Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βόθρος


Recommended Posts

Καλημέρα σας, για την κατασκευή βόθρου χρειάζονται δικαιολογητικά ;

Επίσης σε περίπτωση που τον έχεις ήδη κατασκευάσει υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση με αυθαιρεσία ; Έψαξα για να βρω τρόπο να τον δείξω στα χαρτιά ώστε να μην είμαι παράνομος (αν είμαι ) αλλά ο μηχανικός δεν μου απάντησε κάτι συγκεκριμένο.

Γενικός τι ισχύει στο θέμα του βόθρου.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικώς.

Link to comment
Share on other sites

O βόθρος βγαίνει μαζί με την οικοδομική άδεια του εκάστοτε κτιρίου (κατοικία, κατάστημα....) και με προδιαγραφές της εκάστοτε χρήσης ... μήπως έχει παραλείψει να το συμπεριλάβει στην άδεια ??? (συμβαίνει καμία φορά, έχει συμβεί και σε μένα - το αμέλησε και ο ελεγκτής της πολεοδομίας) ...

 

Αν όντως το έχει ξεχάσει ο μηχανικός - και έχει κλείσει η άδεια τότε αναγκαστικά βγάζεις άδεια μόνο για το βόθρο ...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση και ευτυχώς η άδεια δεν έχει λήξη οπότε ,αν δεν κάνω λάθος, με μια προσθήκη θα είμαι εντάξει νομίζω.

Επίσης στην περιοχή που μένω ήδη άρχισε να κατασκευάζετε δίκτυο αποχέτευσης οπότε ο βόθρος θα έχει ημερομηνία λήξης.

Ακόμα μια ερώτηση να κάνω : σε περίπτωση που μου κάνουν καταγγελία (γείτονες) μπορώ να πάω στην πολεοδομία και να ζητήσω τα σχέδια του γείτονα ώστε να δω αν αυτός έχει εμφανίσει τον βόθρο του ώστε να ανταποδώσω το κτύπημα που μου έδωσε ;

Link to comment
Share on other sites

1 μ νομίζω είναι όταν ο βόθρος είναι στεγανός (από οπλισμένο σκυρόδεμα) αν είναι απορροφητικός σίγουρα θέλει παραπάνω .... (μου διαφεύγει αυτή την στιγμή πόσο)

Link to comment
Share on other sites

1 μέτρο ο σητπικός ή στεγανός και 2 μέτρα ο απορροφητικός από όρια οικοπέδου και θεμελίωσης.

 

Παρατήρηση: Αν το κτήριο είναι ισόγειο δεν απαιτείται μελέτη αποχέτευσης επομένως και μελέτη βόθρων.

Link to comment
Share on other sites