Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άνοιξε και η Σήραγγα Τ3 Πλαταμώνας-Σκοτίνα


Engineer

Recommended Posts

Πολύ ένταση για το τίποτα. Εγώ δεν είμαι αντίθετος με την δημιουργία αυτοκινητοδρόμων και γενικά έργων υποδομής στην χώρα μας. Φτάνει να έχουν σωστό περιβαλλοντικό σχεδιασμό. Επίσης ποτέ δεν μένει ασχολίαστη η αργοπορία εκτέλεσης και περάτωσης των έργων.

 

Για την τοποθέτηση και δημιουργία διοδίων κάτι που συνεπάγεται επιπλέον κόστος μετακίνησης για τους οδηγούς, εννοείται πως είμαι αντίθετος, όχι όμως πως δεν θα πλήρωνα αν περνούσα από το σημείο εκείνο ή θα το έπαιζα μάγκας, αν δεν είχα φράγκα θα προτιμούσα τις παλιές λωρίδες κυκλοφορίας.

 

Τέλος για την φθήνια του έργου. Πιστεύω οτι το καλύτερο είναι το κόστος να κυμαίνεται στον μέσο όρο του κόστους για τα μεγάλα έργα στην Ε.Ε. Το πολύ φθηνότερο από τον μέσο όρο δεν μου φαίνεται και τόσο καλό, γιατί μπορεί π.χ να υπάρχουν κακοτεχνίες ή ελλειπής σχεδιασμός και στην τελική να αποδειχτεί και αυτός ο δρόμος μέσα στην σήρραγγα ως "σκοτώστρα".

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι το ταλαιπωρούμε το πράγμα:

  • Ακάκιος τρολάρει άκοπα
  • Το να τελειώνουν τα έργα με τρελές κλαθυστερησεις είναι λάθος εκτός και αν υπάρχει πρόβλημα χρημοτοδότησης
  • Το να πληρώνεις διόδια για έναν δρόμο υπό κατασκευή είναι μία ααλητεία του ΣΟΥΦΛΙΑ η οποία δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πουθενά αλλού. Εμείς εδώ στην Πάτρα έχουμε μαρτυρήσει 6 χρόνια τώρα. Σκεφτείται να πληρώναμε το φέρυ όσο η γέφυρα κατά την διάρκεια κατασκευής της γέφυρας (ακριβώς το ίδιο είναι)
  • Το να μην πληρώνεις διόδια αφότου έχει τελειώσει ο αυτοκινητόδρομος είναι τουλάχιστον γραφικό
  • Το να μην αφήνεις παρακαμπτήριες οδούς και να καταργείς όλες τις άλλες ώστε να αναγκάζεται ακόμα και ο αγρότης να πηγαίνει στον χωράφι από κλειστό αυτοκινητόδρομο είναι τουλάχιστον έγκλημα και θυμίζει εποχές Αμερική με την συμπεριφορά προς του ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ.
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι είναι διασκεδαστική η συνομιλία σας (ειδικά όταν πραγματικά με τέτοια ζέστη δε βγαίνει εύκολα δουλειά...) αλλά εγώ έχω να βάλω ένα ερώτημα (ρητορικό κατά τη γνώμη μου):

 

Αυτή η ευεργετική εταιρεία που ακούει στο όνομα HOCHTIEF, με τι μούτρα έρχεται και παίρνει ξανά δουλειές στην Ελλάδα και θησαυρίζει, όταν σύμφωνα με δημοσιεύματα χρωστάει στο ελληνικό δημόσιο 500 εκατομμύρια ευρώ από απλήρωτο ΦΠΑ και άλλο 1,3 δις ευρώ ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ από το "έργο πνοής και ανάπτυξης", το "Ελ.Βενιζέλος";;;

 

οεο;;;;

Link to comment
Share on other sites

 HOCHTIEF, με τι μούτρα έρχεται και παίρνει ξανά δουλειές στην Ελλάδα και θησαυρίζει, όταν σύμφωνα με δημοσιεύματα χρωστάει στο ελληνικό δημόσιο 500 εκατομμύρια ευρώ από απλήρωτο ΦΠΑ και άλλο 1,3 δις ευρώ ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ από το "έργο πνοής και ανάπτυξης", το "Ελ.Βενιζέλος";;;

 

 

όταν είσαι τυπικός... προς τους... υπογράφοντες τις συμβάσεις.... γιατί όχι????

Link to comment
Share on other sites

pbozopoulos,

 

Πρόσεξε τώρα την ειρωνία του πράγματος. Τα λεφτά δεν τα χρωστάει η Hochtief αλλά το AIA S.A. (Athens International Airport), το οποίο κατά 55% ανήκει στο ελληνικό κράτος. Δηλαδή το ελληνικό κράτος χρωστάει στον εαυτό του 55% των χρημάτων που αναφέρεις... Άλλη μια απόδειξη οτι ο μεγαλύτερος μπαταξής στην Ελλάδα είναι το Ελληνικό κράτος.

Link to comment
Share on other sites

Άντε να κάνουμε και λίγη σοβαρή κουβέντα. Χαίρομαι για τις παρεμβάσεις και τις πρόσθετες πληροφορίες που καταθέτουν οι συνάδελφοι!

Μετά λοιπόν από αυτό το συμφιλιωτικό μου τόνο δηλώνω τα εξής:

 

1. Καταρχήν να διευκρινίσω (προς αποφυγή πιθανών παρανοήσεων) ότι είμαι από τους τελευταίους που θα υπερασπιστούν το ελληνικό κράτος. Ωστόσο, μπορείς συνάδελφε Topap να με διαφωτίσεις σχετικά με το ΑΙΑ SA? Αν το 55% είναι η συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου, το άλλο 45% ποιοι είναι? Επίσης σε ένα έργο η κατασκευάστρια εταιρεία δεν είναι αυτή που οφείλει να καταβάλει τις εισφορές στο ΙΚΑ γι' αυτούς που δούλεψαν? Φυσικά θα μπορούσε να έχουν υπογραφεί περίεργες συμβάσεις μέσω εταιρειών και παραεταιρειών και υπεργολάβων κλπ κλπ και με κάποιο μαγικό τρόπο η HOCHTIEF να έχει απαλλαχθεί. Ωστόσο παραμένει το θέμα του ΦΠΑ. Δεν μπορεί να φαίνεται έστω και ως διαχειρίστρια εταιρεία του έργου, να αμοίβεται και να μην κόβει απόδειξη (ακόμη και αν "δεν αγαπάει την Ελλάδα"). Οπότε ή δεν έχουν κοπεί παραστατικά ή έχουν κοπεί και δεν έχει αποδοθεί το ΦΠΑ.

 

Όποιος άλλος έχει πληροφορίες και άποψη επί του θέματος, ευπρόσδεκτος.

Link to comment
Share on other sites

όταν είσαι τυπικός... προς τους... υπογράφοντες τις συμβάσεις.... γιατί όχι????

 

Όπως είδες φίλτατε/η astrah τα ερωτήματα που έθεσα έχουν ρητορικό χαρακτήρα. Τίποτα δεν αποκλείεται στην αποικία που λέγεται Ελλάδα. Η εξάρτηση του οικονομικού και πολιτικού ντόπιου κατεστημένου από τους ξένους "προστάτες" έχει περάσει στο DNA τους όχι από το 2010 και το Μνημόνιο αλλά από το ...1774 και τη Συνθήκη του Κιουτσούκ-Καϊναρτζή!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.