Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δομικά στοιχεία φέρουσας τοιχοποιϊας


 
alextsant

Recommended Posts

Θα ήθελα μία βοήθεια για τα ποιά είναι τα δομικά στοιχεία που απαρτίζουν μια κατασκευή απο φέρουσα τοιχοποϊια ή απο ένα σκελετό!Ευχαριστώ εκ των προτέρων!(είμαι φοιτητής)

 

 

Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να περιγράφουν με σαφήνεια το αντικείμενο και να μην είναι αόριστοι.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής

ilias

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, καλό είναι να διορθώσεις τον τίλο του θέματος, δες τους κανόνες συμμετοχής.

Όσο για το ερώτημά σου ψάξε εδώ:

 

http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=resource&cresrc=500&cnode=81

 

για την Οικοδομική Α΄. Λίγο παλιό, αλλά δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα από τότε. :)

Δες το Κεφάλαιο 7.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Τοιχοποιία:

1) οπτόπλινθοι (τούβλα) διαφόρων ειδών (με οπές, χωρίς κλπ), ή λίθοι ή ελαφρά δομικά στοιχεία (τύπου YTONG/ALPHABLOCK κλπ)

2) κονίαμα (λάσπη) διαφόρων κατηγοριών αντοχής (τσιμέντο, ασβέστης, άμμος, νερό)

3) οπλισμένο σκυρόδεμα στις διαζωματικές (σενάζ οριζόντια και κατακόρυφα)

4) ξύλα σε κάποιες παλιές κατασκευές (τσατμάς) καθώς και άχυρα ή τραγόμαλλο...

 

σκελετός: τι εννοείς?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συμπληρώσεις (με την άδεια του Γιάννη ...) :

1. γενικά, φυσικά ή τεχνητά λιθοσώματα,

2. και 3. προαιρετικά (ξερολιθοδομή ή άοπλη τοιχοποιία),

3. ξύλινα διαζώματα ή ξυλοδεσιές (οι τσατμάδες είναι στην κατηγορία ξυλόπηκτης τοιχοποιίας, δηλαδή έχουν ξύλινο φέροντα και πολλές φορές λίθους ως πλήρωση).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συνάδελφοι καλημέρα,δεν ξέρω αν είμαι on topic,απλά ο τίτλος μου ταίριαζε καλύτερα από τους υπόλοιπους. Είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με Φέρουσα Τοιχοποιία και θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις επειδή από όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής μου έχουν γεννηθεί δύο βασικές απορίες.