Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συντελεστής εσωτερικής πίεσης cpi κατά EC1


 

Recommended Posts

arxrts ο ΕC1 αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρέπει να λαμβάνεται μαζί με την εξωτερική πίεση και η εσωτερική.

 

Επίσης η εσωτερική πίεση μπορεί να αντιστρέψει την εξωτερική πίεση, δηλαδή η τελική συνισταμένη να είναι προς τα κάτω, οπότε τότε μαζί με το χιόνι....Κατέβασε το σχετικό excel να δεις

 

Στην σχολή και εμείς κάναμε τα δικά μας για λόγους απλότητας.

 

Από συζήτηση με καθηγητή που έχει ασχοληθεί με το θέμα (ίσως και ο μόνος στην Ελλάδα) θα σου πω ότι μου είπε ότι την περίπτωση των κλειστών κουφωμάτων πρέπει να την λαμβάνουμε με τις 2 ακραίες τιμές που αναφέρει ο EC1, είτε μας αρέσει, είτε όχι.

 

Θα μπουν όλα σε τάξη όταν καταργηθεί το ΦΕΚ και ισχύσει μόνο ο EC1, είτε είναι σωστός, είτε έχει λάθη ήείναι υπερβολικός

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 31
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Συμφωνώ πως πρέπει να συνυπολογίζεται η εσωτερική και εξωτερική πίεση σαν μια εννιαία φόρτιση αλλά εφόσον υπάρχουν κατά την γνώμη μου.

 

Αν δεις τον τύπο της πίεσης ταχύτητας αιχμής, που δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από καθαρή φυσική, καταλαβαίνεις ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχει ταχύτητα δεν υπάρχει πίεση.

 

Πιστεύω πως το σχήμα 6.13 στην σελίδα 106 στο βιβλίο του Ερμόπουλου (το οποίο υπάρχει και στον EC1) δεν φτάνει τυχαία μέχρι μ=0.33.

 

Το γεγονός ότι ένα πρόγραμμα βγάζει μια τιμή για μ=0 μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη μιας εντολής if στον κώδικα από άνθρωπο που ή δεν πρόσεξε ή δεν ήξερε τι κώδικα συντάσει.

 

Πάντως από φυσική δεν στέκει, είναι σαν να ελέγχεις έναν ελκυστήρα για λυγισμό.

 

Η μόνη περίπτωση που μπορώ να φανταστώ είναι να το έχουν βάλει στον κανονιμό ως πρόσθετη ασφάλεια προς ατέλειες που καθιστούν την κάθε στέγη μη κλειστή.

 

Σε τέτοια περίπτωση θα έπρεπε να εξηγούν, όπως θεωρούμε και πλάγιο φορτίο για ατέλειες από την καρακόρυφο κτλ κτλ, γιατί αυτή την στιγμή κατά αυτόν τον τρόπο καταρρίπτεται η φυσική.

 

Από εκεί και πέρα οι συντελεστές cpe και cpi είναι μαγειρεμένη αεροδυναμική.

 

Όσο αφορά το άλλο σκέλος μπορεί να υπάρξει επαλληλία των δυο ανεμοπιέσεων και να είναι προς τα κάτω (κυρίως στην υπήνεμη πλευρά) αλλά για να σημβεί κάτι τέτοιο πρέπει όλα τα νούμερακια να έχουν συνομοτήσει εναντίον σου και επιπλέον να είναι αυτή η καθοριστική δράση συν το χίονι είναι τραβηγμένο.

Τέλος αν το χίονι έχει μεταβάλλει την γεωμετρία της κατασκευής πρέπει να υπολογίσεις cp εκ νέου! τρέχα γύρευε! και στην τελική ποιος είναι σε θέση να κάνει κάτι τέτοιο;

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.