Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
agior

Τριγωνομετρικά ΓΥΣ, διαθεσιμότητα και πληροφορίες πρόσβασης.

Recommended Posts

Posted (edited)

Ο,τι μπορείς κανε...Θα χε ενδιαφέρον...

ΥΓ1: Τα 3-5 εκ. είναι απόλυτα φυσιολογικά όρια.

ΥΓ2:  Όταν πας σε τριγωνομετρικό, πάρε μια οδοντογλυφίδα...Βάλτην στην τρυπούλα που έχει (με ή χωρίς την ορειχάλκινη πλάκα) και θα σε βοθήσει στην κέντρωση...

@nbr

Για πες μας, έχεις μετρήσει Α ή Β τάξης;

Edited by Pavlos33
συγχώνευση
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

για να σε προλάβω, εκεί που πήγα (Κυριακή) ήτανε και κει που πάω είναι χαχαχααχ

ΥΓ

μου τα έλεγε ψες αναλυτικά

Edited by jojo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Με την "μούρλα" που σας δέρνει!

Με τον κουμπάρο μου θέλαμε να πάμε στο Α Τάξης : ΑΝΤΙΛΑΛΟΣ, περί τα 2000 μέτρα...Πριν πάω φαντάρος...

Αλλά για να βρεις Α πρέπει να πας επί τούτου ή να κάνεις ορειβασία...

 

@Kane πάρε @jojo και κάντε εξόρμηση Μύτικα! Με Τζότζο έχουμε ήδη υπολογίσει γεωειδές του ΦΧ 172!

Edited by Pavlos33
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ όπου πήγα ... πήγα για δουλειά και μόνο. Τι λες λοιπόν θα ξυπνήσω μία Κυριακή και θα πω... "δεν πάω στην τάδε κορφούλα που έχει τετράγωνο βάθρο Α' ταξης .... για να δω και την θέα??". Αυτά τα κάνουν ίσως οι ...ερευνητές. Εγώ ερευνητής δεν ήμουν ποτέ. Εγώ ήμουν της κατηγορίας: Παίρνεις μία μελέτη σε μία περιοχή, άρα.... πρέπει να κάνεις μία πύκνωση Τρ. Δυκτ. για τις ανάγκες της μελέτης . Ε ! τότε θα πας στα τριγωνομετρικά γύρω-γύρω στην περιοχή και ας είναι και μικρότερης τάξης. Την πληροφορία, μέχρι και πριν δέκα χρόνια , την παίρναμε από τα ΠΣΕΑ πατικώνοντας σε ρυζόχαρτο τον χάρτη 1 /50000 της ΓΥΣ που έδειχνε σχεδιασμένα τα τριγωνάκια(τριγωνομετρικά) πάνω στον χάρτη. Χαιρόσουν αν το δίκτυο ήταν "καλό" και όχι αν ήταν και.... "ποιοτικό"!!!  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Πολύ ωραίες συζητήσεις ίδιου μήκους κύματος @nbr με τον καθηγητή Δ. Ρωσσικόπουλο...Ειδικά στο θέμα σχεδιασμού των δικτύων...)πρόβλημα σχεδιασμού 0-κης τάξης)

Edited by Pavlos33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην επόμενη επικοινωνία με τον καθ. Ρωσσικόπουλο θα του μεταφέρεις τους χαιρετισμούς μου και την εκτίμησή μου (το ξέρει αυτός)!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Την επόμενη φορά για ρετσινούλα με τον καθηγητή και ειδική ομάδα με συντονιστή εσένα!

Edited by Pavlos33

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 ώρες πριν, dimamp said:

 

@Kane πάρε @jojo και κάντε εξόρμηση Μύτικα! Με Τζότζο έχουμε ήδη υπολογίσει γεωειδές του ΦΧ 172!

Μη με ξεχάσετε.....

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς, το Α στον Χορτιάτη νομίζω είναι μέσα σε στρατόπεδο, ενώ κάποια στην Θράκη είναι κοντά σε ραντάρ!

Νομίζω σε βουνά της Μακεδονίας και φυσικά αν κανένας συνάδελφος ανήκει σε ορειβατική ομάδα.

Το σκεπτικό μου είναι να συγκρίνουμε μόνο σε Α Τάξης (που πρακτικά ορίζουν το ΕΓΣΑ87) με ένα σύγχρονο Σύστημα Αναφοράς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω περάσει παλιότερα από το στρατόπεδο και ήθελε άδεια(Κυριακή δεν παίζει). Φίλος ξαναπήγε πρόσφατα και είναι εκεί προστατευμένο (φαντάζομαι η στέψη είναι εκεί).

Γενικά σε αφήνουν να μπεις αρκεί να πετύχεις αξιωματικό και να έχουν χρόνο να σε ακούσουν 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.