Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όρια Ταχύτητας


Recommended Posts

κάνω μια πραγματογνωμοσύνη για ένα τροχαίο ατύχημα και ψάχνω να βρω επισήμως τα όρια ταχύτητας για τη Λεωφόρο Ντραφίου και Ανθούσας, στην Αττική.

Πήρα στο ΥΠΕΚΑ, στη Νομαρχία, στο Δήμο και απάντησαν ότι δεν είναι υπεύθυνοι. Πήρα και στη Τροχαία και με στέλνουν πίσω στο δήμο. Προσωπικά θα κάνω αίτηση στη Τροχαία, αλλά θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει που πρέπει τελικά να απευθύνεται κανείς όταν μιλάμε για μικρούς οδικούς άξονες και όχι για επαρχιακές ή εθνικές οδούς.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος από όλους σου είπε ψέματα. Εκτός αν είναι αρμοδιότητα ΔΕΣΕ!

Αν είναι δημοτική οδός είναι αρμοδιότητα του Δήμου. Αν πρόκειται για επαρχιακή είναι της νομαρχίας, αλλιώς υπουργείου.

Η αρμόδια υπηρεσία για την συντήρηση της οδού θέτει και τα όρια. Επιπλέον κοίτα και τον Κώδικα οδικής Κυκλοφορίας διότι για να τρέξει κάποιος με 50, 70 ή 130 σε έναν δρόμο, δεν νομίζω ότι πρέπει να μάθει πρώτα σε ποιανού αρμοδιότητα ανήκει ο δρόμος...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά ανέφερε ο Γιάννης τον ΚΟΚ.

Αυτός λοιπόν στο Άρθρo 20 - Όρια ταχύτητας, λέει:

1. To ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας των αυτoκινήτων oχημάτων, μέσα στις κατoικημένες περιoχές, oρίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση.

2. Εκτός κατοικημένων περιοχών τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας, για τις διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων οχημάτων και των συνδυασμών αυτών, ορίζονται στον παρακάτω πίνακα:

{Πίνακας που έχει τα όρια ταχύτητας ανά Κατηγορία οχήματος και κατηγορία δικτύου}

6. Με βάση μελέτες που έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και με απόφαση του οικείου Νομαρχιακού, Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου, δύνανται να καθορίζονται και μεταβάλλονται τα ανώτατα όρια ταχύτητας στις οδούς για τις οποίες έχουν την αρμοδιότητα επίβλεψης και συντήρησης, τα οποία πρέπει να είναι κατώτερα των ανωτάτων ορίων που προβλέπονται από το άρθρο αυτό.

7. Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων, που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς.

8. Mε κoινή απόφαση των Yπoυργών Περιβάλλoντoς, Χωρoταξίας και Δημόσιων Έργων, Δημόσιας Tάξης και Mεταφoρών και Eπικoινωνιών μπoρoύν να μεταβάλλoνται τα υπό τoυ άρθρoυ αυτoύ oριζόμενα όρια ταχύτητας.

 

Άρα πρώτα πρέπει να μάθεις ποιος έχει την την αρμοδιότητα επίβλεψης και συντήρησης του συγκεκριμένου δικτύου και να μάθεις ποιος είναι ο τύπος της συγκεκριμένης οδού.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ με όλα όσα αναφέρετε. Και τυπικά μπορώ να το βρω μόνος μου βάσει των ΟΜΟΕ. Το θέμα μου είναι όπως αναφέρθηκε τι κάνει κανείς όταν δεν βρίσκει άκρη με τις δημόσιες υπηρεσίες. κάλεσα όλα τα επίπεδα(εκτός από τη ΔΕΣΕ) και όλοι μου απάντησαν προφορικά ότι είναι αναρμόδιοι. Είναι αστείο να προαπσθείς να κάνεις τη δουλειά σου και να μη μπορείς να εξυπηρετηθείς αλλά ούτε και να πληροφορηθείς...

Link to comment
Share on other sites

markon, στην θέση σου, αν η πραγματογνωμοσύνη είναι του ΤΕΕ, θα έκανα αίτηση προς το ΤΕΕ να αιτηθεί αυτό προς τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες.

Αν δεν είναι του ΤΕΕ, αλλά είναι δικαστηρίου, τότε το δικαστήριο (δεν ξέρω όμως το διαδικαστικό που θα γίνει αυτό).

Αν είναι από ιδιώτη, τότε εσύ προσωπικά κάνεις τις αιτήσεις και περιμένεις απαντήσεις.

Ο χρόνος είναι κάτι που προσωπικά εσένα δεν σε ενδιαφέρει, από την στιγμή που δεν κάθεσαι αδρανής αλλά προσπαθείς εγγράφως να πάρεις απαντήσεις στα ερωτήματά σου, τα οποία δεν άπτονται τις επιστημονικής σου γνώσης.

Link to comment
Share on other sites

Και τυπικά μπορώ να το βρω μόνος μου βάσει των ΟΜΟΕ

 

Πρεπει ομως οι διαταξεις που οριζουν οι ΟΜΟΕ να εχουν τηρηθει.. Εχουν?????

Link to comment
Share on other sites

εγώ δεν ξέρω πάντως περίπτωση που να μην έχουν τηρηθεί ως προς τη σήμανση της ταχύτητας. ως προς τη θέση των πινακίδων όμως, κάμποσες και αυτό είναι εξίσου αν όχι σημαντικότερο. άρα δεν αρκεί τι γράφει σαν νούμερο μια πινακίδα αλλά και αν είναι σωστά τοποθετημένη στα όρια που προβλέπονται, αν είναι ορατή κ.λπ.

Link to comment
Share on other sites

Σπυριδουλα....βσλλε κσι υψος γραμματων.....

 

Εγω δεν μιλαουσα για σημανση παντως..

 

Μιλαω για ακτινες κυκλικου τοξου, κλωθοειδεις, μηκη ευθυγραμμιας, επικλισεις, διαπλατυνσεις...κτλ...... Αν εχουν τηρηθει αυτα και η V85 ειναι ασφαλης...

Link to comment
Share on other sites

στο ύψος γραμμάτων πρέπει να είναι εντελώς ufo κάποιος να κάνει λάθος στις πληροφοριακές. από την άλλη οι ρυθμιστικές που αναγράφουν όρια έχουν 3 μεγέθη ανάλογα τις ταχύτητες σχεδιασμού, δεν κάνεις λάθος

 

να βρω επισήμως τα όρια ταχύτητας
ρώτησε για ταχύτητα
Link to comment
Share on other sites

Τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας καθοριζονται από την υφιστάμενη - εγκατεστημένη ρυθμιστική σήμανση στο ύπό εξέταση οδικό τμήμα.

Αν τώρα βάσει γεωμετρικών, λειτουργικών (ή και σπανιότερα κυκλοφοριακών) χαρακτηριστικών της οδού προκύπτει επιτρεπόμενο όριο μεγαλύτερο από το εγκατεστημένο στο οδικό τμήμα εννοείται πως πας με το υφιστάμενο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.