Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού


maggiora

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 140
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

60αρα ειναι?

για το mcc δεν χωραει αμφιβολια απλα βλεπω 2 τουρμπινες οποτε κατω απο 60 δεν παιζει

πολυ σκοτεινο μηχανοστασιο ρε αδερφε μου ομως. χαθηκε ενα ανοιχτο γκριζακι στις πλατφορμες?

 

 

επι του θεματος η καλυτερη περιπτωση εινα να δοκιμασεις να μπεις στη σχολη ωστε να σε παρουν δοκιμο επιδοτουμενο (αλλιως δυσκολα)

Link to comment
Share on other sites

Eγώ φίλε μου είμαι καραβολάτρης , αλλά δεν είμαι μηχανολόγος γιά να τις ξέρω . Αμα σου αρέσουν όμως οι φωτό θα βρείς πολλές

 

.εδώ..

 

Μαζί με συζητήσεις μαστρο-καπετάνιων .

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους και καλά ταξίδια σε όσους μπαρκάρουν. Είμαι νέος στο Forum και θα ήθελα να θέσω και γω με τη σειρά μου μερικές ερωτήσεις περισσότερο ως αξιολόγηση από ανθρώπους του χώρου που γνωρίζουν καταστάσεις. Είμαι μηχανικός του Πολεμικού Ναυτικού με σχεδόν 20 χρόνια θαλάσσια υπηρεσία σε διάφορους τύπους πλοίων. Έχω αποκτήσει δίπλωμα Γ' Μηχανικού μετά από εξετάσεις από χώρα στην αλλοδαπή με όλα τα απαραίτητα certifications που απαιτούνται . Σκοπός μου είναι να βρώ κάποια εταιρία να μπαρκάρω. Τα καθέκαστα όσων αφορά τη ζωή και τις δυσκολίες στο πλοίο τις γνωρίζω και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό όπως πολλοί από τους μηχανικούς εδώ μέσα θα γνωρίζουν . Αναρωτιέμαι λοιπόν τι πιθανότητες υπάρχουν στον χώρο αυτό για μένα. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων και συγχαρητήρια για το site, πολλά και ενδιαφέροντα θέματα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπάρχει κάποιος μηχανικός εμπορικού ναυτικού ο οποίος έχει βρεί δουλειά στην στεργιά ή κάποιος που γνωρίζει που έχει την δυνατότητα να προσληφθεί ένας μηχανικός εμπορικού ναυτικού;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Θα μου επιτρέψετε να αναφέρω κάποια στοιχεία, από όσα διάβασα μέσα σε αυτό το thread, για αρκετούς posters που έχουν υπέρμετρο τρόπο γραφείς της άποψης τους. Οι ημέρες που διανύουμε είναι δύσκολες, αν κάτι μας πρόσφεραν οι σπουδές που έχουμε κάνει όλοι, τουλάχιστον πιστεύω είναι ο σεβασμός. Σίγουρα υπάρχουν ανάμεσα μας συνάδελφοι που ψάχνουν διεξόδους, από τα προβλήματα που μας μαστίζουν. Θα ήθελα ενημερωτικά να αναφέρω ότι έχω σπουδές Μηχανικού Ε.Ν. Καθώς και Πολυτεχνείου Μηχανολόγων Αεροναυπηγών. Έχω προυπηρεσία Γ μηχ. Ε.Ν. επί 2 έτη και για πολλά πλέον χρόνια απέχω από τον κλάδο και δουλεύω σε μεγάλο όμιλο ενεργειακό για πλέον των 6 ετών.

Συνεπώς, ελπίζω κάποιοι να βοηθηθούν με την εμπειρία μου.

Πέρα από τα διαδικαστικά για την απόκτηση των κατάλληλων πιστοποιητικών, που βρίσκονται εύκολα αν απευθυνθείτε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, χρήσιμο θα ήταν να γνωρίζεται πως και ο Ναυτιλιακός τομέας έχει πληγεί από την γενικότερη ύφεσητης παγκόσμιας οικονομίας, δυστυχώς τα ναύλα είναι στα χαμηλότερα των τελευταίων 5-6 ετών τούτο σημαίνει ανεργία και στην ναυτιλία. Πέρα από αυτά στα πιο ιδιαίτερα θα ήθελα να επισημάνω ότι πολύ αυστηρή είναι η πολιτική των ναυτιλιακών εταιρειών σχετικά με τα όρια ηλικίας, δηλαδή όσοι είναι άνω το 30 ετών θα είναι απίθανο να τους δεχτούν για πρακτική άσκησει, εκτός και αν γνωρίζουν την εφοπλιστική οικογένεια(πλοιοκτήτη). Φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε τους λόγους που δεν θέλουν μεγάλους σε ηλικία, πότε θα φτάσουν Α μηχανική σε τι ηλικία? Επίσης γνωρίζουν καλύτερα τους λόγους για τους οποίους θα τους κτυπήσουν την πόρτα τους, αυτό έχι διπλή ανάγνωση για αυτούς: 1) Ήρθαν ευκαιριακά, άρα πιθανόν θα φύγουν το ίδιο εύκολα, γιατί να ποντάρουμε σε αυτό, 2) Μήπως είναι ευκαιρία να παίξουμε με τις αμοιβές με τους κατοικούντες εις την Ιερουσαλήμ, δηλαδή μοχλός πίεσεις των υφιστάμενων ναυτικών για μείωση μισθών, εφόσον μιλάμε για συναδέλφους κάτω των 30 ετών πάντα.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω μακάρι όλοι στα πλοία ελληνικών συμφερόντων να ήταν Έλληνες, δυστυχώς εδώ εμπλέκεται και ο ανταγωνισμός από τους ξένους, θυμάμαι το 2002 μόλις είχα τελειώσει την σχολή και μπαρκάριζα ως 3ος και στο μηχανοστάσιο ήμουν μόνο εγώ και πάλι καλά και ο πρώτος έλληνας, μετά από 11 χρόνια πως πιστεύετε να είναι τα πράγματα, ελπίζω για όσους ενδιαφέρονται καλύτερα, αλλά δε μπορώ εγώ προσωππικά να το πιστέψω. Δυστυχώς έχω πολλούς φίλους μου στον κλάδο των ναυτιλιακών εταιρειών σε θέσεις γραφείων πλέον και όχι πλοίου και δεν έχω κάποια διαφορετική ενημέρωση. Όσοι πάλι έχουν την επιμονή, την τύχη και την υπομονή, θα ήθελα να τους ενημερώσω ότι κάθε επάγγελμα είναι δύσκολο άμα δεν το αγαπάς, επομένως, όλα ξεπερνιούνται όταν σου αρέσει και το θέελεις πραγματικά. Τα νεότερα στελέχοι του εμπορικού ναυτικού πλέον είναι άτομα καταρτησμένα, που τους ζητούνται αρκετές απαιτήσεις από τους εργοδότες τους και αυτό διότι οι διεθνής νόμοι ναυσιπλοοίας είναι πολύ αυστηροί. Τα πλοία είναι πολύ σύγχρονα, έχουν αρκετές απαιτήσεις γνώσεων από τους μηχανικούς, αλλά ταυτόχρονα είναι μοναδική ευκαιρία για εξέλιξη και ουσιαστική επιστημονική διέυρηνση. Σίγουρα δεν είναι κρουαζίερα, σίγουρα δεν είναι κάτεργο. Σίγουρα στερήσε πράγματα, σίγουρα ανταμοίβεσαι για αυτά, δίκαια ή όχι υποκοιμενικό αυτό. Καλή τύχη σε όσους ενδιαφέρονται, μην ξεχνάτε ότι η ανταγωνιστικός ιδιαίτερα χώρος, αλλά με μεγάλες ευκαιρίες για επιτυχημένη καριέρα, όχι τόσο ως ναυτικός, όσο για σκαλοπάτη στα τεχνικά τμήματα των εταιρειών στα κεντρικά τους, προτεραιότητα θα δωσουν στους ΑΕΙ. Τελευταίο και σημαντικότερο όλων των παραπάνω οι τεχνικές γνώσεις δεν έχουν τόσο μεγάλη βαρύτητα, όσο η γνώση της καλής ή ακόμα καλύτερα της εξαιρετικής γνώσης της Αγγλικής γλώσσας.

Καλή τύχη σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΑΝ ΑΠΟ ΤΑ Ι.Ε.Κ. ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΔΥΟ. 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΘΩ ΣΑΝ ΝΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΟΤΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tι κρίμα ? Οταν μπείς εκεί μέσα , τι θα σε βοηθήσουν τα μαθήματα που έκανες ?

η συγκεκριμενη ειναι η 6s70mc-c και απο πισω ειναι τρεις ηλεκτρομηχανες yanmar. Κανενα μαθημα δε σε βοηθαει εκει μεσα εκτος απο την ορεξη για πολυ εως υπερβολικη δουλεια και η ορεξη για μαθηση. καπου ειδα ωραρια για δοκιμους. Μες στα βαπορια ωραρια δεν υπαρχουν οταν εχεις δουλεια (και συνηθως ο μηχανικος εχει) για οποιονδηποτε. Στο επαγγελμα μπαινεις μονο απο ΑΕΙ , ΤΕΙ μηχανολογιας και ΑΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.