Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τοποθέτηση εξωτερικής μονάδας κλιματισμού δίπλα σε καυστηρα αερίου


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους

 

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Τοποθετήθηκε σε μπαλκόνι εξωτερική μονάδα κλιματιστικού 9.000btu , δίπλα σε καυστήρα

αερίου συμπήκνωσης . Έχει αφεθεί η προβλεπόμενη απόσταση των 55εκατοστών αν δεν κάνω λάθος. Το ερώτημα αφορά το εξής: Τίθεται κάποιο θέμα( είμαι άσχετος) , ασφαλείας λόγω της αποστάσεως? Επίσης υπάρχει περίπτωση αναρρόφησης καυσαερίων από το κλιματιστικό και δηλητηρίασης? Όπως είχε γίνει προν κάποια χρόνια στο ξενοδοχείο Νεφέλη στην Θεσσαλονίκη? Παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος αν υπάρχει ο οποιοσδήποτε κίνδυνος.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Link to comment
Share on other sites

Στο Νεφέλη είχε φέρει το κλιματιστικό καυσαέρια μέσα;

 

Η απόσταση έχει να κάνει με τους κανόνες ασφάλειες των εγκαταστάσεων αέριων καυσίμων, και σωστά τηρήθηκε.

Το μόνο που έχω πολύ απλά να πω, είναι ότι το κλιματιστικό σου δε φέρνει αέρα από έξω...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Δεν έχω γνώσεις μηχανικού και για αυτό ρωτάω.Προφανώς δεν υπάρχει πρόβλημα και στην λειτουργία της ανακύκλωσης του αέρα? Είχα ,προαφανώς λαναθασμένα, την εντύπωση ότι ανακυκλώνει τον αέρα φέρνοντας φρέσκο απο έξω. Και επειδή είναι κοντα η καμινάδα θεώρησα ότι έιναι επισφαλές ...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν split που εισάγουν νωπό αέρα από το περιβάλλον. π.χ.

 

http://www.e-klimashop.gr/technology.pdf

 

Με αυτό δεν εννοώ ότι θα έχεις πρόβλημα όμως. Δες μήπως και ανήκεις σε αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις.

Edited by nikmmech
Link to comment
Share on other sites

Το κλιματιστικό είναι αυτό :

 

http://www.fgeurope.gr/images/products/DTR_AS070E_01%20%20AS_G09-12LLCB.pdf

http://www.fgeurope.gr/images/products/OM_9332621006_Gr.pdf

Δεν μπορώ να καταλάβω αν ισχύει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites