Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαίωμα σύνταξης τοπογραφικών διαγραμμάτων


Recommended Posts

Προφανώς, το 1. δεν απευθύνεται σ' εμένα.

Μόνο τους ηλεκτρονικούς συνδέσμους παρέθεσα, δεν έγραψα κάτι για εξαρτημένα, ανεξάρτητα ή οτιδήποτε σχετικό.

Link to comment
Share on other sites

 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

 

 

"Εσείς" zavi μπορεί να γίνατε πάρα πολλοί γιατί άνοιξαν 432 σχολές ΠΜ στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια. "Εμείς" (οι ΑΤΜ) που "βγαίνουμε" από 2 σχολές μόνο (σκάρτα 200 άτομα το χρόνο πλέον), είμαστε όσοι χρειάζεται η χώρα (ίσως και αρκετά λιγότεροι από όσους χρειάζεται). Ούτε το πρόβλημα (το συγκεκριμένο που συζητάμε) λοιπόν είναι στον υπερπληθυσμό, ούτε αυτός ο "υπερπληθυσμός" μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για το μπάχαλο που επικρατούσε και το χάος στο οποίο τείνει να μετατραπεί. Αν μοιραστούν τα επ. δικαιώματα όπως πρέπει, θα μπει τάξη. Ε κάποιες περιόδους έφαγε καλά μια συγκεκριμένη ειδικότητα, κάποιες άλλες κάποια άλλη, στο μέλλον μπορεί να φάει κάποια άλλη. Τι να κάνουμε...

 

Υ.Γ. Το Κτηματολόγιο (ελέω των "υποδείξεων" της "Τρόικας") έρχεται. Για να δω εκεί τι θα γίνει όσον αφορά τη "νομιμότητα". Γιατί υποθέτω είναι προφανές, ότι η κτηματογράφηση δεν αποτελεί "απλή τοπογραφική εργασία".

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω σε 50 σελίδες πάνω στην κουβέντα.

 

Κατ' αρχήν πρέπει να δούμε το θέμα συνολικά,κ να συμφωνήσουμε σε κάποια θέματα:

 

1.Το αντικείμενο σπουδών στην Ελλάδα ΠΡΕΠΕΙ να απεξαρτηθεί από το αντικείμενο εργασίας.Σπουδάζεις για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος κ όχι για να γίνεις τεχνοκράτης.(εδώ κολλάει κ το άνοιγμα των σχολών)

 

2.Οι σπουδές στη χώρα εξυπηρετούν συμφέροντα περιφερειακής ανάπτυξης κ όχι ανάγκες επιστημονικού προσωπικού.Βλέπε Ανατολικό κ Δυτικό Βερολίνο.Ολόκληρο τοίχος κ εκτελέσεις έγιναν ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ!

Έτσι,σε μία χώρα άναρχα πολεοδομημένη(πρώτα κτίζονται αυθαίρετα,μετά μπαίνει η περιοχή στο σχέδιο,μετά ο μελετητής χαράζει σχέδιο πόλεως με ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ στον αριθμό των αυθαιρέτων που κατεδαφίζονται), δεν θα χρειαζόταν μια νέα σχολή ''Πολεοδόμων-Χωροτακτών'',μιας κ η χώρα έχει ήδη λύσει το οικιστικό της!!!!

 

3.Αν η κάθε σχολή είχε αντικείμενο στα ιδιωτικά έργα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που της αναλογούσε,τότε για μια ανέγερση οικοδομής με τις υπάρχουσες ανάγκες μελετών,θα ΕΠΡΕΠΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να εμπλέκονται τουλάχιστον 7 ειδικότητες μηχανικών!!!!!!!!!!!!!(Πολεοδόμος,Τοπογράφος,Αρχιτέκτων,Πολιτικός,Μηχανολόγος,Ηλεκτρολόγος,Ενεργειακός)!!!!!!!Πράγμα εξαιρετικά κοστοβόρο,άρα κ ασύμφορο για τον τρόπο ανάπτυξης που πήραμε έτοιμο κ με τέτοια δεδομένα αποφασίσαμε να μπούμε κ εμείς στο παιχνίδι.

 

4.Οι Πολεδομίες της χώρας δεν έχουν ΚΑΜΙΑ αρμοδιότητα να ελέγχουν επαγγελματικά δικαιώματα όπως γινόταν παλαιότερα,αυτά όσο κ να μην το πιστεύετε έιναι αρμοδιότητα της Εφορείας!!!!!!!!!

 

5.Από τη στιγμή που υπάρχουν ''καρτέλ'' στον κλάδο μας,όλοι φοβούμαστε να καταγγείλουμε συναδέλφους που παραβιάζουν την ισχύουσα νομοθεσία.Έτσι,ενώ οι ανακλήσεις αδειών άσκησης επαγγέλματος-τουλάχιστον στην περιοχή μου-θα έπρεπε να αφήνουν καθαρό πεδίο για να δουλέψω εγώ ο δύσμοιρος,στην πράξη όλα ''καταπίνονται'' κ βασιζόμαστε στην ελεύθερη αγορά για να δουλέψουμε,στο γεγονός ότι έχουμε την αυταπάτη να νομίζουμε ότι αν χαλάσει το όνομα κάποιου μεγάλου,τότε θα είναι ευκαιρία για το μικρό να αναδειχθεί.

 

6.Από τη στιγμή που η εξέταση για την άδεια άσκησης επαγγέλματος διαρκεί μόνο 15 λεπτά,μην περιμένετε να μην πήξουμε στους μηχανικούς.Κανονικά θα έπρεπε να διαρκούν 1 μήνα.''έλα εδώ φίλε,θες να γίνεις ΠΜ επειδή το σπούδασες?Κάτσε 3 χρόνια να δουλέψεις σαν σκλάβος σε ΟΣΟ το δυνατόν μεγαλύτερο αντικείμενο θες να εφαρμόσεις,κ έλα μετά να σε εξετάσω μέχρι τελικής πτώσεως σε ΟΣΕΣ δραστηριότητες ΚΑΔ επιθυμείς να ασκήσεις βιώσιμο επάγγελμα''.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΑΠΟΜΕΙΝΟΥΝ.

 

7.Το να κρατούνται σε ομηρία οι ΤΕΙ επειδή αν ελευθερωθούν θα πήξουμε στους μηχανικούς,είναι απλά τακτική ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ κράτους.Όποιος έχει @@ τους αφήνει κ αυτούς ξαμολητούς με απεριόριστη σφραγίδα,μιας κ αυτοί σαν κορόιδα έκατσαν να σπουδάσουν στη χώρα κ να αυξήσουν το ΑΕΠ μας,αντί να πάνε να τα σκάσουν στη Βουλγαρία.Νομίζω ότι πολύ απλά ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.

8.Το να κλαίγεται ο καθένας εδώ μέσα αντί στο σύλλογό του,είναι απλά ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ.Τόσο χρόνο που βρίσκει ο καθένας για να ποστάρει,θα μπορούσε να στείλει 10 γράμματα κ εξώδικα στο Σύλλογό του ή στο ΤΕΕ.Απλά νομίζω ότι γουστάρετε νοοτροπίες κυλικείου σχολής ''ποιός την έχει πιό μεγάλη,εσύ ρε φίλε θα έπρεπε να την είχες μικρή,εγώ θα την είχα πιό μεγάλη αν με άφηναν να τη μεγαλώσω''.Απλά δυσφημίζεστε όσοι την εφαρμόζετε.

 

9.Στην πραγματικότητα κανείς δεν έχει δικαίωμα να εξασφαλίζει στον εαυτό του δουλειά βιώσιμη με μοναδικό όπλο ένα πτυχίο.Γεγονός που σημαίνει ότι αν δεν τα βγάζει πέρα,πρέπει όντως να κάνει ΑΛΛΟ επάγγελμα.Βλέπε 1

 

Συμφωνείστε λοιπόν πρώτα σε αυτά,απελευθερωθείτε από τα ταμπού κ στη συνέχεια καθόμαστε να μιλήσουμε ως ενήλικες άνθρωποι που ψάχνουν συμπέρασμα από διάλογο.Διαφορετικά είστε αντάξιοι να καταλάβετε κ εσείς τη θέση σας στον κατάλογο που έχω γράψει με μικρά γράμματα στα @@ μου.

Link to comment
Share on other sites

@tpanag

 

Συμφωνώ απόλυτα. Δεν είναι θέμα υπο-υπερ πληθυσμού.

Θα αλλάξει κάτι μόνο αν εφαρμοστούν οι Νόμοι. Τότε και μόνο θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι, και θα "αναγκαστούμε" να αλλάξουμε κάτι (αν θελουμε ως πολιτεία), όλα τα άλλα είναι μπάχαλο.

 

@[email protected]

 

Συμφωνώ σε ΟΛΑ. Ειδικά με το τι σημαίνει επάγγελμα και σπουδές. Από προσωπική εμπειρία (Επίσης θα μπορούσα να προσθέω πολλές σελίδες).

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω σε 50 σελίδες πάνω στην κουβέντα.

 

Κατ' αρχήν πρέπει να δούμε το θέμα συνολικά,κ να συμφωνήσουμε σε κάποια θέματα:

 

1.Το αντικείμενο σπουδών στην Ελλάδα ΠΡΕΠΕΙ να απεξαρτηθεί από το αντικείμενο εργασίας.Σπουδάζεις για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος κ όχι για να γίνεις τεχνοκράτης.(εδώ κολλάει κ το άνοιγμα των σχολών)

 

Διαφωνώ απόλυτα. Ας παραμείνουν σχολές ανθρωπιστικών επιστημών μόνο αν είναι έτσι και σε οτιδήποτε άλλο να κάνει ο καθείς ό,τι γουστάρει. Να σε εκπροσωπεί σε δικαστήριο οικονομολόγος, να σε εγχειρίζει κοινωνιολόγος, να σου κάνει μελέτη για το σπίτι σου φιλόλογος. "Εκπαιδευμένοι" στην πιάτσα όλοι τους θα είναι όλοι. Δεν πιστεύω να σε πειράζει;

 

 

2.Οι σπουδές στη χώρα εξυπηρετούν συμφέροντα περιφερειακής ανάπτυξης κ όχι ανάγκες επιστημονικού προσωπικού.Βλέπε Ανατολικό κ Δυτικό Βερολίνο.Ολόκληρο τοίχος κ εκτελέσεις έγιναν ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ!

Έτσι,σε μία χώρα άναρχα πολεοδομημένη(πρώτα κτίζονται αυθαίρετα,μετά μπαίνει η περιοχή στο σχέδιο,μετά ο μελετητής χαράζει σχέδιο πόλεως με ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ στον αριθμό των αυθαιρέτων που κατεδαφίζονται), δεν θα χρειαζόταν μια νέα σχολή ''Πολεοδόμων-Χωροτακτών'',μιας κ η χώρα έχει ήδη λύσει το οικιστικό της!!!!

 

Συμφωνώ. Διαφωνώ με τις λύσεις που προτείνεις (συνέχιση του μπάχαλου για να φάνε όλοι. Λύση πρότεινα καλύτερη).

 

3.Αν η κάθε σχολή είχε αντικείμενο στα ιδιωτικά έργα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που της αναλογούσε,τότε για μια ανέγερση οικοδομής με τις υπάρχουσες ανάγκες μελετών,θα ΕΠΡΕΠΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να εμπλέκονται τουλάχιστον 7 ειδικότητες μηχανικών!!!!!!!!!!!!!(Πολεοδόμος,Τοπογράφος,Αρχιτέκτων,Πολιτικός,Μηχανολόγος,Ηλεκτρολόγος,Ενεργειακός)!!!!!!!Πράγμα εξαιρετικά κοστοβόρο,άρα κ ασύμφορο για τον τρόπο ανάπτυξης που πήραμε έτοιμο κ με τέτοια δεδομένα αποφασίσαμε να μπούμε κ εμείς στο παιχνίδι.

 

47 ειδικότητες μηχανικών ας χρησιμοποιηθούν. Έτσι πρέπει και επιβάλλεται από το νόμο στις περισσότερες περιπτώσεις. Το αν είναι "κοστοβόρο" εκτός του ότι σηκώνει πολλή συζήτηση (απλά πιστεύω ότι έχετε μάθει να τσεπώνετε λεφτά που δεν σας ανήκουν, ως αντιστάθμισμα-αποζημίωση για την προβληματική διεκπεραίωση την οποία είθισται να αναλαμβάνετε), υπάρχουν τρόποι να λυθεί μέσω εξάλειψης της γραφειοκρατίας, οργάνωσης γραφείων (πραγματικών τεχνικών γραφείων και όχι το "δεκατρεις λαλούν και ...ένας χορεύει (ο ΠΜ)").

 

4.Οι Πολεδομίες της χώρας δεν έχουν ΚΑΜΙΑ αρμοδιότητα να ελέγχουν επαγγελματικά δικαιώματα όπως γινόταν παλαιότερα,αυτά όσο κ να μην το πιστεύετε έιναι αρμοδιότητα της Εφορείας!!!!!!!!!

 

Δεν το γνωρίζω, έχω επιφυλάξεις, δε νομίζω ότι έχει και σημασία όμως. Σημασία έχει ότι θα έπρεπε να υπάρχει έλεγχος, αδιάφορο από ποιόν.

 

 

5.Από τη στιγμή που υπάρχουν ''καρτέλ'' στον κλάδο μας,όλοι φοβούμαστε να καταγγείλουμε συναδέλφους που παραβιάζουν την ισχύουσα νομοθεσία.Έτσι,ενώ οι ανακλήσεις αδειών άσκησης επαγγέλματος-τουλάχιστον στην περιοχή μου-θα έπρεπε να αφήνουν καθαρό πεδίο για να δουλέψω εγώ ο δύσμοιρος,στην πράξη όλα ''καταπίνονται'' κ βασιζόμαστε στην ελεύθερη αγορά για να δουλέψουμε,στο γεγονός ότι έχουμε την αυταπάτη να νομίζουμε ότι αν χαλάσει το όνομα κάποιου μεγάλου,τότε θα είναι ευκαιρία για το μικρό να αναδειχθεί.

 

Δε διαφωνώ ως προς την περιγραφή. Διαφωνώ ως προς την πρόβλεψη. Θα δείξει ο χρόνος τώρα που άρχισε να συμβαίνει αν "καταπίνεται" και τι.

 

 

6.Από τη στιγμή που η εξέταση για την άδεια άσκησης επαγγέλματος διαρκεί μόνο 15 λεπτά,μην περιμένετε να μην πήξουμε στους μηχανικούς.Κανονικά θα έπρεπε να διαρκούν 1 μήνα.''έλα εδώ φίλε,θες να γίνεις ΠΜ επειδή το σπούδασες?Κάτσε 3 χρόνια να δουλέψεις σαν σκλάβος σε ΟΣΟ το δυνατόν μεγαλύτερο αντικείμενο θες να εφαρμόσεις,κ έλα μετά να σε εξετάσω μέχρι τελικής πτώσεως σε ΟΣΕΣ δραστηριότητες ΚΑΔ επιθυμείς να ασκήσεις βιώσιμο επάγγελμα''.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΑΠΟΜΕΙΝΟΥΝ.

 

Συμφωνώ. Με την προϋπόθεση βέβαια διατήρησης των δικαιωμάτων που πηγάζουν από τις σχολές (κατάλληλα τροποποιημένα κι εξορθολογισμένα όπως είπα) ως βάση. Αλλιώς όχι μόνο δεν έχει νόημα, αλλά και είναι προφανώς επίκινδυνη η αντικατάσταση διαδικασιών ετών (σπουδών), από την κρίση του όποιου και όσο αδιάβλητου και αδιάφθορου φορέα εξέτασης των επαγγελματικών δικαιωμάτων θα επινοηθεί.

 

 

7.Το να κρατούνται σε ομηρία οι ΤΕΙ επειδή αν ελευθερωθούν θα πήξουμε στους μηχανικούς,είναι απλά τακτική ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ κράτους.Όποιος έχει @@ τους αφήνει κ αυτούς ξαμολητούς με απεριόριστη σφραγίδα,μιας κ αυτοί σαν κορόιδα έκατσαν να σπουδάσουν στη χώρα κ να αυξήσουν το ΑΕΠ μας,αντί να πάνε να τα σκάσουν στη Βουλγαρία.Νομίζω ότι πολύ απλά ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.

 

Δε χρωστάμε κάτι τέτοιο σε κανέναν. Γνώριζαν πολύ καλά εκ των προτέρων τι δικαιώματα θα είχαν όταν αποφοιτήσουν. Για αυτό άλλωστε και ξεκινάνε να ωρύονται με το που μπαίνουν στις σχολές τους (όχι όταν αποφοιτήσουν-τους δασκαλεύουν εκ των προτέρων και ξεκινάνε να φωνάζουν). Το 3, το 3,5 ή και το 4, δε μπορεί σε καμία περιπτωση να ισούται με το 5 και το 6 (έτη). Μια διαφορά κάποιων χιλιάδων μορίων στη βάση εισαγωγής, επίσης δε μπορεί να εκμηδενίζεται. Σε κάθε περίπτωση υποστηρίζω όμως την επιτέλους διασάφηση των (περιορισμένων ή έστω διαχωρισμένων) επαγγελματικών δικαιωμάτων που επιβάλλεται να αποκτήσουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ.

 

8.Το να κλαίγεται ο καθένας εδώ μέσα αντί στο σύλλογό του,είναι απλά ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ.Τόσο χρόνο που βρίσκει ο καθένας για να ποστάρει,θα μπορούσε να στείλει 10 γράμματα κ εξώδικα στο Σύλλογό του ή στο ΤΕΕ.Απλά νομίζω ότι γουστάρετε νοοτροπίες κυλικείου σχολής ''ποιός την έχει πιό μεγάλη,εσύ ρε φίλε θα έπρεπε να την είχες μικρή,εγώ θα την είχα πιό μεγάλη αν με άφηναν να τη μεγαλώσω''.Απλά δυσφημίζεστε όσοι την εφαρμόζετε.

 

Κουβέντα καφενειακού χαρακτήρα κάνουμε ως ανταλλαγή απόψεων. Τις κινήσεις του από εκεί και πέρα ο καθένας τις κάνει ανεξάρτητα με το τι γράφει εδώ. Εγώ για παράδειγμα έχω δηλώσει πως διαχειρίζομαι το θέμα.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δε χρωστάμε κάτι τέτοιο σε κανέναν. Γνώριζαν πολύ καλά εκ των προτέρων τι δικαιώματα θα είχαν όταν αποφοιτήσουν.

 

Πλάκα κάνεις; Ήξερε κάνεις στα 17 ακριβώς τι επ. δικαιώματα έδινε το κάθε τμήμα στο μηχανογραφικό; Όταν εγώ διάβασα στο ενημερωτικό το σχολών το τμήμα Ενεργειακής Τεχνολογίας με τι ασχολούνται οι απόφοιτοι του έπαθα πλάκα. Η πραγματικότητα ήταν ασφαλώς εντελώς διαφορετική. Και επιτέλους ποιος θα πει στο μελλοντικό φοιτητή, τι ΕΔ έχουν οι Μηχανικοί ΤΕ αφού δεν έχουν βγει!!! Υποτίθεται τα ΠΔ με τα επ. δικαιώματα των Μηχανικών ΤΕ θα έβγαιναν το 1987 αλλά δεν βγήκαν ποτέ. Γιατί άραγε;

 

Και στο κάτω κάτω με την αχαρακτήριστη λογική σου, εσύ τότε δεν ήξερες ότι ο ΠΜ είναι θεός και τα κάνει όλα σε αυτή τη χώρα; Τι μιλάς τότε για τα τοπογραφικά, να χρησιμοποιούνται όλες οι ειδικότητες μηχανικών κτλ;

 

PS Για το δασκάλεμα κτλ το αφήνω ασχολίαστο γιατί σηκώνει βαριές κουβέντες...

Link to comment
Share on other sites

@tpanag

 

Αμαν πια με αυτην την λογική!

Θα βγούνε κάποιοι στη σύνταξη στα 70 και ακόμα θα χτυπιούνται για τα "σκληρά" χρόνια που έφαγαν στερούμενοι τόσα πολλά στα θρανία! Λες και 5 χρόνια είναι άπειρα! Αλλά αυτό είναι, όλοι στην Ελλάς μεγαλώνουμε μαθαίνοντας ότι κάποιος μας χρωστάει για πάντα! Λες και μας πιασαν από το λαιμό να σπουδάσουμε! Και βέβαια η ποιότητα των φοιτητών που μπαίνει μετράει, αλλά η αξία τους θα φανεί (άν αποφοιτήσουν) στην αγορά. Όσο για τους Μ.Ο. του 19,5 έχω να πω πως αντί αυτά τα μυαλά να εκπαιδευτούν με τη γνώση σαν δύναμη και όπλο, τα μεγαλώνουμε (ως κοινωνία) διδάσκοντάς τα ότι η γνώση είναι κάτι αόριστο το οποίο σε καθιστά "Εισοδηματία Δικαιωμάτων" (επαγγελματικών και διορισμού). Αντί τα μυαλά του 19 να αποτελούν την αιχμή της καινοτομίας και της επιστημης, και θα μπορούσαν να γελάνε μόνο στην ιδέα ότι ανταγωνίζονται μυαλά του 5-10-15 αφού υπερέχουν ουσιαστικά (αν γίνεται αυτό), κάθονται και αναλώνονται υπολογιστικά με το τι τους χρωστάει η κοινωνία (η άτιμη). Γιατί είναι τόσο φοβισμένοι όλοι;, φοβουνται τη δουλειά; τους είπε κανείς ότι κουράζεσαι 1 φορά μόνο και μετά για πάντα "σου χρωστάνε"; Αντί να βγούν στην αγορά να κυνηγήσουν, να στρωθούν χωρίς να σηκώνουν κεφάλι, κοιτάνε αν τα λεφτά που θα παίρνουν είναι εφάμιλλα των παραμυθιών που πετάνε Ιδρύματα και Φορείς για λόγους άσχετους.. Αντί να δημιουργήσουν ευκαιρίες, προοπτικές, κρύβονται πίσω από "τυπικά προσόντα".

 

Προφανώς και υπάρχουν μονάδες από όλες τις σχολές που είναι εξαιρετικές (και βέβαια θα δεχτώ ότι από το ΕΜΠ είναι περισσότερες) αλλά...

 

Ας σταματίσει πια η σύγκριση του ΤΕΙ-Πάνω Χωριό με το ΕΜΠ (με την ίδια λογική υπάρχει και η σύγκριση ΤΕΙ-ΑΘ, ΤΕΙ-ΠΕΙΡ με Πανεπιστήμιο-Κάτω χωριό)

 

Επίσης,

Απόσο ξέρω οι σπουδές στο πολυτεχνείο διαρκούν 5 έτη και όχι 6. Στο ΤΕΙ διαρκούν 4. ουτε 3, ούτε 3,5. Αν συγκρίνεις τους παλιους αποφοιτους, τότε κάνε το με τους παλιούς του Πολυτεχνείου, τότε που οι ΑΤΜ σπούδαζαν 3,5 νομίζω;;. Επίσης, όχι, δεν έχουν όλες οι σχολές των Μηχανικών βάση 10 (π.χ. Δομικοί Πειραια ~16). Και τέλος, ναι, και οι ΤΕ, κάνουν Μεταπτυχιακά, και δε διαρκουν όλα 1 χρόνο, αλλά κάποια και 2.

 

Όλα αυτά είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ. Αν οι αξιολογήσεις γίνονταν ατομικά και όχι Συλλογικά, όλοι θα είμασταν καλύτεροι..

Link to comment
Share on other sites

Τα 5 χρονια των πολυτεχνειων δεν ειναι 4 χρονια των ΑΤΕΙ + 1 χρονο ακομα.

 

Τα μυαλα του 19 θα γελουσαν αν ειχαν λυμενο το προβλημα της επιβιωσης. Σημερα ανταγωνιζονται τους παντες για τον ελαχιστο μισθο.

 

Εντος θεματος, ολοι οσοι εχουν το δικαιωμα και οσοι το θρασος υπογραφουν τοπογραφικα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.