Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοήθεια στα φορολογικά και στις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών.


Recommended Posts

Συνάδελφοι καλησπέρα,

 

Ήθελα τη βοήθειά σας γιατί έχω μπλεχτεί λίγο. Έκανα έναρξη τον Μάρτιο του 2011. Πρώτη φορά έκοψα απόδειξη παροχής υπηρεσιών για μια βεβαίωση ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες σε ένα μικρό διαμέρισμα τον Οκτώβριο. Το πρόβλημά μου είναι αρχικά ότι δε ξέρω αν έκοψα σωστά την απόδειξη. Είχα ζητήσει συνολικά 250 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Οπότε πάνω δεξιά έγραψα 250 ευρώ καθώς και κάτω στην αξία ολογράφως. Εκεί που αναγράφεται το σύνολο έβαλα 192,5 ευρώ (δηλαδή 250-23%ΦΠΑ) και στο ΦΠΑ 23% του 250 δηλαδή 57,5ευρώ. Νομίζω ότι τελικά τα έχω κάνει όλα λάθος. Γιατί από ότι καταλαβαίνω το 23% του ΦΠΑ είναι μόνο στην καθαρή αμοιβή και όχι επί όλου του ποσού.

Το δεύτερο πρόβλημά μου είναι τί μπορώ να κάνω τώρα αν είναι λάθος. Να κόψω καινούρια απόδειξη και να πάρω πίσω την παλιά?? Και στο βιβλίο τι πρέπει να γράψω??Να γράψω ότι κόπηκε η απόδειξη και είναι λάθος ή να αλλάξω απλά το νούμερο??

Επίσης δε ξέρω τι πρέπει να κάνω με την περιοδική δήλωση που πρέπει να κάνουμε τώρα μέχρι τις 20 του μήνα. Μέχρι τώρα κατέθετα μηδενικές δηλώσεις. Τώρα φαντάζομαι θα πρέπει να δηλώσω αυτά τα 250 ευρώ. Και δεν έχω καταλάβει αν πρέπει εγώ να δώσω κάποια χρήματα προκαταβολή παρακράτησης του φόρου ή τα δίνει κάποιος άλλος. Η απόδειξη έχει κοπεί σε ιδιώτη οπότε δε νομίζω οτι αποδίδει εκείνος το φόρο. Και αν το κάνει πρέπει να γυρίσω κάποια χρήματα πίσω,

Τέλος ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα έξοδα. Μέχρι τώρα έβαζα μηδενικά έξοδα παρόλο που είχαν τύχει διάφορες δουλειές που δε γίναν και δε πληρώθηκα για αυτέςκαι φυσικά είχα έξοδα για βενζίνες, εκτυπώσεις κτλ. Δε ξέρω αν θα έπρεπε να τα περνάω αυτά σε περιοδικές δηλώσεις ή στη φορολοφική δήλωση κατευθείαν. Και δεε ξέρω αν τώρα πρέπει να δηλώσω τα έξοδα που αντιστοιχούν σε αυτή τη δουλειά των 250 ευρώ ή όλα τα έξοδα που έχω... και που δυστυχως δε πληρώνω εγώ καθώς δεν έχω το εισόδημα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

@assimina

Καλό θα ήταν μα απευθυνθείς σε λογιστή

Παρόλα αυτά θα πρέπει να ξέρεις ότι απο την έναρξη επαγγέλματος θα πρέπει να ενημερώνεις το βιβλίο εσόδων εξόδων. ΄Διατηρείς γραφείο και που ? πληρώνεις ενοίκιο κλπ...

Όσο για τις αποδείξεις που κόβεις : επί της καθαρής αμοιβής πχ 100 ευρώ προσθέτεις 23 ευρώ ΦΠΑ (23% ) δηλαδή σύνολο απόδειξης 123 ευρώ.

Για αμοιβές από υπηρεσίες που δεν προκύπτουν από σύνταξη προϋπολογισμού βάσει νόμου δεν προκαταβάλεις φόρο.

Όμως για αμοιβές μέσω συστήματος αμοιβών ΤΕΕ , θα πρέπει να καταβάλεις και εισφορές ΤΣΜΕΔΕ κ ΤΕΕ.

Διάβασε σχετικά σχόλια στα posts

Τώρα για την περιοδική δήλωση ΦΠΑ Δ τριμήνου 2011 , θα πρέπεινα υποβάλεις δήλωση ΟΧΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ και να πληρώσεις το ΦΠΑ των 57,50 ευρώ που εισέπραξες από τον πελάτη .

Επίσης μην ξεχάσεις να υποβάλεις και συγκεντρωτική δήλωση ΦΠΑ για το 2011

 

To διπλότυπο που έκοψες έχει καλώς εφόσον έβαλες αμοιβή 192,50 κ ΦΠΑ 57,50 = 250,00

 

Επειδή βλέπω ότι είσαι άπειρη καλό είναι να συμβουλευτείς κάποιον πιο έμπειρο και φυσικά κάποιον λογιστή.

 

Υ.Γ.

 

Για τυχόν παραλλείψεις σου μέχρι τώρα έχεις δυνατότητα να υποβάλεις εκπρόθεσμες δηλώσεις.

Edited by venezia
Link to comment
Share on other sites

Ασημίνα το έχεις ξαναρωτήσει σε άλλο topic, περίμενε λίγο και θα λάβεις απάντηση.

Μην ανοίγουμε topic έτσι.

Ψάξε στο forum και θα βρείς αρκετά στο θέμα σου και προπάντων διάβασε τους κανόνες συμμετοχής και τις οδηγίες πάνω δεξιά.

Link to comment
Share on other sites

To διπλότυπο που έκοψες έχει καλώς εφόσον έβαλες αμοιβή 192,50 κ ΦΠΑ 57,50 = 250,00

 

Καθόλου καλώς δεν έχει! Για κάνε τις πράξεις... Τέλος πάντων απάντησα ήδη στο άλλο θέμα. Υπάρχουν και πολλά θέματα με αναλυτικότατες οδηγίες. Όρεξη για ψάξιμο (και για διάβασμα και αλλού) πρέπει να βρεθεί ούτως ή άλλως αλλιώς σε λογιστή και γρήγορα πριν γίνει ζημιά.

Link to comment
Share on other sites

tpang έχεις δίκιο ..

δεν έκανα τις πράξεις 192.50χ23%= 44.28 ο ΦΠΑ

Παρόλα αυτά με την εφορία δεν υπάρχει πρόβλημα που εισπράχτηκε περισσότερο ΦΠΑ δλδ 57.50 €

Θα αποδοθεί ΦΠΑ 57.50 € με την περιοδική δήλωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα. Είμαι νέα μηχανικός και βγάζω την πρώτη μου άδεια (κατεδάφισης). Έχω μπερδευτεί λίγο με τα φορολογικά. Θα μπορούσε κάποιος να μου πει όλα τα έντυπα που πρέπει να τυπώσω και πόσες φορές το καθένα; Έχω καεβάσει τη δοκιμαστική έκδοση ενός προγράμματος αμοιβών αλλά δυστυχώς δεν ξέρω ποια από όλα όσα έχει μέσα απαιτούνται...

Link to comment
Share on other sites

Παρόλα αυτά με την εφορία δεν υπάρχει πρόβλημα που εισπράχτηκε περισσότερο ΦΠΑ δλδ 57.50 €

Θα αποδοθεί ΦΠΑ 57.50 € με την περιοδική δήλωση.

 

Τώρα το είδα, τώρα σου απαντάω. Και βέβαια υπάρχει πρόβλημα! Πως θα αποδώσεις 57,50 με την περιοδική; Στην περιοδική συμπληρώνεις το καθαρό και ο ΦΠΑ υπολογίζεται με 23% αυτόματα! Δεν είναι δυνατό να επέμβεις και να βάλεις ό,τι ποσό θέλεις ως ΦΠΑ. Στο cent υπάρχει πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις. Άσε που θα το ξαναβρείς μπροστά σου στην εκκαθαριστική. Διορθώνεται/ακυρώνεται η ΑΠΥ σε τέτοια περίπτωση. Δεν τα αφήνουμε έτσι αυτά.

Edited by tpanag
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.