as Posted April 9, 2010 at 07:29 PM Posted April 9, 2010 at 07:29 PM Πρόκειται για μια διώροφη οικοδομή με πυλωτή. θα ήθελα να ρωτήσω ποιές είναι οι ελάχιστες διαστάσεις του κλιμακοστασίου? Επίσης, στη δική μας πολεοδομία ζητάνε η απόσταση (από εκεί που καταλήγει μία σκάλα μέχρι τον απέναντι τοίχο ίση με 1.50 μέτρο και την αντίστοιχη απόσταση από εκεί που ξεκινάει η σκάλα μέχρι τον απέναντι τοίχο του ορόφου ίση με 1.20μ. μπορείτε να μου πείτε που αναφέρονται αυτές οι απαιτήσεις στη νομοθεσία? Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, achille.
myri Posted April 10, 2010 at 02:07 PM Posted April 10, 2010 at 02:07 PM ο διαδρομος είναι 1,30 για ΑΜΕΑ τα πλατύσκαλα 1,20 από κτιριοδομικό ο διάδρομος μποροστά από το ασανσέρ 1,50 από κτιριοδομικό ξεχάσα κάτι;
georg coco Posted April 10, 2010 at 06:04 PM Posted April 10, 2010 at 06:04 PM ... ορισμένοι υπάλληλοι όμως θεωρούν μέρος του άνω πλατύσκαλου ως σκαλί (π.χ. 30cm.) και έτσι έχουμε 1,20+0,30=1,50 Ου μπλέξεις δηλαδή... Έχω ακούσει σε έλεγχο (άλλου συναδέλφου μηχανικού) να... μονολογεί ο ελέγχων βλέποντας το πλατύσκαλο του 1,20μ.:Κανονικά θελει 1,50 ... αλλά τέλος πάντων και το άφησε 1,20.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ Posted April 11, 2010 at 07:05 AM Posted April 11, 2010 at 07:05 AM Υπάρχει ανελκυστήρας στο κτήριο? Εάν ΔΕΝ υπάρχει, πλάτος πλατυσκάλου 1.20 m και ελάχιστο πλάτος κλίμακας 0.90 m. Εάν υπάρχει, ισχύει ότι ακριβώς αναφέρει η myri.
myri Posted April 11, 2010 at 09:15 AM Posted April 11, 2010 at 09:15 AM ευχαριστούμε Δημήτρη να διευκρινίσω πως αναφερόμουν σε τυπικό κλιμακοστάσιο πολυκατοικίας με ανελκυστήρα
ANTONIS130 Posted April 11, 2010 at 02:39 PM Posted April 11, 2010 at 02:39 PM Οταν ο ανελκυστήρας είναι προαιρετικός δεν είναι υποχρεωτική η απόσταση του 1.50 μ. μπροστά του? Μπορούμε και 1.20 μ. αν δεν κάνω λάθος?
sdim Posted April 12, 2010 at 07:15 PM Posted April 12, 2010 at 07:15 PM Η απόσταση 1.50 μπροστά από τον ανελκυστήρα προκύπτει από την νομοθεσία για ΑΜΕΑ. ΦΕΚ 18/2002 http://www.yme.gr/amea/pdf/ap_pros_amea.doc
neotzar99 Posted April 30, 2010 at 11:11 AM Posted April 30, 2010 at 11:11 AM Και από ποιο άρθρο προκύπτει πλάτος διαδρόμου μπροστά από την κατάληξη του κλιμακοστασίου στο 1,20μ. ή στο 1,50?
antonis 456 Posted May 20, 2011 at 12:29 AM Posted May 20, 2011 at 12:29 AM Καλησπέρα.Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο είναι οι ελάχιστες διαστάσεις του φρεάτιου του ανελκυστήρα και του κλιμακοστασίου σε διώροφο κτίριο με καταστήματα και γραφεία??
Highlander Posted May 20, 2011 at 10:58 AM Posted May 20, 2011 at 10:58 AM για τον ανελκυστήρα θα έλεγα ότι δεν είναι υποχρεωτικός... εφόσον το κτίσμα είναι διόροφο. Αν τον έφτιαχνα θα τον έκανα 1.30χ1.50 ικανό να χωράει δηλαδή 4 άτομα και καρότσια, αν δεν υπήρχαν ειδικές απαιτήσεις..... Για την σκάλα το ίδιο, αν δεν υπάρχουν επαγγελματικοί χώροι που να σου ζητούν πλατύσκαλά, θα την έκανα υποχρεωτικά με πλατύσκαλά ώστε να καλύψω όλους τους χώρους και μίνιμουμ πλάτος 1.20 που το θεωρώ ικανοποιητικό....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now