Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ηλεκτρολογικές μελέτες - νέος μηχανικός


Recommended Posts

Καλησπέρα!

 

Είμαι νέος μηχανικός (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ) και τον επόμενο μήνα θα δώσω τις εξετάσεις για εγγραφή στο ΤΕΕ, οπότε και θα αρχίσω να ασκώ το επάγγελμα.

Ενδιαφέρομαι αρχικά να κάνω ηλεκτρολογικές μελέτες για οικίες.

 

Υπάρχουν όμως 3 θέματα:

 

1) Πού θα βρω πρότυπα ηλεκτρολογικών μελετών, ώστε να ξέρω τι πρέπει να μελετήσω και να συμπεριλάβω στη μελέτη; Υπάρχει τυποποίηση από το ΤΕΕ ή υπάρχει ελευθερία ως προς το τι θα έχει η μελέτη;

2) Σε επίπεδο γνώσεων, τι πρέπει να μελετήσω για να είμαι σίγουρος πως δεν θα κάνω λάθη στη μελέτη; Στο Πολυτεχνείο μας έμαθαν κάποια πράγματα, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως αν κάνω τώρα μια μελέτη, δεν θα κάνω κάποιο λάθος.

3) Σε διαδικαστικό επίπεδο, μετά την εγγραφή μου στο ΤΕΕ, χρειάζεται να κινήσω και άλλες διαδικασίες για να μπορώ να κάνω μια μελέτη; Επίσης, απαιτείται σφραγίδα;

 

Όπως καταλαβαίνετε, ακόμα και αν βρω κάποια οικεία για ηλεκτρολογική μελέτη, δεν γνωρίζω από πού να ξεκινήσω, οπότε οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα είναι χρήσιμες για να έχω μια πρώτη εικόνα.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ηλεκτρολογικές μελέτες για οικίες....βλέπεις το όλο θέμα υπερβολικά περιορισμένα.

 

Στην πράξη κανείς δεν θα σου ζητήσει να κάνεις ηλεκτρολογικά οικίας εκτός και αν πρόκειται για νέα πολεοδομική άδεια. Αν πρόκειται τώρα για νέα άδεια το ότι είσαι ηλεκτρολόγος δεν σημαίνει πως θα κάνεις μόνο τα ηλεκτρολογικά αλλά όλες τις Η/Μ μελέτες.

 

Από διαδικαστικά καλό είναι να πας να γραφτείς στα μητρώα ηλεκτρολόγων ΚΑΙ μηχανολόγων (πολυτεχνείου 4 είναι αν δεν κάνω λάθος).

 

Τώρα για μελέτες πολεοδομίας (θα περιοριστώ στα ηλεκτρολογικά που ρωτάς και πολύ συνοπτικά) θες κατόψεις πίνακες τεχνική έκθεση και τους υπολογισμούς. Ο κανονισμός που εφαρμόζεται είναι ο ΕΛΟΤ HD 384.