Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ

Δελτίο Αποστολής Σκυροδέματος

Recommended Posts

cna δεν έχει λογική αυτό που λες για ιδιωτικά έργα.

Διότι θα σου πει ο ιδιοκτήτης "στείλτα και για έλεγχο, πλήρωσε και το κόστος"...

Αλήθεια τι μπορεί να κάνει ο επιβλέπων αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να πάρει δοκίμια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

erling γι αυτό αναφέρθηκα πιό πάνω ειδικά για τους κατασκευαστές δημοσίων έργων. Στα ιδιωτικά η κατάσταση διαφοροποιείται σαφώς αν και πάλι υφίσταται η εντολή λήψης δοκιμίων. Τουλάχιστον ακόμα και σε σχέδια στατικών ιδιωτικών έργων αναγράφεται εντολή λήψης δοκιμίων. Ασχέτως βέβαια που κανείς δεν μπαίνει στον κόπο με αποτέλεσμα κανείς να μην είναι 100% σίγουρος για το σκυρόδεμα που τοποθετείται...

 

(EDIT) Στο ερώτημα για την αρνητική άποψη του ιδιοκτήτη, αν συμβεί το παραμικρό στην φέρουσα κατασκευή και αποδειχθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κακή ποιότητα σκυροδέματος ποιός θα κάτσει στο σκαμνί; Ο ιδιοκτήτης ή ο επιβλέπων μηχανικός;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλήθεια τι μπορεί να κάνει ο επιβλέπων αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να πάρει δοκίμια?

 

Δεν υπογράφεις για ρεύμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πας στην Πολεοδομια και ζητας διακοπη εργασιων. Παιρνεις καροτα και αν βγουν οι αντοχες συνεχιζεις. (Εν τω μεταξυ εχεις παιξει μπουνιες με τον ιδιοκτητη)

 

Παντως εχω διαβασει και την αποψη οτι αν τεκμηριωσεις οτι εδωσες την εντολη δεν εχεις ευθυνη για την ποιοτητα. Γι αυτο και την γραφουμε παντα πανω στα εγκεκριμενα σχεδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

avgoust αυτό που λες αναφέρεται στον μελετητή ο οποίος δίνει την εντολή στον επιβλέποντα μηχανικό ουσιαστικά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτός των λύσεων που αναφέρθηκαν παραπάνω,

 

Λύση x.

Τη γράφεις στο ημερολόγιο έργου.

Βάζεις τον ιδιοκτήτη να υπογράψει μια υπεύθυνη δήλωση ότι έλαβε γνώση και ότι με ευθύνη του ιδίου και μόνο δεν πήρες δοκίμια και τον πηγαίνεις στο αστυνομικό τμήμα για θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Λύση x+1.

Τίποτα. Δεν ασχολείσαι με επιβλέψεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μη μαλώνεις συνέχεια με ιδιοκτήτες, εργολάβους, συνεργεία, για να μη φέρεις την ευθύνη εφόρου ζωής, για να μην σε τρέχουν σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος γιατί δε σε σηκώνει το κλίμα στην Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολύ ενδιαφέροντα τα οσα γράφτηκαν!

 

περί ποιότητας σκυροδέματος οταν κοιτάς να κλείσεις συμφωνία με μια εταιρεία παρασκευής σκυροδέματος τους λεω:

 

είσαστε πιστοποιημένη εταιρεία?

 

για φέρτε μου το iso πουλέει οτι είσαστε πιστοποιημένη για τη συγκεκριμένη ποιότητα.

 

αυτό οσων αφορά την ποιότητα

 

( καθώς εργάζομαι σε εταιρεία που ασχολείται με την αντιπαροχή και μας ενδιαφέρει η διαφήμιση αυτό το πιστοποιητικό μαζί με τα τεστ αντοχών των δοκιμίων και τα πιστοποιητικά παραλαβής απο το χάλυβα τα βάζουμε στο φάκελο της πολυκατοικίας σας διαφημιστικό ωστε να λέμε στο πελάτη οτι κοιτάχτε εμείς για την κατασκευή της πολυκατοικίας αυτής χρησιμοποιήσαμε πιστοποιημένα υλικά !!!!)

 

τώρα περι δελτίων αποστολής:

 

θα εχει ενδιαφέρων να συγκρίνει κανείς δελτία αποστολής απο διαφορετικές εταιρείες και να δει τι γράφει καθεμία απο αυτές!!!!

 

ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

 

εγω μια μόνο συμβουλή εχω να δώσω:

 

προτιμάτε εταιρείες που το δελτίο αποστολής είναι μηχανογραφημένο!!!!!

 

καθώς αυτό το δελτίο είναι απο τον υπολογιστή είναι δύσκολο εως απίθανο να αλλάξουν τα στοιχεία που αφορούν τα στοιχεία του σκυροδέματος που μεταφέρεται ( ποσότητα κ.τ.λ.)

 

επιμένω σε αυτό γιατί τα χειρόγραφα αλλάζουν οποτε θέλουμε!!!!

 

αυτό που πάντα ελέγχω πέρα απο τη ποιότητα είναι η ΩΡΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ!!!

 

ξέρω πότε φορτώθηκε η βαρέλα και αν εχει αργήσει ωστε να την στείλω πίσω!!!

 

( προσοχή ολα πρέπει να είναι μηχανογραφημένα οχι τα μισά!!!)

 

για να καταλάβετε οτι δεν μπορούν να επέμβουν στον υπολογιστή οταν η βαρέλα είναι υπέρβαρη και είναι φορτωμένη με παραπάνω κυβικά μου στέλνουν 2 δελτία αποστολής!!!!

 

δηλαδή δεν μπο΄ρούν να γράψουν στο δελτίο ( απο τον υπολογιστή) οτι εχουν 8 κυβικά ενω στη πραγματικότητα να εχουν φορτωμένα 9

 

φυσικά τη τροχαία δείχνουν μόνο το ενα δελτίο με τα πολλά κυβικά (8-)

 

 

και πάλι αυτό με τα 2 δελτία γίνεται στις μικρές εταιρείες, οι μεγάλες δε παίζουν με τέτοια πράγματα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

και κάτι ακόμα!!!

 

στο κάτω μέρος του δελτίου υπάρχουν οι παρατηρήσεις!!!

 

 

εγω το χρησιμοποιώ πάντα

 

αναφέρω τι ωρα έφτασε η βαρέλα, εαν έβαλα ρευστοποιητή, πόσο και ποια μάρκα, εαν πήρα δοκίμια, πόσα, κωδικό δοκιμίων ωστε εαν εχω προβλημα με την αντοχή των δοκιμίων να ξέρω απο ποια βαρέλα είχα το πρόβλημα!!!

 

φυσικά και ακόμα εχετε πρόβλημα με τη πρέσσα ή με τους οδηγούς με τις βαρέλες να το γράφετε εκεί ωστε οταν επιστρέφουν οι οδηγοί να τους περνάνε ενα φορματ και την επόμενη φορά που θα ερθουν αν δείτε πως θα σας συμπεριφέρονται!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μία παρατήρηση μόνο προς αποφυγή συγχύσεων. Το ISO 9001 δεν πιστοποιεί την ποιότητα του τελικού προϊόντος αλλά το αν η διαδικασία παραγωγής ακολουθεί κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο οργάνωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μία παρατήρηση μόνο...

Η πιό σημαντική και έτσι παραμυθιάζουνε τους πελάτες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.