Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβή για αλλαγή χρήσης από κατάστημα σε κατοικία


Recommended Posts

Συνάδελφοι καλημέρα και καλή εβδομάδα. Είμαι νέα μηχανικός και ζητώ κάποιος να με κατευθύνει στα βασικά για το εξής ζήτημα.

Η άδεια του ακινήτου εκδόθηκε το 1989 για κατοικία στον όροφο, κατάστημα στο ισόγειο και αποθήκη στο υπόγειο. Ο ιδιοκτήτης θέλει να μετατρέψει το ισόγειο κατάστημά (85m2) που λειτουργούσε μέχρι στιγμής εκεί σε κατοικία και να συμπεριλάβει σε αυτή πλέον και το υπόγειο (40 m2) . H κατοικία του ορόφου ανήκει σε άλλον ιδιοκτήτη και διατηρείται ως έχει. Σημειωτέον ότι το υπόγειο δεν είχε αποπερατωθεί πλήρως (με άλλα λόγια έμεινε "γιαπί") και ότι το ακίνητο βρίσκεται στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης. Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να εκδοθεί η άδεια αλλαγής χρήσης; Πώς μπορώ να υπολογίσω τις αμοιβές για τη συγκεκριμένη εργασία; Χρειάζεται να αγοράσω κάποιο πρόγραμμα; Και τέλος, πριν υπολογίσω όλα τα παραπάνω, πώς μπορώ να δώσω μία γενική ιδέα για τα κόστη στον ιδιοκτήτη, όπως μου ζήτησε;

Δεκτές όλες οι διορθώσεις σας ακόμα στα εκφραστικά μέσα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 27
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Όσον αφορά στην αλλαγή χρήσης του ισογείου από κατάστημα σε κατοικία, αυτό θα μπορούσε να γίνει, εφόσον δεν το είχε μετατρέψει ήδη σε κατοικία. Γιατί, πηγαίνοντας στην Πολεοδομία της περιοχής σου με ένα φάκελο άδειας για αλλαγή χρήσης, θα σου ζητήσουν φωτο όλων των πλευρών του υπάρχοντος. Οπότε, τί θα τους δείξεις? Φαντάζομαι ότι οι όψεις σου έχουν αλλάξει σε σχέση με την άδεια του καταστήματος του '89. Εννοώ, δηλαδή, ότι για να το έχει κάνει κατοικία, θα έχει κάνει και την ανάλογη διαμόρφωση που απαιτεί η κατοικία, υπνοδωμάτια, κουφώματα, κ.λ.π. Επίσης, αν έχει περάσει κι από ΕΠΑΕ, που μάλλον έχει περάσει, ως κατάστημα, τότε...δεν νομίζω να μπορέσεις να περάσεις με αλλαγή χρήσης.