aithilenio Δημοσιεύτηκε May 21, 2012 at 10:26 μμ Δημοσιεύτηκε May 21, 2012 at 10:26 μμ (edited) Σκέφτομαι και ο ίδιος κάτι ανάλογο για τον εαυτό μου, και σκοπεύω να το μελετήσω. Η σκέψη η δική μου, είναι να έχω κλειστό τον θερμοστάτη χώρου (οπότε θα είναι κλειστές οι ηλεκτροβάνες), και να τοποθετήσω χειροκίνητες βάνες στην εισαγωγή και επιστροφή, από και προς το λεβητοστάσιο, για να αποκόψω το διαμέρισμα χωρίς να κάνω καμία αναφορά στους άλλους συνιδιοκτήτες (το κολεκτέρ είναι εντός του διαμερίσματος, στο κέντρο περίπου). Θα συνεχίσω δηλαδή να πληρώνω το παγιό μου, ο ωρομετρητής μου θα δείχνει μηδέν και στην ουσία τους συμφέρει κι αυτούς γιατί και στο πάγιο θα συμμετέχω, και απώλειες προς τα άνω, κάτω και δίπλα διαμερίσματα θα έχω (και ας θεωρούνται για το Π.Ε.Α., αδιαβατικές οι επιφάνειες). Απλά χρησιμοποιώ το υπάρχον δίκτυο σωληνώσεων και τα υπάρχοντα σώματα, εντός του διαμερίσματός μου. Θεωρώ ότι τυπικά είμαι εντάξει. Απαγορεύεται να βάλεις χέρι στο κολλεκτερ. Τεχνικά θέλω να το ψάξω. Είναι δυνατόν, να συνδεθεί η Α/Θ με ένα σώμα (το κοντινότερο), και από εκεί να μοιράζει στο δίκτυο των υπολοίπων. Δεν γίνεται εκτός αν μιλάμε για μικρό διαμέρισμα με σχετικά μεγάλη διάμετρο σωλήνων και με την προϋπόθεση το πιο κοντινό σώμα είναι και το πρώτο στο κύκλωμα όπου θα χρειαστείς και εξισορρόπηση... Edited May 21, 2012 at 10:28 μμ by aithilenio
mechpanos Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 06:06 πμ Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 06:06 πμ aithilenio γιατί απαγορεύεται; Όσον αφορά το θέμα της συνδεσμολογίας, γιαυτό λέω ότι θέλει ψάξιμο τεχνικά γιατί πρέπει να μελετήσω τις διαδρομές. Επειδή η τοποθέτηση Α/Θ είναι ακριβή υπόθεση και αν δεν μελετηθεί εξαρχής σωστά είναι τζάμπα τα λεφτά, θέλει μελέτη σε βάθος. Ακόμα είμαι σε επίπεδο αρχικής σκέψης και εξέτασης των παραμέτρων. Τελευταία φορά που είχα ρωτήσει, μια Α/Θ πήγαινε γύρω στα 5-6 χιλιάρικα.
aithilenio Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 10:07 πμ Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 10:07 πμ Νομίζω ότι το αναγράφουν όλα κατασταστικά.... Επίσης νομίζω ότι επεμβάσεις στο κολλεκτέρ θα πρέπει να γίνονται εις γνώση του διαχειριστή και εχει μια λογική αυτό....
aithilenio Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 12:07 μμ Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 12:07 μμ Παιδιά συγνώμη... Πρέπει να διορθώσω... Δεν μπορεί να συνδεθεί η αντλία στο πρώτο σώμα αν μιλάμε για μονοσωλήνιο . Θα πρέπει η προσαγωγή να συνδεθεί στο πρωτο σώμα και η επιστροφή στο τελευταίο.
maneni Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 07:57 μμ Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 07:57 μμ ναι, προφανως ετσι πρεπει να γινει, αλλα τι αποτελεσμα θα εχεις?
aithilenio Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 08:30 μμ Δημοσιεύτηκε May 22, 2012 at 08:30 μμ Λέμε τωρα για τραβηγμένες καταστάσεις που δεν μπορεί να συνδεθεί στο κολλεκτερ...
miltos Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 07:29 πμ Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 07:29 πμ (edited) Κάποιος είχε υλοποιησεί τέτοια παρέμβαση σε δίκτυο νομίζω με ένα σώμα ανά κύκλωμα, με επίτοιχο λέβητα και φαινομενικά είχε επιτυχία. Μάλιστα είχε γίνει χωρίς μελέτη. Φυσικά, ήταν τύχη ότι είχε επιτυχία. Υπό άλλες συνθήκες (διατομές σωληνώσεων, μέγεθος και αριθμός σωμάτων) τα αποτελέσματα δεν θα ήταν θετικά. Edited May 23, 2012 at 07:30 πμ by miltos
mechpanos Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 10:10 πμ Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 10:10 πμ Χμ...τώρα που το σκέφτομαι και λίγο καλύτερα, με μερεμετάκι μπορώ άνετα να περάσω σωλήνες και να έχω πρόσβαση στο κολεκτέρ απλά θα πρέπει μετά να περάσω μια γυψοσανίδα για να καλύψω τις σωληνώσεις - όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Μπροστά στο κόστος της Α/Θ τα μερεμέτια και τα μαστορικά είναι πταίσματα, άμα είναι να γίνει μια δουλειά να γίνει σωστά. Από θέμα ισχύος τώρα τί πρέπει να προσέξουμε; Θα χρειαστεί και ηλεκτρολογική δουλειά πιστεύω, ίσως μεγαλύτερο καλώδιο για τα Α που θα σηκώνει η Α/Θ...
BAS Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 04:27 μμ Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 04:27 μμ Αν περάσεις καινούργιο δίκτυο με ένα κύκλωμα ανά σώμα , τότε μάλλον μπορείς να χρησιμοποιήσεις χαμηλών θερμοκρασιών αντλία που είναι πολύ φτηνότερη .
maneni Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 05:43 μμ Δημοσιεύτηκε May 23, 2012 at 05:43 μμ και πολυ αποδοτικοτερη
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα