Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οριοθέτηση αγροτεμαχίου που συνορεύει με ρέμα


Recommended Posts

Καλησπέρα, έχω να κάνω ένα τοπογραφικό εκτός σχεδίου ή οικισμού, σε περιοχή χωρίς αναδασμό ή διανομή, όπου το αγροτεμάχιο όπως μου το υποδεικνύει ο ιδιοκτήτης συνορεύει με ρέμα. Το ερώτημά μου είναι αν τα όρια με το ρέμα θα μου τα υποδείξει ο ιδιοκτήτης (που μου φαίνεται παράλογο) ή πρέπει να τα εφαρμόσω εγώ. Αν ισχύει το δεύτερο με τι κριτήρια τα εφαρμόζω; Πρέπει να απευθυνθώ σε κάποια υπηρεσία; Πρέπει να αποτυπώσω και τις δύο όχθες του ρέματος; Ρωτάω γιατί είναι μεγάλο το μήκος και παίζει ρόλο ακόμα και στην τιμή που θα δώσω.

Το ρέμα δεν νομίζω να είναι οριοθετημένο γιατί είναι στην μέση του πουθενά (εννοώ πως δεν είναι κοντά σε οικισμό).

Όπως πιθανόν να καταλάβατε είμαι άσχετος τουλάχιστον όσο αφορά τα ρέματα, οπότε κάθε βοήθεια δεκτή!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Eσύ αποτυπώνεις το φρύδι που ειναι στη πλευρά που συνορεύει με το γεωτεμάχιο του πελάτη σου. Προφανώς το όριο καλλιέργειας θα ταυτίζεται με το φρύδι (περίπου, δε νομιζω να οργώνει κανείς τόσο άκρη).

 

Αποτύπωσε και μερικά σημεία απο απέναντι, για να ειναι πιο ολοκληρωμένο το τοπογραφικό διάγραμμα. Δεν ειναι ανάγκγ να αποτυπώσεις κανα χιλιόμετρο του ρέματος...

 

Δε κατάλαβα ομως τι εννοείς με την "εφαρμογή". Για να εφαρμόσεις τα όρια του ρέματος αν εννοείς αυτό, πρέπει να στηριχθείς σε κάποια στοιχεία. Χάρτες διανομής,κτλ που λες οτι δεν υπάρχουν (;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω κατά πόσο σε βοηθούν τα παρακάτω, τα οποία είναι από ημερίδα περι αυθαιρέτων, και έχουν συνταχθεί από έμπειρα στελέχη της δημ. διοίκησης (Λεμπέση κλπ)

 

ΡΕΜΑ: Αν δεν έχουν καθορισθεί οι οριογραμμές ή κάποια ζώνη προστασίας του ρέματος μπορεί να δηλωθεί (το αυθαίρετο) αρκεί να είναι εκτός της κοίτης (έξω από τα πρανή του ρέματος) όπου απαγορεύεται να γίνει δήλωση αυθαιρέτου.

 

Σε σχέση με το ιδιοκτησιακό για τα ρέματα ισχύουν: