Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαδικασία πληρωμής αμοιβής μελέτης


jimevi13

Recommended Posts

θα ηθελα αν μπορεί κάποιος να μου πεί τα στάδια που χρειάζονται να γίνουν μετα απο την συνταξη μιας μηχανολογικης μελέτης.Δηλαδή συντάσσω την μελέτη και μετα πρέπει να παω π.χ. πολεοδομια,εθνικη τραπεζα(για κατι πληρωνουμε αλλα δεν ξερω γιατι),βιομηχανικο επιμελητήριο,ΕΕΤΕΜ κτλ.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

συγνώμη αλλά δε γίνεται νομίζω να έχεις μόνο μηχανολογική μελέτη!!!!!

 

θες να μας δώσεις λίγες ακόμη πληροφορίες

Link to comment
Share on other sites

όπως προανέφερα είμαι μηχανολογος μηχανικος Τ.Ε..(και Νέος στο Ελεύθερο Επάγγελμα) και εχω μια 3όροφη οικοδομή και πρέπει να κάνω την μηχανολογική μελέτη.Πρέπει αρχικά να πάω στο ΤΕΕ να βγάλω κωδικό αμοιβών(αν και δεν ξέρω το γιατί) και μετά να πάω προς κατάθεση της μελέτης στην πολεοδομία ή πάω στο ΤΕΕ να βγάλω κωδικό αμοιβών και μετά δίνω την μελέτη στον πολιτικό μηχανικο????τα βηματα θελω να μου πείτε.Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου myri και συγγνωμη αν δεν ημουν κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

Το έργο θα το δηλώσει στο ΤΕΕ και θα πάρει τους σχετικούς κωδικούς πληρωμής αυτός που έχει την γενική μελέτη του έργου, δηλαδή ο πολιτικός μηχανικός που αναφέρεις.

Εσύ θα κάνεις τις μελέτες σου, θα πεις στον Π.Μ. τα στοιχεία σου, αυτός θα δηλώσει το έργο στο ΤΕΕ μαζί με τους μελετητές και θα σου δώσει την εντολή πληρωμής για να κάνεις τις πληρωμές στην ΕΤΕ ή αν αυτός μιλάει με τον ιδιοκτήτη, θα το κάνει ο ίδιος όταν θα καταθέσει τις δικές του αμοιβές.

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου erling.και αν δεν γίενι αυτό υπάρχει άλλος τρόπος?σίγουρα δεν χρειάζεται να βγάλω κωδικό αμοιβών στο ΤΕΕ?

Link to comment
Share on other sites

Κωδικό από το ΤΕΕ πρέπει να βγάλεις για να μπορείς να εισάγεις έργα στο σύστημα του ΤΕΕ.

Αλλά για κάθε έργο που συμμετέχεις παίρνεις έναν άλλο κωδικό εντολής πληρωμής αμοιβών.