Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί αυθαιρέτων και ΓΟΚ: Ερώτηση προς μηχανικούς - υπέρβαση στάθμης υπογείου


Recommended Posts

Παιδια γεια σας..

στο παρακάτω σχήμα εμφανίζεται το σπίτι που φτιάχνουμε. Υπάρχει παράβαση στα ύψη που έχω δώσει? Εαν ναι, πρέπει να περάσω ΕΠΑΕ?

το επίπεδο είναι επικλινές

( δεν είμαι μηχανικός )

ΥΣ Απαντήστε όσο ποιο γρήγορα γίνεται

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

post-4331-131887203185_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 33
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Sorry παιδιά,

βασικά ζητάω μια δεύτερη γνώμη..Η πολεοδομία μας σταμάτησε λόγο καταγγελίας απο γείτονα και ο πραγματογνώμονας που έφερε ο γείτονας επέδειξε παράβαση στο 4,20. Είναι παράβαση?

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι θα ενοχλήσει αν απλώς αναφέρουμε τον ορισμό του υπογείου κατά ΓΟΚ;

 

Εαν τίθεται τέτοιο θέμα μπορείς να μου στείλεις p.m! Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα σε αυτή τη περίπτωση!

 

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση..

Link to comment
Share on other sites

ΓΟΚ85/Άρθρο 2, Ορισμοί:

24. Υπόγειο είναι ο όροφος ή τμήμα ορόφου, του οποίου η οροφή βρίσκεται έως 1,50 m ψηλότερα από την οριστική στάθμη του εδάφους.

 

Αυτό σημαίνει ότι μόνο ένα τμήμα του τμήματος που αναφέρεις ως υπόγειο είναι όντως υπόγειο κατά ΓΟΚ. Βέβαια εάν στην άδεια το τμήμα του υπογείου που η οροφή του εξέχει πλέον του 1,50 μέτρου προσμετράται στο συντελεστή δόμησης και δεν χαρακτηρίζεται υπόγειος χώρος τότε δεν έχεις πρόβλημα. Αλλά αυτό το ερώτημα μπορεί να στο απαντήσει μόνο ο μηχανικός σου που έχει στη διάθεσή του όλα τα στοιχεία.

Link to comment
Share on other sites

Αφού είσαι στο στάδιο της κατασκευής, το μόνο που δείχνει την παρανομία είναι η συσχέτιση εγκεκριμένων σχεδίων με πραγματικότητα.

Αν δεν κατασκευάζεις αυτό που λέει η οικοδομική άδεια αλλά κάτι άλλο, τότε ναι είσαι παράνομος.

Ο μηχανικός γνωρίζει αυτό που κατασκευάζεις?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο