Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του μηχανικού σήμερα;


Engineer

Προβλήματα κλάδου  

804 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του μηχανικού σήμερα;

    • Φορολογικό σύστημα
      337
    • Ασφαλιστικό κόστος
      391
    • Υψηλός ανταγωνισμός
      108
    • Χαμηλές αμοιβές υπηρεσιών
      315
    • Μειωμένη ανοικοδόμηση και μεγάλα έργα
      516
    • Συνεχείς νομοθετικές αλλαγές
      292


Recommended Posts

φταιμε μόνοι μας για τα χαλια μας...τι να λεμε τώρα...δεν μας φταιει τιποτα ουτε το φορολογικο ουτε ο κοσμος εμεις μονοι μας φταιμε για τα χαλια μας.

 

ειμαστε ΞΕΦΤΙΛΕΣ, ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ γυφτοι και αχρηστοι! δεν εκτιμαμε τις γνωσεις μας και την θεση που πρεπει να εχουμε!

 

για κανε παζαρια σε συμβολαιογραφο ή δικηγορο να δουμε τι θα παρεις...ενω ο μηχανικος με το που ακουσει ενα μα....δινει ενργειακο πιστοποιητικο με 98ευρω 98 ρε γυφτο? 98????

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 109
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ενας στους δύο εργαζόμενους στον κλάδο των κατασκευών το 2008 είναι σήμερα εκτός της αγοράς. Το 40,2% των εργοληπτικών εταιρειών 4ης-7ης τάξης κατέγραψε ζημιές που φτάνουν το 52,4% την τριετία 2008-2011. Εφέτος (μέχρι τώρα) διαγράφηκαν 37 εταιρείες, έναντι 15 το 2010 και 10 το 2011, φθάνοντας συνολικά τις 180 από το 2004, δηλαδή το 25%.

 

Αυτά είναι ορισμένα από τα στοιχεία - σοκ που καταγράφονται στην εξαμηνιαία έκθεση του Συνδέσμου των τεχνικών εταιρειών (ΣΑΤΕ) ο οποίος κάνει λόγο για κατάρρευση του κλάδου των κατασκευών.

 

Βασική αιτία είναι η μείωση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων κατά 46% έναντι του 2009 ή περίπου στα 5,2 δισ. ευρώ, στο χαμηλότερο επίπεδο της τελευταίας 15ετίας. Το 2009 ήταν στα 9,6 δισ. και το 2011 στα 6,6 δισ. ευρώ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη διάλυση του κατασκευαστικού κλάδου που έχει άμεσες επιπτώσεις και στην οικονομία.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΑΤΕ:

  • 1 στους 2 απασχολούμενους στις κατασκευές το 2008 είναι σήμερα εκτός αγοράς εργασίας. Κανένας άλλος κλάδος δεν έχει πληγεί περισσότερο, αφού στην μεταποίηση η αναλογία είναι 1 στους 3 και στο εμπόριο (χονδρικό και λιανικό) 1 στους 5. Συνολικά από την αρχή της κρίσης έχουν χαθεί 185,3 χιλιάδες θέσεις εργασίας.
  • Η ιδιωτική κατασκευή είναι πλέον ανύπαρκτη. Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά καταγράφει εντυπωσιακή μείωση. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε έξι μήνες του 2012, ο όγκος των οικοδομικών αδειών, έφτασε στον μέσο μηνιαίο όγκο του 2005.
  • Το 18,7% των εργοληπτικών εταιρειών οι οποίες εμφανίζονται ενεργές στο ΜΕΕΠ δεν διαθέτει ενημερότητα πτυχίου.
  • Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις των εταιρειών αυξήθηκαν κατά μέσο όρο κατά 8,7% το 2011 έναντι του 2010 - από € 16,9 εκ.σε € 18,2 εκ. - με συνέπεια, κάθε εταιρεία των τάξεων 4η - 7η του ΜΕΕΠ, να χρωστά € 24,5 εκ. το 2011 έναντι € 22,5 εκ. το 2010, αύξηση 8,8%.

Επίσης, σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση του ΣΑΤΕ, κατά το Β' τρίμηνο του 2012:

 

Ο δείκτης παραγωγής στις κατασκευές (σύνολο κλάδου) συρρικνώνεται επί 14 τρίμηνα, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται μειωμένος κατά 29,8% έναντι του Β' τριμήνου 2011, φτάνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2000.

 

Η συνολική απασχόληση στον κλάδο συρρικνώνεται επί 16 συνεχόμενα τρίμηνα, παρουσιάζοντας περαιτέρω μείωση κατά 18,6% έναντι του Β' τριμήνου 2011.

 

Η συμμετοχή του κλάδου στην δημιουργία του ΑΕΠ, συρρικνώνεται επί 12 συνεχόμενα τρίμηνα, με αποτέλεσμα την μικρή πλέον συνεισφορά του κλάδου στην δημιουργία του ΑΕΠ, μόλις 4,1%, μειωμένη κατά 12% έναντι του Β' τριμήνου του 2011.

 

Ο δείκτης παραγωγής έργων πολιτικού μηχανικού (δημόσια έργα) εμφανίζει μείωση κατά 33,0% έναντι του Β' τριμήνου του 2011, λαμβάνοντας την χαμηλότερη τιμή του από το 2000.

 

Ο δείκτης παραγωγής οικοδομικών έργων (ιδιωτικά έργα) συρρικνώνεται επί 16 συνεχόμενα τρίμηνα, εμφανίζοντας μείωση κατά 20,0% έναντι του Α' τριμήνου του 2011, λαμβάνοντας την δεύτερη χαμηλότερη τιμή του από το 2000.

 

Μικρή ελπίδα ανάκαμψης δίνουν τα στοιχεία της εξαμηνιαίας έκθεσης του ΣΑΤΕ, στα οποία καταγράφεται αύξηση κατά 42,1% του πλήθους των νέων δημοπρασιών προϋπολογισμού άνω των 2 εκ. ευρώ η κάθε μια, με παράλληλη αύξηση του προϋπολογισμού τους κατά 31,1%. Συγκεκριμένα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012 δημοπρατήθηκαν 206 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,96 δισ. ευρώ, έναντι 145 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,49 δισ. ευρώ το Α' εξάμηνο του 2011.

πηγή:http://www.ered.gr

Ετσι μερικά στατιστικά για να βλέπουμε συνολικά τα χάλια μας...

Link to comment
Share on other sites

Είναι διαφορετική η φύση του επαγγέλματος και αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί απόλυτα...Πχ σε ιατρείο κλείνεις ραντβού, αφιερώνει ο γιατρός έστω 10-15 λεπτά για πάρτυ σου, υπάρχουν άλλοι που περιμένουν έξω και γενικά προγραμματισμός....

Αν πχ εκεί που κάθεσαι έρθει κάποιος να ρωτήσει τι απαιτείται για τακτοποίηση θα τον χρεώσεις?? Και την επόμενη κάποιος άλλος για το ίδιο? Δεν νομίζω έτσι απλά....

 

Πιθανότατα φταίει που τα γραφεία μας δεν είναι τα "δωμάτια στο βάθος" και δεν έχουμε γραμματεία.

Ας κοτσάρουμε μία ψηλοτάκουνη απέξω να κλείνει τα ραντεβού με τον γιατρό-μηχανικό και να υποδέχεται τα ραντεβού και να λέει: ο γιατρός-μηχανικός θα σας δεχτεί τώρα.

 

Να κάνουμε και μία δεκάλεπτη εξέταση στα σχέδια που θα φέρνουν, θα βγάζουμε ένα πόρισμα για το τι εξετάσεις πρέπει να κάνει το ακίνητό του

και να το 50αρικο.

 

Έχετε δει πολλούς γιατρούς να τρέχουν στο μικροβιολογικό να πάρουν τις εξετάσεις αίματος?

Οι ιδιοκτήτες να φέρνουν τα σχέδια.

Edited by archousia
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Να σου υπενθυμίσω ότι ένας γιατρός μπορεί να δεχθεί 20-30 άτομα σε απογευματινή βάρδια στο ιατρείο του....Ο μηχανικός μπορεί και κανέναν την ημέρα...την εβδομάδα...

Δεν μπορεί να ζητάμε τις ίδιες απολαβές και παροχές....Ας συμβιβαστούμε με αυτό που είμαστε σαν επάγγελμα και να προσπαθήσουμε να καλυτερεύσουμε τις συνθήκες..

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις αν μπορουμε να δωσουμε εξετασεις να περασουμε ΝΟΜΙΚΗ?

σκεφτομαι να καθετοποιησω την παραγωγη !!!

Link to comment
Share on other sites

Μετά τα 34 δεν σε γράφουν στον δικηγορικό σύλλογο....εγώ τον ήπια :mrgreen: . Καλά ήθελα κάποτε στρατιωτικές σχολές. Τι στο διάολο άκουσα άλλους και έμπλεξα μηχανικός ακόμη το μετανιώνω...

Link to comment
Share on other sites

μου λεγε ο πατέρας μου...γίνε γιατρός...ή φαρμακοποιός...εγώ χαρταετό...αρχιτέκτονας, my ass

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ποιος το φανταζόταν ότι θα περάσεις πολυτεχνείο και θα σηχτιρίζεις την ώρα και τη στιγμή...

Εδώ και το ίδιο το τσμεδε δεν είχε καν υπόψην του τη λέξη ανεργία...αφού δεν είχε προβλέψει τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.