Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλική "γέφυρα" διέλευσης αγωγού


 

Recommended Posts

Γιάννη, μιλάμε για τεράστια σύμπωση.

 

Πήρα μόλις σήμερα στα χέρια μου τεύχη δημοπράτησης ενός αποχετευτικού αγωγού. Τμήμα αυτού πρέπει να περάσει απέναντι απο ρέμα, ανοίγματος στέψης 18μ.

 

Ο μελετητής λοιπόν, εχει προβλέψει για εκείνο το κομμάτι χαλυβδοσωλήνα Φ300 ονομ. , Φ323.8 εξωτ. με πάχος 4 μμ βάρους 31.57 kg/m.

Τα παραπάνω είναι απο τον πίνακα του άρθρου ΥΔΡ. 12.18.

Συγκεκριμμένα χρησιμοποιείται το "ΥΔΡ. 12.18.02 Χαλυβδοσωλήνες με εξωτερική μόνωση με λιθανθρακόπισσα (ασφαλτική βάση) και πολυαιθυλένιο και εσωτερική μόνωση με εποξειδική ρητίνη".

 

Δεν εχω στα χέρια μου τη πληρη μελέτη, οριζοντιογραφία κτλ, αλλά φαντάζομαι πως θα πακτώνει στις άκρες του ρέματος το χαλυβδοσωλήνα με οπλισμένο σκυρόδεμα και μέσα του θα περνάει ο Φ250 κεντρικός αγωγός...

 

Αν σε βοηθάει...

Link to comment
Share on other sites

Η αρχική λύση 2 μου φαίνεται σωστή αρκεί να προστατευθεί ο αγωγός στις επαφές του με τα μεταλλικά στοιχεία (π.χ. έδραση σε ξύλο).

Το βέλος δεν επηρεάζει ιδιαίτερα την κατασκευή σου (αφού ο αγωγός είναι υπό πίεση), αν όμως θέλεις να το ελαχιστοποιήσεις (και μαζί τις διατομές των δοκών) μπορείς να εφαρμόσεις (αν συμφέρει οικονομικά) το σύστημα "κρεμαστής".

Η κατασκευή κύλισης είναι απλή (την περιέγραψε ο Alexis Pap)

Link to comment
Share on other sites

tetris, αυτή την λύση τελικά θα προτείνω, απλά τώρα μου είπαν ότι έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά η μία με την άλλη πλευρά και περιμένω περισσότερα στοιχεία.

kane, την λύση του μεταλλικού την πρότεινα αλλά δεν γίνεται γιατί θα μπλέξει το πράγμα (δεν έχει προβλεφθεί, δεν ξέρω και λεπτομέρειες...)

Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας!

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, δε μιλάμε για κάνα τρελό κόστος για ένα χαλύβδινο σωλήνα αυτής της διατομής. Απ'οτι βλέπω στο τιμολόγιο για τα 18μ της περίπτωσης αυτής, περίπου 2000ε για το σωλήνα, και τα παρελκόμενα τεμάχια ή οτι χρειαστεί.

 

Δηλαδή εάν πρόκειται για δημόσιο έργο (προφανώς;) μπορεί να το πεί η υπηρεσία στον εργολάβο μετά και να τα πάρει απ'τα απρόβλεπτα φουσκώνοντας κάτι άλλο, ή με νέα άρθρα κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλει ο εργολάβος. Δεν ξέρω, ίσως είναι ΕΣΠΑ και έχει μεγάλη διαδικασία να αλλάξει τμήμα του δικτύου...

Link to comment
Share on other sites

Αν και δυϊλίζουμε τον κώνωπα.

 

Δεν αλλάζει κάπου τμήμα του δικτύου. Δε ξέρω αν έγινα κατανοητός πρίν...Τον χαλυβδοσωλήνα, τον χρησιμοποιεί σα "γέφυρα" για να περάσει απο μέσα του ο Φ250 PVC.

Δεν αλλάζει τον PVC 250 με χαλυβδοσωλήνα στο ύψος του ρέματος. (δηλαδή διατομή,ροή κτλ).

 

Απλως υποθέτω, πως για να το έχει η μελέτη έτσι (εργο ΕΣΠΑ κι αυτό) θα επιλέχθηκε σαν η βελτιστη λύση κόστους/απόδοσης.

 

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Ωπα, τώρα το κατάλαβα....:)

Δεν μου λες: Είπες πακτώνεται σε σκυρόδεμα εκατέρωθεν...και πως παραλαμβάνονται οι συστολοδιαστολές?

Link to comment
Share on other sites

Ωπα, τώρα το κατάλαβα.... :)

Δεν μου λες: Είπες πακτώνεται σε σκυρόδεμα εκατέρωθεν...και πως παραλαμβάνονται οι συστολοδιαστολές?

Πρόσεξε, το πακτώνεται το λέω με το μυαλό μου, διότι δεν έχω δεί τα σχέδια, για να δώ τις λεπτομέρειες που έχει προβλέψει ο μελετητής σε εκείνο το σημείο. Και κακώς χρησιμοποίσα το "πακτώνεται". Θεωρώ, πως για να μην ακουμπάει ο σωλήνας στο έδαφος, θα τσιμεντωθεί κάπως, ώστε να κινείται "ελευθερα" ο χαλυβδοσωλήνας εκεί.

Δηλαδή πχ ένα θεμέλιο επι του εδάφους-πάνω εδράζεται ο σωλήνας-και γύρω γύρω καλούπωμα,τσιμέντο ώστε να περικλείει το σωλήνα. (με κενό φυσικά! σα να λέμε οτι τον εγκιβωτίζουμε αλλά με "κενό")

Δυστυχώς, το παραπάνω είναι υποθετικό...

 

Μακάρι να μου κάτσει η δουλειά τη τρίτη και να παρω την μελέτη στα χέρια μου, ώστε να γνωρίζουμε απο 1ο χέρι πως κατασκευάζεται η εδραση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kane τι έγινε μ' αυτή την έδραση?

 

Εγώ βρήκα μια λύση με φάλτσες ΙΡΕ...

Η γέφυρα τελικά λύθηκε με δικτύωμα σύμφωνα με εντολή της αρμόδιας υπηρεσίας...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Γιατι δνε φτιάχνεται σε κάθε μεριά της όχθης δύο γερές βάσεις και να περάσετε συρματοσχοινο  να κρατάει τον αγωγό.

Αλλιώς πας σε διπλό Piperack.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.