BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Χρήστο , αυτή η σιγουριά σου γιά το μέλλον με τρελλαίνει . Γιά τα 50 χρόνια δεν θα σου αντιτάξω κάτι , αφού μάλλον δύσκολα θα τα λέμε σε αυτήν την διάσταση , ενώ στην άλλη μάλλον οι ρυθμοί θα είναι πολύ πιό αργοί . Επί του θέματος , πάντα μιλάμε γιά λογικά και μέσα πράγματα . Οσοι είναι στον χώρο θα θυμούνται ότι ξαφνικά εμφανίστηκαν εταιρείες με άπειρη ρευστότητα που αγόραζαν τα πάντα στην γη σε υπερβολικές τιμές , ενώ πούλαγαν και 10-20 % φτηνότερα . Το τι έκαναν ήταν προφανές . Οσο προφανές ήταν γιατί όλα τα μεγάλα ιδιωτικά έργα στην Αθήνα και τα προάστεια τα έκανε μιά εταιρεία με προέλευση βόρεια που είχε τρελλό έρωτα με αγοραπωλησίες ακινήτων στην σκιά της Ακρόπολης . Αρα μιλάμε γιά μικρομεσαία μεγέθη και γιά συνήθη έργα , που πουλήθηκαν σε συνήθεις αγοραστές . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 BAS τι θες να σου πω φίλε μου για να νοιώσεις καλύτερα? κάνω παρέα με ανθρώπους απαισιόδοξους που έχτιζαν στην Αθήνα, Πάτρα. Κάποιοι αισιόδοξοι που ξέρω χτίζουν στα νησιά και τα πουλάνε στους ξένους. Τι να σου πω, να σου πω οτι η αγορά της Πάτρας χθες ήτανε 92% χαμηλότερα σε πωλήσεις λιανικής απο το 2008. Θες να σου πω οτι οι τράπεζες δεν θα πουλήσουν τα κόκκινα δάνεια σε τράπεζες του εξωτερικού και δεν θα αρχίσουν οι κατασχέσεις, τι θες να σου πω? Φίλε εαν πάμε στον Αγιο Πέτρο θα είμαστε χαλαρά και δεν θα συζητάμε τέτοια ανούσια πράγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Αρκεί να μην έχουμε πληρώσει ακριβά την κινητή , Χρήστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 (edited) Είναι θέμα μνημονίου φίλε μου και διακρατικών σχέσεων μεταξύ Γερμανίας και Αγίου Πέτρου, τι αν σου πω θα ρωτήσω εγγράφως την Κιγκαλερία. Edited Ιούνιος 30 , 2013 by Ροδοπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Η Κιγκαλερία , μάλλον γιά πόμολα θα σου απαντήσει 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2013 +10000 :mrgreen: :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 BAS ολοι αυτοι οι τυχαιοι που λες χρειαζοντουσαν ελληνες μηχανικους που να ξερουν νομοθεσια και κωδικες για να κανουν δουλεια. αν αυτο δεν ισχυει , τοτε κανω λαθος και δεν ειχατε πολλες επιλογες. αλλα αυτο που μου λες για τον συλλογο και τον καψιμαλη δεν ηταν μονοδρομος, οταν οι δουλειες πηγαινανε καλα υπηρχε μια σχετικη πολυτελεια να συγκροτηθουν οι μηχανικοι εστω και σε μορφη συνεδρειου μπας και προλαβαιναμε την καταστροφη. τελωςπαντων δυστυχως αυτη τη στιγμη συμβαινει οτι λεει ο ροδοπουλος , εγω που ειμαι νεοτερος ειμαι απλα λιγο λιγοτερο απαισιοδιοξος (καμια 25αρια χρονια δηλαδη) αλλα δεν ξερω που να το στηριξω. μπαδε γουει εκεινη την εποχη με 5 εκ δεν επαιρνες καραβι ουτε για scrap ( η ακτοπλοοια για μενα δεν ειναι μερος της ναυτιλιας, απευθυνεται μονο σε διαπλεκομενους που κυνηγανε τις αγονες και τις επιδοτησεις). Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 (edited) Οι μηχανικοί κατασκευαστές είναι ελάχιστοι . Δεν περιλαμβάνω σε αυτούς , τους νέους μηχανικούς που είναι παιδιά παλαιών κατασκευαστών -μαστόρων γιατί όπου έχω δει , ο μπαμπάς κάνει κουμάντο ακόμα . Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα , όταν συνεχίζουν να κάνουν την ίδια όψη επί 20-30 χρόνια , γιατί την θεωρούν trade mark . Η ποντοπόρος εκείνη την εποχή είχε μεγάλη ζήτηση , αλλά και η ακτοπλοία είναι ναυτιλία και προφανώς η αξία αγοράς είναι διεθνής και δεν εξαρτάται από τις επιδοτήσεις . 94 μέτρα μήκος . 10 χρόνων , 3 εκ αγορά , 2 εκ μετασκευή . Ιδιες αξίες και τα 3 αδελφά του που ήταν όλα στην Ελλάδα , ενώ πριν λίγο καιρό πουλήθηκε στο εξωτερικό το ένα . achilleas.bmp Edited Ιούλιος 1 , 2013 by BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 αν και ξεφευγουμε η ακτοπλοοια (η κουαζιερα εκτος διοτι και εκει τα μεγαθη ειναι μη συγκρισιμα) ειναι ψιλικατζιδικο δεν υπαρχει συγκριση μεγεθων με το καθαρα ναυτιλιακο - πες σκληροπυρηνικο- κομματι. αν σκεφτεις οτι υπαρχουν συνεταιρισμοι που αγοραζουν τετοια σκαφη (σκυρος, ρεθυμνο κλπ) για να εξυπηρετησουν τοπικες αναγκες. εκει ομως οτ περιθωρειο κερδους ειναι αστειο και μονο εξορισμου μπορεις να θεωρηθεις εφοπλιστης. εκεινη την εποχη για να παρεις ενα μικρο handy 20ετιας (και βαλε) ηθελες πανω απο 20εκ ("λογικο" απο τη στιγμη που ο ναυλος του ηταν καπου 20000 τη μερα με κοστος λειτουργειας 4-5000 - τα πετρελαια παντα εκτος και στο ναυλο και στο κοστος). αλλη φουσκα εκει. (#^%^%* το χονκ κονγκ μου μεσα , δεν ανοιγει με τιποτα η φωτο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2013 Εκείνη η φούσκα ανέβασε τις τιμές στην Βάρκιζα σε απίστευτα ύψη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα