Μετάβαση στο περιεχόμενο

τα 7 απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός


Recommended Posts

τα συγχαρητήρια μου στον GEORGE MICHAEL για την απλή και περιεκτική απάντηση που έδωσε!!!

 

να προσθέσω οτι η σωστή δουλειά, η οποία ποτέ σε βάθος χρόνου δεν θα αμφισβητηθεί απο άλλο συνάδελφο ή ακόμα και δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα στον πελάτη μας είναι η καλύτερη διαφήμιση για εμας και ο καλύτερος τρόπος στο να αποκτήσουμε και νέους πελάτες. Το να προσφέρουμε λύσεις που απλα και πρόσκαιρα θα ικανοποιήσουν τον πελάτη μας είναι τελικά με μαθηματική ακρίβεια εις βάρος μας!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Φίλοι μου δυστυχώς θα διαφωνήσω!

Είναι άλλο πράγμα το τι θα κάνεις όταν έχεις τον πελάτη κι άλλο πράγμα το πως θα προσελκύσεις ένα πελάτη!

Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ζούμε και δεν εργαζόμαστε σε μια χώρα όπου "κυριαρχεί" ο επαγγελματισμός κι όλα κυλούν σαν ..."ρολόϊ".

Αντιθέτως, κυριαρχεί ο κακός ανταγωνισμός, ο "ωχαδερφισμός", η "επιδερμικότητα, η έλλειψη γνώσεων και εμπειρίας, η "φτήνια κ.λπ.

Δυστυχώς είμαστε πάρα μα πάρα πολλοί (αριθμητικά) για μια χώρα 10.000.000 κατοίκων κ.λπ.

Για να επιβιώσουμε, (εμείς τουλάχιστον που δραστηριοποιούμαστε ως ελεύθεροι επαγγελματίες) ή μάλλον για να καταστήσουμε την "καριέρα" μας αποδοτική και αποτελεσματική (από κάθε άποψη) χρειάζονται ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ από αυτά που μαθαίνουμε στα εκπαιδευτικά προγράμματα των πολυτεχνείων κι έχουν σχέση με το επάγγελμα του μηχανικού.

Πρέπει να κάνουμε κτήμα μας (όχι επιδερμικές γνώσεις απλώς) κυρίως θέματα management κατά πρώτον και στη συνέχεια project management, οικονομικών, δημοσίων σχέσεων, επικοινωνίας, λογιστικών, φοροτεχνικών, νομικών, συμπεριφοράς καταναλωτή, πωλήσεων, ψυχολογίας κ.λπ.

Θα μπορούσα να αναφέρω περισσότερα, τα αφήνω για τη συνέχεια......

 

Προσθέτω μόνο τούτο:

1. Έψαχναν κάποτε να βρουν τον καταλληλότερο για επικεφαλή σε ένα νοσοκομείο. Δεν έβαλαν τον καλύτερο γιατρό, έβαλαν τον καλύτερο manager....

2. Έψαχναν κάποτε να βρουν τον καταλληλότερο για επικεφαλή σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων. Δεν έβαλαν τον καλύτερο μηχανικό αυτοκινήτων, έβαλαν τον καλύτερο manager....

3. Έψαχναν κάποτε να βρουν τον καταλληλότερο για επικεφαλή σε μια τεχνική εταιρία. Δεν έβαλαν τον καλύτερο μηχανικό, έβαλαν τον καλύτερο manager....

 

Και τούτο:

1. Δεν φτάνει απλώς να είσαι η καλύτερη (από κάθε άποψη) κομμώτρια για να πετύχεις στο δικό σου κομμωτήριο! Απλώς θα βάλεις τα χρήματα (τα δικά σου ή του μπαμπά σου για ενοίκια, εξοπλισμό, εφορία κ.λπ.), θα το "χρηματοδοτήσεις για κάποιο χρονικό διάστημα, θα χρεωθείς, θα το κλείσεις, θα χρωστάς....

2. Δεν φτάνει απλώς να είσαι ο καλύτερος (από κάθε άποψη) οδοντίατρος για να πετύχεις στο δικό σου οδοντιατρείο! κ.ο.κ.

3. Δεν φτάνει απλώς να είσαι ο καλύτερος (από κάθε άποψη) μηχανικός για να πετύχεις στο δικό σου γραφείο! κ.ο.κ.

 

Κοιτάξτε γύρω σας. Πόσα νέα παιδιά σπουδάζουν κάτι (οτιδήποτε), ανοίγουν το δικό τους "μαγαζί" (οτιδήποτε), με χρήματα που έχουν (ή του μπαμπά), το χρηματοδοτούν (όσο μπορούν ή όσο τους φτάνουν τα χρήματα που έχουν) και μέσα στην πρώτη 3ετία (ή έστω 5ετία) το κλείνουν και ....χρωστάνε....

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστός και ο Ιάσωνας και μπάι δε γουέει…

 

Τι θα έλεγες να στήναμε ένα σεμινάριο με τίτλο :mrgreen:

12 βήματα απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός

(θα είχαμε και ανταγωνιστικό προϊόν, αντί για 7 θα προσφέρουμε με την ίδια τιμή 12)

Link to comment
Share on other sites

Σωστός και ο Ιάσωνας και μπάι δε γουέει…

 

Τι θα έλεγες να στήναμε ένα σεμινάριο με τίτλο :mrgreen:

12 βήματα απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός

(θα είχαμε και ανταγωνιστικό προϊόν, αντί για 7 θα προσφέρουμε με την ίδια τιμή 12)

 

Μην κολλάς στον τίτλο. Είναι κι αυτό ένα στοιχείο marketing για προσέλκυση "πελατών".

Πάντα ο τίτλος είναι αυτός που "κεντρίζει" το ενδιαφέρον και ...μένει!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί συνάδερφοι

Αφού ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας για το σεμινάριο μας (@anavatis), θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το σκεπτικό της δημιουργίας ενός τέτοιου σεμιναρίου. Αφορμή στάθηκε ότι τα 2 τελευταία χρόνια πάρα πολύ συνάδερφοι που παρακολουθούσαν τα σεμινάρια μας ή τα είχαν παρακολουθήσει κατά τα προηγούμενα χρόνια, είναι άνεργοι ή ημιαπασχολούνται. Κύριως προβληματισμός τους ήταν το πως θα βρούν νέες δουλειές (κυρίως όσοι εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες), αλλά και για τους νέεους πως θα μπουν στην αγορά, μιας και άλλα περίμεναν ή άκουγαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους και άλλα καλούνται να αντιμετωπίσουν σήμερα στο κομμάτι της επαγγελματικής τους αποκατάστασης.

Έτσι λοιπόν δουλέψαμε με ανθρώπους από τον χώρο των πωλήσεων και αποφασίσαμε να προσφέρουμε μία εκπαίδευση, η οποία πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει τον μηχανικό να δει από μία άλλη σκοπιά ("πωλησιακή") την αγορά και να οργανώσει και να τυποποιήσει κάποιες λειτουργίες του γραφείου του καλύτερα, πάντα σε σχέση με την εύρεση πελατών.

Φυσικά δεν ισχυριζόμαστε ότι θα κάνουμε με το συγκεκριμένο σεμινάριο τον μηχανικό, καλύτερο επιστήμονα ή καλύτερο επαγγελματία στην πράξη του δουλειάς του. Στο σκεπτικό του σεμιναρίου και τα δύο προηγούμενα θεωρούνται δεδομένα ότι προϋπάρχουν, μιας και αν δεν υπάρχουν, πιστεύουμε ότι "τα ψωμιά του θα είναι λίγα" στην αγορά, ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη περίοδο.

Επίσης πιστεύουμε ότι το γεγονός πως ο μηχανικός είναι επιστήμονας δεν σημαίνει αυτόματα ότι δεν χρειάζεται περαιτέρω εξειδίκευση και εκπαίδευση, ακόμα και σε κομμάτια marketing ή πωλήσεων και την ανωτέρω πεποίθηση μας την επιβεβαιώνει το γεγονός, ότι πάρα πολλοί επιστήμονες (γιατροί, δικηγόροι, οικονομολόγοι, μαθηματικοί, φιλόλογοι κλπ) παρακολουθούν πληθώρα ενημερώσεων και εκπαιδεύσεων, προκειμένου να είναι όσο γίνεται καλύτερα προετοιμασμένοι για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους. Ας μη παραβλέπουμε δε το γεγονός ότι χιλιάδες συνάδερφοι δραστηριοποιούνται και σε χώρους που το σωστό marketing και η σωστή πολιτική στις πωλήσεις είναι υπέρ το δέον απαραίτητες (κατασκευές, εμπόριο εξοπλισμών - δομικών υλικών, ενεργεικά έργα κλπ....),

Έτσι λοιπόν πιστεύουμε ότι το εν λόγω σεμινάριο δεν είναι "σαχλαμάρα" ή ένας τρόπος για να πάρουμε χρήματα που δεν αξίζουμε, αλλά η αρχή μιας προσπάθειας να ευαισθητοποιήσουμε τους συναδέρφους στο "παραμελημένο" - πιστεύουμε - κομμάτι των πωλήσεων και του marketing. Μάλιστα έχοντας ως αρωγό το ενδιαφέρον και την ικανοποίηση των συμμετεχόντων στους πρώτους κύκλους του εν λόγω σεμιναρίου, προχωρήσαμε και ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας ένα νέο σεμινάριο (http://www.engineeri...83/seminar.aspx) στο οποίο εστιάζουμε στις τεράστιες αλλαγές που έχουν φέρει τα ηλεκτρονικά μέσα στον τρόπο επικονωνίας και στις μεγάλες δυνατότητες που προσφέει η σωστή αξιοποίηση τους.

 

Ευχαριστούμε θερμά για το ενδιαφέρον και τη φιλοξενία

 

Ομάδα Μηχανικών Engineering Intelligence

Edited by Engineering Intelligence
Link to comment
Share on other sites

αυτά που αναφέρει ο Ιασωνας μου θυμίζει τους πολιτικούς και τους image maker Που τους συνιστούν ακόμα και τον τρόπο ντυσίματος τους και είδατε που φτάσαμε με την επιλογή τους .Γι αυτό είπα ότι με το σεμίναριο αυτό μπορεί να πετύχεις οικονομικά άμεσα. Εγώ δεν το συνιστώ για τους λόγους που έγραψα αρχικά

 

Και Ιάσωνα είναι λογικό σε οποιασδήποτε δουλεία να χρειάζεται μια πενταετία για να πετύχεις ειδικά οικονομικά Αυτό είναι το κακό που έχουμε στην Ελλάδα , προσπαθούμε με την μια να πετύχουμε οικονομικά και να λύσουμε τα προβλήματα μας αμέσως Ε δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο Χρειάζεται δουλειά και προσπάθεια αρκετή Κάποιος είχε πει ότι αν τα πρώτα τρια χρόνια δεν μπαίνεις πολύ μέσα οικονομικά πρέπει να είσαι χαρούμενος και μετά την πενταετία συνήθως έχεις κέρδος Αυτό συνέβει και σε εμένα και σε πολλούς συναδέλφους που πέτυχαν και σήμερα αν και κριση εργάζονται ικανοποιητικά

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω σε καμία απολύτως περίπτωση, αγαπητέ συνάδελφε GEORGE MICHEAL να διαφωνήσω με τις ομολογουμένως αξιολογότατες και πάντα τεκμηριωμένες και πλήρεις αναφορές σου, που τις διαβάζω με αμέριστο ενδιαφέρον!!!

 

Ο τρόπος που θα δραστηριοποιηθεί κάποιος είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων!

Παράδειγμα:

Μηχανικός ηλικίας 50 ετών, με πλούσια εμπειρία, γνώσεις, πελατολόγιο κ.λπ. Αν δεν "κινούνταν" έξυπνα π.χ. στους Η/Υ (νόμος 3843) θα έκανε το πολύ 50 φακέλλους. Κινήθηκε "έξυπνα" (αξιοποιώντας δηλαδή, τις γνώσεις και την εμπειρία του στο χώρο του management - marketing) και έκανε 350 φακέλλους (ο κύριος λόγος αυτής της δραστηριοποίησης ήταν ότι, τη συγκεκριμένη περίοδο δεν υπήρχε περίπτωση π.χ. να εκδώσει οικοδομική άδεια).

Αυτό σημαίνει "εγρήγορση", "αποτελεσματικότητα", "αξιοποίηση ευρύτερων γνώσεων", "σάρωση ανταγωνισμού", "επιχειρηματική στρατηγική", "δράττομαι της ευκαιρίας" κ.λπ.

 

Βεβαίως από την άλλη κι ο Νεύτωνας θα μπορούσε να περιμένει ακόμα ....το μήλο!

Link to comment
Share on other sites

για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι ειδικά για το συγκεκριμένο σεμινάριο που μπορεί να έχει κάποια στοιχεία όπως η χρήση του διαδικτύου , που κάποιος νεος μπορεί να μην έχει πληρη εικόνα Αναφέρομαι γενικά στην λογική του μάρκετιγκ στην δουλειά του επιστήμονα που δεν μου ακούγεται καλά

Link to comment
Share on other sites

καλοί μηχανικοί, "τίμιοι" και εργατικοί, μπορεί να είναι πολλοί από εμάς εδώ που μιλάμε. από την κατάσταση που είχε στηθεί έως τώρα στις πολεοδομίες και που είχα την "ευκαιρία" να ζήσω στην αρχή σχετικά της καριέρας μου, είμαι σίγουρος ότι πολλοί μηχανικοί που το έπαιζαν "ξερόλες" με την εμπειρία μέσα από τις πολλές κατασκευές που σήκωσαν, θα βρεθούν με τον νέο τρόπο έκδοσης αδειών σε μεγάλη αμηχανία....ως προς την πληρότητα των σχεδίων?, την ποιότητα/συνέπεια των σχεδίων?, την επίβλεψη που την έκαναν με τις πλάτες των δημοσίων υπαλλήλων που ως παλιοί τους γνώριζαν καλύτερα?...και πολλές άλλες κακές νοοτροπίες. και ένα παράδειγμα: 2-3 παλιοί ΄μηχανικαράδες' με εμπειρία, στις εξετάσεις ελεγκτών απέτυχαν! μα είναι δυνατόν? και εγώ ο σχετικά νέος που σπούδαζα τόσο καιρό και έχασα την ευκαιρία να σηκώσω οικοδομές να έχω περάσει? κάτι μου λέει αυτό...διάθεση για συνεχή επιμόρφωση! τίποτε δεν είναι στάσιμο και κανείς ποτέ δεν τα ξέρει όλα...τιμιότητα σημαίνει και επιμόρφωση, να γνωρίζεις τις τάσεις σε όλα τα επίπεδα, από τεχνικής έως οικονομικής φύσης...

to the point: ένα τέτοιο σεμινάριο που είμαι σίγουρος ότι σε όλους έχει κεντρίσει το ενδαφέρον ο τίτλος του -ειδικά στην περίοδο που διανύουμε- πρέπει κατ' αρχάς να μας κινεί την περιέργια τί άλλο μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξη του επαγγέλματός μας και φυσικά των καλύτερων απολαβών από αυτό.

Edited by anavatis
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.