 

θες να σου πω τι θέλει η αγορά εργασίας;;;

 

θέλει εργαζόμενους (όχι επιστήμονες) που να έχουν την επιστημονική κατάρτηση ώστε να εκπληρώσουν τους στόχους

χωρίς όμως ποτέ να αποκήσουν τα προσόντα ώστε να ανατρεψουν την ιεραρχία

ο εργοδότης να είναι πάντα εργοδότητής και ο εργαζόμενος εργαζόμενος

 

το πανεπιστήμιο πρέπει να βγάζει επιστήμονες

 

Τα προσόντα τα αποκτάς μόνος σου. Ο εργοδότης θέλει να κάνει τη δουλειά του, να σε πληρώσει και τέλος. Θα σου μάθει ότι είναι απαραίτητο για να κάνει τη δουλειά του. Πάντα έτσι δεν ήταν; Αν είσαι overqualified για τη δουλειά που κάνεις φεύγεις, ανοίγεις δικό σου, κάνεις κάτι άλλο.

Η πιστοποίηση, αν υπάρξει ποτέ, θα σε βοηθήσει να έχεις το προσόν ή τα προσόντα σου και θα προστατεύει εσένα και τους άλλους από τους αεριτζήδες. Πριν από 100 χρόνια υπήρχαν μηχανικοί "σκέτοι", μετά έσπασαν σε πολιτικούς, αρχιτέκτονες. Μέχρι πριν 40 χρόνια έβγαιναν μηχανολόγοι - ηλεκτρολόγοι ένα. Τώρα σου ακούγεται λογικό αυτό;

Είναι η λογική σειρά των πραγμάτων. Αν έλεγες σε έναν άνθρωπο πριν από 50 χρόνια για μηχανικό παραγωγής, πετρελαίου, γεωτρήσεων, δικτύων και ένας θεός ξέρει πόσοι ακόμα, θα σου έλεγε ότι δεν χρειάζονται γιατί τα κάνει ένας όλα. Τώρα όμως η γνώση πάνω σε ένα αντικείμενο είναι πολύ μεγάλη για να χωρέσει σε μία σχολή, με τη λογική ότι μαθαίνεις όχι τα πολύ γενικά αλλά και 5-10 πράγματα πρακτικά.

 

Η μία λύση είναι ξεχωριστά πτυχία, αλλά αυτό θα ήταν φοβερό λάθος. Οι γιατροί έχουν αρχίσει να το συνειδητοποιούν με το κομμάτιασμα της ιατρικής σε ειδικότητες: για να πάρεις γνωμάτευση του τι έχεις, πρέπει να σε δουν 2-3 ειδικότητες. Και όλοι δηλώνουν άγνοια του τι συμβαίνει στο συκώτι σου, αν είναι νεφρολόγοι. Αρχίζουν τώρα από το "σπάσιμο" που έχουν κάνει να το μαζεύουν και να ασχολούνται με ποιο "ολιστικά" θέματα. Μην το κάνουμε έτσι που ήδη είναι αποδεδειγμένα λάθος.

 

Η άλλη λύση είναι ένα κύριο πτυχίο και εξειδίκευση μέσω πιστοποίησης. Να παίρνεις μία γενική γνώση πάνω στο αντικείμενο από το πολυτεχνείο, να μπορείς να συνδιαλέγεσαι με τους συναδέλφους, αλλά ταυτόχρονα να εμβαθύνεις στο αντικείμενο. Ποιο είναι το όφελος της γνώσης που υπάρχει σήμερα αν δεν μπορούμε να την αξιοποιήσουμε; Και ποιο είναι το όφελος ή το κίνητρο αν θες του μηχανικού που θα εμβαθύνει σε ένα θέμα, αν γνωρίζει ότι ο κάθε άσχετος (με το θέμα) μπορεί να του πάρει τη δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.