Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αριθμοί εισακτέων πολυτεχνικών σχολών.


Recommended Posts

Την αναφορά την έκανα για να τονίσω το βαθμό δυσκολίας. Όποιος έχει φοιτήσει σε ΑΕΙ καταλαβαίνει...

 

Οι μηχανικοί ξέρουν πολύ καλά τι πάει να πει δυσκολία. Δεν συγκρίνεται η δυσκολία των σχολών, με τη καθημερινή δυσκολία που συναντούμε στο επάγγελμα. Μετά από μερικά χρόνια, τις γκρίνιες για τα μαθήματα τις έχουμε ξεχάσει και θυμόμαστε μόνο τα τραγελαφικά, και τις όμορφες στιγμές (όταν δεν γκρινιάζουμε για το μηχανιλίκι μας). Αυτά μόνο. Μακάρι αυτή τη στιγμή να διάβαζα για να δώσω μπετόν 8 και ουχί τον 4178 που μου έχει πρήξει τα μάτια...   :mrgreen:

 

ΥΣ1: Πέρυσι στα χέρια μου έπεσαν εργασίες σχολής του ΑΠΘ σε ΕΚΩΣ (Δεν θυμάμαι αν ήταν ΑΤΜ ή ΑΜ). 

ΥΣ2: Last comment! Το θέμα των σπουδών, και των μαθημάτων, και ειδικά των καθηγητάδων, δεν με απασχολεί πια. Το θέμα του επαγγελματικού μας μέλλοντος (αν υπάρχει βασικά), αρκετά θα μπορούσα να πω! :shock:  

Edited by Earl
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 83
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σύμφωνοι, αλλά ετούτο το thread έχει σπουδαστικό θέμα. Κι άλλη η δυσκολία της δουλειάς άλλη της επιστήμης.

 

Τί θες να πεις με την αναφορά στις εργασίες αυτές?

 

το να γράψεις μια εργασία για τον ΕΚΟΣ δε σημαίνει ότι δε ξέρεις και τον ευροκώδικα.

 

Κι ούτε μπορείς να κρίνεις το επίπεδο του μπετόν (και όχι μόνο) από τις εργασίες των ΑΜ-ΤΜ ούτε και με τα 8 μπετά που έκανες στα ΑΤΕΙ δομικών έργων ή έργων υποδομής.

 

Και τι βλέπεις για το εργασιακό μέλλον? υπάρχει?

Edited by georgiosmadonanakis
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αφηστε τα παιδια να σπουδασουν οπως ειχαμε κ ευκαιρια εμεις, με την μονη διαφορα, καντε το Ελληνικο πανεπιστημιο ιδρυμα γνωσης σαν νοοτροπια κανονικο πανεπιστημιο κ οχι μηχανη αποφοιτων με διπλωματα.

 

Η δυσκολια κ η ποιοτητα των αποφοιτων δεν φαινεται με το ποσοι κοβονται αλλα με τι γνωσεις κ τι εξειδικευση βγαινουν οι αποφοιτοι.

Το εαν βγαινουν 100 η 2 ανα ετος δεν ενδιαφερει κανεναν το θεμα ειναι τι ποσοστο των αποφοιτων εχει αισθηση του τι σπουδασε κ το πως θα το εφαρμοσει.

 

Εξειδικευσται τους μελλοντικους αποφοιτους σε ενα δυο τομεις οχι σε 10.

 

Η θεση ενος πανεπιστημιου δεν ειναι να προσφερει δικαιωματα κ στανταρ δουλεια αλλα να σου ανοιξει το μυαλο λιγακι.

 

Ουτε στο εξωτερικο ειναι τελεια αλλα τουλαχιστον, εστω και με πιο "ευκολα" πτυχια οι αποφοιτοι εχουν γνωση του τομεα που θελουν να δραστηριοποιηθουν.

Ενα πτυχιο - διπλωμα δεν ειναι εγγυηση για δουλεια, και δεν πρεπει να ειναι 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα, δε συμφωνώ όμως με το να βγάζει ο καθένας άχρηστες σχολές στις οποίες δε φοίτησε.

Edited by georgiosmadonanakis
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα, δε συμφωνώ όμως με το να βγάζει ο καθένας άχρηστες σχολές στις οποίες δε φοίτησε.

καμια σχολη δεν ειναι αχρηστη, κ απλα για να μπουνε τα πραγματα σε προοπτικη οι αποφοιτοι κ οι φοιτητες δεν μπορουν να κρινουμε εαν μια σχολη ειναι αχρηστη ή οχι...ο ορος judged by peers, ισχυει οποτε το επιπεδο το ακαδημαικο θα το κρινουν ακαδημαικοι απο αλλα πανεπιστημια.

 

δεν θεωρω σωστο να λεμε οτι μια σχολη ειναι αχρηστη

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά στην ουσία αυτό είπες!

 

Γενικά είμαι επιφυλακτικός με την απευθείας αντιγραφή ξένων προτύπων στη χώρα μας. Διότι δε νομίζω πως το αναπτυξιακό πρόβλημα της ελλάδας οφείλεται στα πολυτεχνεία και τους αποφοίτους τους ώστε κάνοντας μερικές μεταρρυθμίσεις αμέσως να δούμε θέσεις εργασίας. Αν ήταν αυτή η λύση θα έρχονταν στην ελλάδα οι απόφοιτοι αυτών των καλών σχολών του εξωτερικού να κάνουν καριέρα. Μάλλον το αντίθετο όμως συμβαίνει..

Link to comment
Share on other sites

Οι αποφοιτοι των σχολων του εξωτερικου δεν ερχονται Ελλαδα, για δουλεια, πρωτον γιατι δεν υπαρχουν εταιριες, αγορα, κ καταλληλες θεσεις οπως στην μεγαλη αγορα της ΕΕ.

 

Ομοιως για αυτο κ πολλοι Ελληνες συνεχιζουμε δουλεια στο εξωτερικο, δεν εχει να κανει με το πανεπιστημιο που βγαλανε.

Αλλα με τις ευκαιριες κ το θεσμικο πλαισιο που διεπει το επαγγελμα του μηχανικου

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, άρα δε φταίει το πανεπιστήμιο που δε δίνει στους ανθρώπους αίσθηση του τι σπούδασαν και πώς θα το εφαρμόσουν.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, άρα δε φταίει το πανεπιστήμιο που δε δίνει στους ανθρώπους αίσθηση του τι σπούδασαν και πώς θα το εφαρμόσουν.

συμφωνει, το Πανεπιστημιο δεν ειναι εκει για να σου δωσει επαγγελματικα δικαιωματα μονο την αρχικη γνωση. Ειναι πανω στο φοιτητη μελλοντικο επαγγελματια να αναπτυξει τα προσοντα του, με βαση του τι του εχει προσφερθει σαν γνωστικο επιπεδο και να αναπτυξει ενα μερος που ισως του εξασφαλισει μια δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Στην πράξη αυτό συμβαίνει. Και τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι πλέον τόσο ελαστικά ώστε κανένας να μη μπορεί να παραπονεθεί. Κι ούτε είναι δύσκολο κανείς να περάσει στη σχολή της αρεσκείας του και να χει και τους τυπικούς τίτλους της δουλειάς που τον ενδιαφέρει.

Edited by georgiosmadonanakis
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.