Μετάβαση στο περιεχόμενο

'Yψος αντλίας και ένδειξη μανόμετρων


Recommended Posts

Κάλησπέρα σας,

Είμαι φοιτητής Μηχανολογίας και το πρόβλημά μου είναι το εξής:Σε μια φυγοκεντρική αντλία, η διάμετρος του σωλήνα αναρρόφησης είναι 0.3 μέτρα και της κατάθλιψης 0,23 αντίστοιχα. Αφού η αντλία έχει τοποθετηθεί σε ύψος 1,7 μέτρα κατά την αναρρόφηση δείχνει 3,6 mH20 κάτω από την ατμοσφαιρική πίεση και κατά την κατάθλιψη 18.6 mH20 πάνω από την ατμοσφαιρική πίεση.Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να υπολογίσω την με τον γνωστό τύπο P=ρ*g*h για να βρω το μανομετρικό.Πρέπει να λάβω υπόψιν με κάποιο τύπο το ύψος και τις διαμέτρους της σωλήνωσης?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει πολλά χρόνια και με πολλούς τύπους δεν τα πάω καλά (είναι και το Altzheimer  :smile: )

 

Aλλά το μανομετρικό είναι Πίεση κατάθλιψης - Πίεση αναρρόφησης δηλαδή στην περίπτωσή σου 18,6 - (-3,6)=22,2 mH2O,

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας!Υπάρχει κάποιος τρόπος η πίεση να βγει 6,4 και 28.6 mΣΥ?Υ.Γ το υγρό μου είναι νερό και πραγματικά είναι το μοναδικό σημείο που έχω κολλήσει γιατί δεν ξέρω πως έβγαλε αυτό το αποτέλεσμα. 

Link to comment
Share on other sites