Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σύστημα Τηλεματικής για λεωφορεία και τρόλεϊ


Engineer

Recommended Posts

Σύστημα Τηλεματικής για λεωφορεία και τρόλεϊ μέσω ΣΔΙΤ θα εφαρμόσει ο ΟΑΣΑ.

 

Οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των λεωφορείων και τρόλεϊ σε φωτεινό πίνακα σε κάθε στάση, στο κινητό τους τηλέφωνο ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

 

Πράσινο φως δόθηκε για την έναρξη διαγωνιστικής διαδικασίας για το έργο της τηλεματικής στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, κατόπιν στενής συνεργασίας της Γενικής Γραμματείας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, της Ειδικής Γραμματείας ΣΔΙΤ και της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

 

Προβλέπεται επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου απ’ όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.

 

Πηγή και πλήρες άρθρο: government.gov.gr

Link to comment
Share on other sites

πολυ χρήσιμο να μας πληροφορούν πως το λεωφορείο θα έρθει σε καμμια ώρα

οπότε να το κόψουμε με τα πόδια

 

ε ρε μάσα που έχει να γινει !!!! :evil:

 

όπως στον ΗΣΑΠ που τα έχουν εδώ και 6 μήνες και δεν τα δοκιμάσαν καν να δουν αν ανάβουν

Link to comment
Share on other sites

πολυ χρήσιμο να μας πληροφορούν πως το λεωφορείο θα έρθει σε καμμια ώρα οπότε να το κόψουμε με τα πόδια

 

Γιατί το ειρωνεύεσαι? Δε νομίζω πως έχεις δίκιο. Αν εφαρμοστεί σωστά, θα είναι τεράστια εξυπηρέτηση για το επιβατικό κοινό. Σου έχει τύχει να είσαι σε στάση καταχείμωνο μέσα στο κρύο και στη βροχή, και να μην ξέρεις πότε θα 'ρθει το λεωφορείο?

 

Για τις οθόνες στις στάσεις δεν έχω καμιά ελπίδα (θα βανδαλιστούν σε ελάχιστο χρόνο) όμως η ενημέρωση από το κινητό θα εξυπηρετήσει. Φυσικά το σύστημα χρειάζεται συντήρηση (αντικατάσταση GPS που χαλάνε, κλπ) διαφορετικά θα εχρηστευτεί σύντομα. Ελπίζω να λειτουργήσει σύντομα και σωστά, μπας κι αποκτήσουμε αξιόπιστες συγκοινωνίες.

 

Από το site του ΗΛΠΑΠ βλέπω ότι υπήρξε ενδιαφέρον http://www.athens-trolley.gr/anakoinwseis_detail.php?id_ana=56

Άντε να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

όταν περιμένω το τραμ και μου λεει πως θα έρθει σε 30 λεπτά τι κερδίζω;

 

εγώ απαιτώ να έρχεται στην ώρα του όχι να μου λέει σε πόση ωρα θα έρθει

αν 10 λέπτο ανα 20 λεπτο ανα 30 λεπτό

 

ξέρεις πόσο θα κοστίσει κάθε τέτοιο πράγμα εγώ σου λεω 3.000/τεμ το λιγότερο

σε κάθε γραμμη αγόραζαν από ένα λεωφορείο

Link to comment
Share on other sites

ξέρεις πόσο θα κοστίσει κάθε τέτοιο πράγμα εγώ σου λεω 3.000/τεμ το λιγότερο σε κάθε γραμμη αγόραζαν από ένα λεωφορείο
Πιστεύω πως κάνεις λάθος.

http://www.athens-trolley.gr/pdf/exe_2010_09_27c.pdf

 

Με βάση την παραπάνω προκύρηξη, ο προϋπολογισμός του έργου θα είναι της τάξης των 300 χιλ. ευρώ (χωρίς πιθανές εκπτώσεις) για λειτουργία 2 χρόνων. Με τα λεφτά αυτά το πολύ-πολύ να αγόραζαν ένα ακόμα τρόλεϋ. Αντίθετα, το όφελος θα είναι τεράστιο, αφού μεταξύ άλλων, θα μειωθεί η πιθανότητα να περιμένεις 40 λεπτά, και να δεις 3 οχήματα να έρχονται το ένα πίσω από το άλλο. Όλα αυτά φυσικά αν λειτουργήσουν το σύστημα σωστά και δεν το αφήσουν να απαξιωθεί. Αντιγράφω από την προκήρυξη:

 

[...]

Με το εν λόγω έργο επιτυγχάνεται η παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών:

· Δυνατότητα προγραμματισμού στην κίνηση των οχημάτων

· Εντοπισμό της θέσης των οχημάτων

· Δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας τους προπορεία ή βραδυπορεία σύμφωνα με το

προγραμματισμένο δρομολόγιο

· Μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του ελέγχου στην κάθε περιοχή

· Άμεση απόκριση συνεργείων σε περιπτώσεις βλάβης ή ακινητοποίησης οχήματος

 

Η παρακολούθηση των δρομολογίων και των οχημάτων θα γίνεται με μορφή παροχής υπηρεσίας χωρίς να απαιτείται εξοπλισμός στα γραφεία του ΗΛΠΑΠ. Για τον λόγο αυτό οι προσφερόμενες εφαρμογές θα πρέπει να είναι διαθέσιμες προς τους χρήστες του ΗΛΠΑΠ μέσω Internet.

 

Η παρακολούθηση και η διαχείριση των οχημάτων θα πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο μέσα από αποτύπωση σε ψηφιακό χάρτη και σε προσομοίωση της κάθε γραμμής.

Η κάθε γραμμή θα είναι εμπλουτισμένη με πρόσθετη πληροφορία ( κατεύθυνση – στάσεις – αποστάσεις κ.λ.π)

 

Θα υπάρχει δυνατότητα αποτύπωσης των οχημάτων της γραμμής ανά κατεύθυνση με κατάλληλο σύμβολο και χρώμα ανάλογα με τον προορισμό και την βραδυπορεία ή προπορεία σχετικά με το προγραμματισμένο δρομολόγιο

 

Απολογιστικά θα υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης στοιχείων εκτέλεσης δρομολογίων των οχημάτων , γραμμών κ.λπ. με χρόνους εκτέλεσης και αποκλίσεις από τον προγραμματισμό.

[...]

Link to comment
Share on other sites

καλα θα ρωτήσω μια γνωστή μου στο Δήμο Βύρωνα να μου ξαναπέι πόσο κοστίσε το τεμάχιο για τη δημοτική συγκοινωνια

 

Αντίθετα, το όφελος θα είναι τεράστιο, αφού μεταξύ άλλων, θα μειωθεί η πιθανότητα να περιμένεις 40 λεπτά, και να δεις 3 οχήματα να έρχονται το ένα πίσω από το άλλο.

πάντως στο τραμ 2 μαζεμένα έρχονται !!!

τώρα πως και γιατί, τι να σου πω

Link to comment
Share on other sites

πάντως στο τραμ 2 μαζεμένα έρχονται !!!

τώρα πως και γιατί, τι να σου πω

 

Έρχονται 2 μαζεμένα το βράδυ, όταν περιμένεις στο Φάληρο κι έρχεται το ένα από Σύνταγμα και το άλλο από Βούλα. Φυσικά χαζομάρα κάνουν, θα μπορούσαν να τα ρυθμίσουν καλύτερα, όμως σπάνια γίνεται με τραμ της ίδιας γραμμής, π.χ. όταν περιμένεις στη Νέα Σμύρνη.

Link to comment
Share on other sites

Θεσσαλονίκη πάντως που λειτουργουν πληροφοριακές πινακίδες για την ώρα άφιξης των αστικών,

μετά από 2-3 χρόνια που λειουργούν, ζούν ακόμη και σας λέω πως όντως είναι πολύ χρήσιμες!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.