Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κόστη-Αμοιβές Κόστος σκυροδέματος κατηγορίας c20/25


papis77

Recommended Posts

Χαιρεται , θα ηθελα να μαθω ποιο ειναι το κοστος ανα m3 μπετού c20/25 και την ανάλυση του , για εργο 200 κυβικων στην Αττικη , Β.Προαστεια.

Ευχαριστω.

 

 

Παρατήρηση: Χρησιμοποιείστε σωστή ορθογραφία και τόνους, τόσο στους τίτλους των θεμάτων όσο και στο κείμενο των δημοσιεύσεων.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής!

Ευχαριστώ, terry

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να έχεις μια ιδέα απο τα τιμολόγια του ΑΤΟΕ, για έργο προϋπολογισμού κάτω απο 2.000.000€

Άρθρο: 32.01.05

Κατασκευές από σκυρόδεμα κατηγορίας C20/25 με χρήση αντλίας ή πυργογερανού

(Ουσιαστικά περιλαμβάνει τα εργατικά όχι όμως τους ξυλότυπους και τον οπλισμό)

Κωδ, αναθεώρησης: ΟΙΚ 3215

Μονάδα μέτρησης: m3

Τιμή: 120,00 €

 

Αναλυτικό:

 

Προμήθεια, μεταφορά επί τόπου, διάστρωση και συμπύκνωση σκυροδέματος με χρήση αντλίας ή πυργογερανού

 

Παραγωγή ή προμήθεια και μεταφορά επί τόπου του έργου σκυροδέματος οποιασδήποτε κατηγορίας ή ποιότητος, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Τεχνολογίας Σκυροδέματος (ΚΤΣ), με την διάστρωση με χρήση αντλίας σκυροδέματος ή πυργογερανού και την συμπύκνωση αυτού επί των καλουπιών ή/και λοιπών επιφανειών υποδοχής σκυροδέματος, σύμφωνα με την μελέτη του έργου, χωρίς την δαπάνη κατασκευής των καλουπιών.

 

Στην τιμή περιλαμβάνονται:

 

α. Η προμήθεια, η μεταφορά από οποιαδήποτε απόσταση στη θέση εκτέλεσης του έργου, του σκυροδέματος εφόσον πρόκειται για εργοστασιακό σκυρόδεμα ή η προμήθεια, φορτοεκφόρτωση όλων των απαιτούμενων υλικών (αδρανών, τσιμέντων, νερού) για την παρασκευή του σκυροδέματος, εφόσον το σκυρόδεμα παρασκευάζεται στο εργοτάξιο (εργοταξιακό σκυρόδεμα), οι σταλίες των αυτοκινήτων μεταφοράς αδρανών υλικών και σκυροδέματος, η παρασκευή το μίγματος και η μεταφορά του σκυροδέματος στο εργοτάξιο προς διάστρωση.

 

Επισημαίνεται ότι στην τιμή ανά κατηγορία σκυροδέματος συμπεριλαμβάνεται η δαπάνη της εκάστοτε απαιτούμενης ποσότητας τσιμέντου για την επίτευξη των προβλεπομένων χαρακτηριστικών (αντοχής, εργασίμου κλπ) υπό την εφαρμοζόμενη κοκκομετρική διαβάθμιση των αδρανών κατά περίπτωση. Σε ουδεμία περίπτωση επιμετράται ιδιαίτερα η ενσωματούμενη ποσότητα τσιμέντου στο σκυρόδεμα.

 

Η απαιτούμενη κοκκομετρική διαβάθμιση των αδρανών και η περιεκτικότητα σε τσιμέντο για την επίτευξη της ζητούμενης χαρακτηριστικής αντοχής του σκυροδέματος καθορίζεται εργαστηριακά με δαπάνη του Aναδόχου.

 

β. Τα πάσης φύσεως πρόσθετα (πλήν ρευστοποιητικών και επιβραδυντικών πήξεως) που προβλέπονται από την εγκεκριμένη, κατά περίπτωση, μελέτη συνθέσεως, επιμετρώνται και πληρώνονται ιδιαιτέρως.

 

γ. Η δαπάνη χρήσεως δονητών μάζας ή/και επιφανείας και η διαμόρφωση της άνω στάθμης των σκυροδοτουμένων στοιχείων (τελικής ή προσωρινής), σύμφωνα με τα καθοριζόμενα στην μελέτη του έργου αναφορικά με την ποιότητα και τις ανοχές του τελειώματος.

 

δ. Συμπεριλαμβάνεται επίσης ανηγμένη η δαπάνη σταλίας των οχημάτων μεταφοράς του σκυροδέματος (βαρέλας), η δαπάνη μετάβασης επί τόπου, στησίματος και επιστροφής της πρέσσας σκυροδέματος και η περισυλλογή, φόρτωση και απομάκρυνση τυχόν υπερχειλίσεων σκυροδέματος από την θέση σκυροδέτησης.

 

ε. Δεν συμπεριλαμβάνεται η πρόσθετη επεξεργασία διαμόρφωσης δαπέδων ειδικών απαιτήσεων (λ.χ. βιομηχανικό δάπεδο).

 

Οι τιμές έχουν εφαρμογή σε πάσης φύσεως κατασκευές από σκυρόδεμα, εκτός από κελύφη, αψίδες και τρούλους.

 

Επιμέτρηση ανά κυβικό μέτρο κατασκευασθέντος στοιχείου από σκυρόδεμα, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες από την μελέτη διαστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gousgouni, η παραπάνω τιμή ΑΤΟΕ περιλαμβάνει στην πράξη την τιμή της προμήθειας και την τιμή του καλουπιού, έτσι; Δηλαδή σαν να λέμε: 70+50=120

Καλά τα λέω ή μου ξεφεύγει κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Αρνητικό, είναι μόνο προμήθεια - διάστρωση. Οι ξυλότυποι είναι άλλο άρθρο. Η τιμή είναι προ ΦΠΑ, άνευ εργολαβικού οφέλους - απρόβλεπτων, επιδεκτική εκπτώσεως.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή είναι ρεαλιστική, περιλαμβάνει ασφάλιση και παράπλευρα κόστη (εργοδηγό, ΜΑΠ κλπ). Απλά είναι μακρυά από την λογική των ιδιωτικών έργων και δεν εξυπηρετεί τον κατασκευαστή που έχει συνηθίσει να εργάζεται στα λογιστικά αλλιώς...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.