Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
On 6/10/2025 at 9:37 ΜΜ, dimarkos said:

.... Δεν μπορεί πχ κατά την σύσταση ένα διαμέρισμα να πάρει 2 θέσεις, και ένα άλλο καμία;

Σου έχει τύχει ποτέ για 4 πχ διαμερίσματα (περίπου ιδίου μεγέθους) να έχεις 4 θέσεις και να πάρουν μόνοι οι 2 από δύο θέσεις και οι άλλοι τίποτα?

Εγώ δεν το έχω πετύχει ποτέ ..... και είμαι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι 

Και

αυτό που ρωτάς έχει τεθεί ως ζητούμενο ή είναι απλά απορίες φαντασίας?

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Μπορεις να αποδοσεις  οπου θελεις και οσες θεσεις.

Πλην ομως το διαμερισμα που δεν θα παρει θα ειναι "μειονεκτικο"

 

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

#didonis το σενάριο είναι απολύτως ρεαλιστικό, σε πρόσφατη οικ. άδεια (2023) και με μετεγγραμμένη Σ.Ο.Ι.

#dimitris GM σε ευχαριστώ πολύ. Τυχαίνει κάποιες φορές να έχεις μία ιδιοκτησία 35τ.μ. και άλλη μία 145,00τ.μ., οπότε δεν είναι πολύ ''άδικο'' ο μεν να πάρει μηδέν και ο άλλος 2 θέσεις. Σε κουβέντα με συμβολαιογράφο μου είχε επιβεβαιώσει ότι νομικά δεν υπάρχει κώλυμα. 

 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Προφανώς η οικοδομή δεν διέπεται από τις διατάξεις του ΠΔ 111/04. Αλλιώς, θα έπρεπε κάθε διαμέρισμα να έχει θέση στάθμευσης.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας, 

Έχω αναλάβει ένα ακίνητο στο Χαλάνδρι το οποίο χτίστηκε ως μονοκατοικία το 1984, στο διάγραμμα κάλυψης της οποίας αναγραφόταν ότι απαιτείται μια θέση στάθμευσης, την οποία έδειχναν σε κλειστό γκαράζ στο ισόγειο. Δεν έχω διάθεσιμη κάποια συμβολαιογραφική δέσμευση για τη θέση αυτή. Μερικά χρόνια μετά έκαναν σύσταση οριζοντιών και το γκαράζ το έκαναν ανεξάρτητη οριζόντια με χιλιοστά, χωρίς να είναι παρακολούθημα κάποιας ιδιοκτησίας. Εγώ τώρα που καλούμαι να βγάλω άδεια για προσθήκη καθ' ύψος πώς αντιμετωπίζω αυτή τη θέση στάθμευσης που όριζε η παλιά άδεια; θα θεωρήσω ότι οι απαιτούμενες θέσεις ήταν καλυμμένες και θα ασχοληθώ μόνο με την προσθήκη ή θα πρέπει να την δεσμεύσω σε κάποια οριζόντια; 

Δημοσιεύτηκε
On 12/11/2025 at 4:56 ΜΜ, denia_s said:
  1. ...ως μονοκατοικία το 1984, στο διάγραμμα κάλυψης ....
  2. ..., χωρίς να είναι παρακολούθημα κάποιας ιδιοκτησίας. .....
  3. ...ή θα πρέπει να την δεσμεύσω σε κάποια οριζόντια; 
  1.  άρα προ ΓΟΚ 85. Σωστα?
  2. γιατί να ήταν παρακολούθημα το γκαράζ? ήταν σε πιλοτή
  3. σε διαδικασία "τακτοποίησης" γιατί να το δεσμεύσεις? (ξανά το ερώτημα, έχεις πιλοτή και θα βγάλεις μετά κάποια άδεια?)
Δημοσιεύτηκε
On 12/11/2025 at 9:27 ΜΜ, Didonis said:
  1.  άρα προ ΓΟΚ 85. Σωστα?
  2. γιατί να ήταν παρακολούθημα το γκαράζ? ήταν σε πιλοτή
  3. σε διαδικασία "τακτοποίησης" γιατί να το δεσμεύσεις? (ξανά το ερώτημα, έχεις πιλοτή και θα βγάλεις μετά κάποια άδεια?)

Σωστά είναι προ ΓΟΚ 85. Δεν έχει πιλοτή το ακίνητο, έχει ένα κλειστό γκαράζ στο ισόγειο, γιατί η αρχική οικοδομική άδεια αναφερόταν σε μονοκατοικία, αλλά μετά χωρίστηκε σε 3 οριζόντιες. Οπότε η απορία μου είναι τι έπρεπε να είχε γίνει με τη θέση στάθμευσης όταν έγινε η σύσταση.

Γιατί εγώ τώρα που θα βγάλω άδεια για προσθήκη καθ' ύψος, στον υπολογισμό των θέσεων στάθμευσης πώς θα αντιμετωπίσω το υφιστάμενο; 

Δημοσιεύτηκε

χμ.... πέστα απ την αρχή....

  1. Λοιπόν....  Δεν υπάρχει πιλοτή οπότε δεν υπήρχε ποτέ υποχρέωση η οποιαδήποτε θέση στάθμευσης να μη έχει χιλιοστά ή να είναι παράρτημα σε κάποια διηρήμενη.
  2. Στην τακτοποίηση για νομιμοποίηση τώρα θα βάλεις υπέρβαση Σ.Δ. αφού 95% η θέση στάθμευσης δεν είχε μετρήσει στον ΣΔ δόμησης και με την αλλαγή χρήσης ως οικία μετράει.
  3. Σε προσθήκη καθ ύψος σήμερα ανάλογα τις επιφάνειες και τα υπόλοιπα δεδομένα του ακινήτου, θα κάνεις τον έλεγχο το σύνολο των θέσεων στάθμευσης επί του συνόλου του κτηρίου που θα απαιτηθούν. Και ανάλογα θα προβλέψεις θέσεις στάθμευσης και συμβολαιογραφική πράξη ή δυνατότητα εξαγοράς 

 

Δημοσιεύτηκε
On 13/11/2025 at 9:40 ΠΜ, Didonis said:

χμ.... πέστα απ την αρχή....

  1. Λοιπόν....  Δεν υπάρχει πιλοτή οπότε δεν υπήρχε ποτέ υποχρέωση η οποιαδήποτε θέση στάθμευσης να μη έχει χιλιοστά ή να είναι παράρτημα σε κάποια διηρήμενη.
  2. Στην τακτοποίηση για νομιμοποίηση τώρα θα βάλεις υπέρβαση Σ.Δ. αφού 95% η θέση στάθμευσης δεν είχε μετρήσει στον ΣΔ δόμησης και με την αλλαγή χρήσης ως οικία μετράει.
  3. Σε προσθήκη καθ ύψος σήμερα ανάλογα τις επιφάνειες και τα υπόλοιπα δεδομένα του ακινήτου, θα κάνεις τον έλεγχο το σύνολο των θέσεων στάθμευσης επί του συνόλου του κτηρίου που θα απαιτηθούν. Και ανάλογα θα προβλέψεις θέσεις στάθμευσης και συμβολαιογραφική πράξη ή δυνατότητα εξαγοράς 

 

Καλημέρα σας! 

2. Όχι η θέση μετρούσε κανονικά στον Σ.Δ., είναι ξεκάθαρο στο διάγραμμα κάλυψης, γιατί πρόκεται περί κλειστού γκαράζ. Οπότε, δεν εξετάζω κάποια τακτοποίηση για υπέρβαση δόμησης. 

3. Αρά εσείς θεωρείτε ότι θα πρέπει να κάνω τον έλεγχο για όλο το κτίριο με βάση το άρθρο 3 του ΠΔ111/04? Γιατί αν υπολογίσω μόνο το εμβαδόν της προσθήκης όπως λέει το άρθρο θα πρέπει να προσθέσω μια θέση στάθμευσης. Την υφιστάμενη δεν πρέπει να την συμπεριλάβω όμως στη συμβολαιογραφική δέσμευση? 

Δημοσιεύτηκε (edited)

@denia_s η "πρόσφατη" όπως είπες άδεια αν είναι μετά το 85 και προ 2012 (που δεν είπες) είναι με ΓΟΚ85

Με ΓΟΚ 85 οι κλειστές θέσεις στάθμευσης δεν μετρούσαν Σ.Δ.

οπότε ή κάτι κατάλαβες λάθος ή κάτι περιγράφεις λάθος.

 

Το υφιστάμενη που αναφέρεις ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ αφού έχει αλλάξει χρήση.... σε χαρτί άδειας είναι υφιστάμενη όχι στο κτίριο.

Γιατί την θεωρείς υφιστάμενη. Δεν σε καταλαβαίνω 

 

Υ.Γ.

Εδιτ

λάθος μου. "Το πρόσφατη" σε κάποιο άλλο θέμα υπήρχε και μπερδεύτηκα μάλλον.

Edited by Didonis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.